Logo used for printing

HN afstemning
Kræver dit opstaldningsted, at din hest er udtaget fra konsum? (Forslag: Nomorehorses)

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dressurgjord 3 spænder
Forfatter:  Iwanna Humbalot (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-05-2012 13:53

Jeg er en af dem som har en dressur sadle med tregjord stropper, og nu er min gamle gjord altså bare for slidt til at kunne blive ved.

Så leder jeg selvfølgelig efter en ny, men kan det godt passe jeg kun kan finde en strengegjord ( ofte brugt af islænderefolk) eller en fra kieffer ? Mener bare da jeg fik sadlen kunne man også få en ved hubertus, men synes ik jeg kan finde sådan en mere ...

"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd

Kieffer
Forfatter:  Lisbeth ♥Rajini♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  19-05-2012 18:51
Jeg kender kun til den fra Kieffer, men en anden mulighed var jo at sy 2 af stropperne på sadlen sammen til 1 strop. Det er der gjort på min Albion sadle, så det virker som et V-ophæng.

Rambo Original Heavy med 3 leg arches str. 145 sælges

Nyvasket 1000 excl. porto

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Dato:  19-05-2012 22:44

Det var en mulighed ja, vil jo gerne have en lædergjord, og kan kun finde den der neopren fra kieffer .. det er sku lidt surt ...

Men forstår ikke de ikke laver lidt flere med 3, der må da være nogle sadler med 3, min egen mener jeg stadig bliver produceret ved Kieffer .. ( uden af være sikker) og mener kieffer så at når man har en med 3, så vil man godt "nøjes" med en i neopren hrmn..... Nå jeg er et brokøre

0
0
Svar på denne tråd

Gjorde
Forfatter:  Lene ♣ENGDRAGET♣ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  20-05-2012 08:39

www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

...her kan den 3. gjordstrop jo bare skjules indenfor velkroen!? Og så spænde i den forreste og bagerste gjordstrop.

tikarideudstyr.dk/til-hesten/sadler- og-tilbehor/gjorde#p=2

Her er også lidt forskellige - også med velkro "skjul" samt nogle lækre anatomiske nogle af slagsen!

www.agro-land.dk/HEST/ rideudstyr.htm - her mindes jeg at have set en med 3 spænder - kan så ikke erindrer om det var læder... men de er da kun et opkald væk!

Lene

SÆLGES:

Føl e Temptation/Solos Carex/Ibsen. Ventes ultimo maj

Føl e Zack/BH Agent/Faighter på 4 leddet ERDH hoppe. Ventes primo juni

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Dato:  20-05-2012 20:00

Tak Lene, vil prøve at ringe til Agro-land en af dagene, vil helst have med 3 spænder, nej rette jeg VIL have med 3 spændre synes bare min sadle ligger bedre med alle stropper i brug, måske indbildning .. men sådan er det :D

Synes jo heller ikke det kan passe, jeg kender masser af Is fræsere, der har sadler med 3 gjordstropper, og de kan da ikke alle bruge en strengegjord .. eller gør de ??

0
0
Svar på denne tråd

Her er én...
Forfatter:  Lene ♣ENGDRAGET♣ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  20-05-2012 20:29

Hej igen!

Fandt en med 3 spænder; så godt nok i neopren...!?

www.hestogco.dk/ ProductDetails.aspx?productId=6225

Her på denne islænderside er der oss en - dog vist hverken læder eller neporen...!?

www.lykkegaard-rideudstyr.dk/ aerborn_dressur_gjord_m_3_spænder-p- 582.html

Prøv at google - så komemr der en del forskellige!

Lene

SÆLGES:

Føl e Temptation/Solos Carex/Ibsen. Ventes ultimo maj

Føl e Zack/BH Agent/Faighter på 4 leddet ERDH hoppe. Ventes primo juni

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Dato:  20-05-2012 20:38

Den ene er den kieffer jeg har kigget på, og den anden er kun 45 cm lang, det bliver liiiige en anelse for kort til min skude :)

Vi var mange mange mange sider igennem igår, og de tyske og de engelske .. jeg må bare have fat i dem hvor jeg så en sidste gang, eller bøje mig og købe en neopren fra kieffer ... måske jeg skulle skrive til dem og spørge om en læderudgave ikke var en ide :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Pris og vilkår for annoncering

Mest populære sider

Logo