Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Rideskoler nær Viborg!
Forfatter:  Sandie-JH (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-05-2012 13:06

Hej allesammen!

Jeg kommer snart hjem fra efterskole og skal have fundet ud af hvilken rideskole jeg skal starte på. Jeg har gået på Birken og Vasehus og tror ikke det skal være dem igen.

Jeg har overvejet meget Viborg Rideskole, da de virker meget seriøse i deres ridning og behandler hestene godt. Jeg har bare også hørt at deres heste på mange punkter er de "typiske" rideskole heste, og dem er jeg ærlig talt gået død i. Jeg får ikke så meget ud af de gamle krikker som bare leger fut tog, sorry to say! Og det er meget usikkert om egen hest er en mulighed.

Skriv gerne hvilket sted I synes er bedst og hvorfor! Det er også i orden hvis det er Birken eller Vasehus - tak på forhånd :-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrrrrriiiiift
Forfatter:  CD (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-05-2012 14:16

Jeg kan varmt anbefale Viborg Rideklub :) Jeg har redet der af et par omgange og jeg har været tilfreds hver gang. :) De har mange forskellige elevheste - fra de idiotsikre og til de tændte heste. Der er en hyp til hvert niveau :) De bliver passet til den store guldmedalje og undervisere er meget obs på de ikke bliver overbelastet. Birgittelyst Rideklub kan også anbefales - de er meget søde men der er lidt længere på cykel end ud til VIR :) Jeg vil ikke anbefale Løgstrup Rideklub, medmindre man har brug for handicap undervisning. :) Håber ikke der er nogle herinde som bliver tossede over dét.

Det er min erfaring, håber du kan bruge det til noget:)

0
0
Svar på denne tråd

CD svar
Forfatter:  Sandie-JH (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-05-2012 15:27

Det er jeg glad for at høre! Da jeg spurgte på HG snakkede de nemlig om at det var meget typiske elevheste som man nok ikke fik så meget ud af i forhold til privat, hvilket måske også er rigtigt nok, men det kommer vel også an på hvem man spørg ;-)
Kan du fortælle noget om underviserne derude?

0
0
Svar på denne tråd

Overskrerriiiiffftt
Forfatter:  CD (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-05-2012 21:37

Nå for dælen - det er ellers ærgeligt, for de har en del forskellige :) Der er jo selvfølgelig nogle heste som mere populære end andre, så man skal også vælge hold efter hvilken hest der er ledig. Der er 3 beriderelever - jeg rider PT hos Annemarie men er også blevet undervist af Charlotte når Annemarie har været fraværende. Fælles for dem begge er at de tager en seriøst og giver en nogle fingerpeg som man kan bruge til noget. Berideren Niels Henrik er også rigtig dygtig. :) Jeg syntes også der er et godt fællesskab derude - folk hilser og smiler. Der er selvfølgelig også nogle snobber og klogehoveder, men generelt er folk meget venlige. :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo