Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Køb af brugt trailer i Tyskland?
Forfatter:  pernilleogsteen (per9lle) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-05-2012 16:00

Hej

Jeg går og overvejer, at købe en godt brugt hestetrailer i Tyskland - hvis de altså er billigere end herhjemme.

Det skal være en 2000 kgs og må gerne have nogle år på bagen, bare den enten er i god stand eller "nemt" kan ordnes - med hjælp fra min bror (...som jeg ikke lige har involveret i mit projet endnu ) da min mand overhovedet ikke vil hjælpe med noget "hesteri".

Ved I om det stadig kun kræver nysyn at få den over grænsen, eller om der er kommet afgift på at få trailere ind i DK?

Jeg søger også meget gerne link til hjemmesider, hvor man enten kan læse mere om det at få den over grænsen, eller evt brugt trailer-forhandlere eller sider der minder om vores danske brugt-markeder...

MVH Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Shella
Forfatter:  Maria ♥Day-Light♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  28-05-2012 16:51

Prøv at søger Shella her inde, hun har hest samme sted som mig, og mener de har hentet deres i Tyskland. Super fed trailer de har!!! Held og lykke :-)

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo