Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Video overvågning via iphone
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 10:32

Nogen der har erfaring med videoovervågning i foleboksen via sin iphone eller kan anbefale noget?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er glad for mit!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 11:11

Jeg har lige fået et APEXIS APM-J803-WS til 840,- inkl. forsendelse og kan nu overvåge på min PC, min laptop OG min android (fungerer også til Iphone). Det er hamrende genialt!!

Det kan også optage video, tage snapshots - og det er lige før det monterer sig selv på væggen også. Det er med infarødt lys til natten og det fungerer også fjong :)

0
0
Svar på denne tråd

Smart!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 11:15

Det lyder dælme smart!

Overvejer godt nok sådan en løsning frem for at leje en folealarm. Man kommer hurtigt af med 1000 kr. for et par ugers leje af sådan én...

Godt nok får man ingen bip-bip-bip alarm når tiden er oppe over, men så må man jo sætte alarmen til på sin telefon.

Hvordan fungerer det? Downloader man en app til sin telefon, som man så åbner hver gang man skal se på overvågningen?

- Cecilie

A woman needs two animals - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

0
0
Svar på denne tråd

internet..
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 12:18

Birgit, Hvordan kommer det på nettet? er det et trådløst system eller hvordan virker det?

Med Venlig Hilsen

Rosita

Vainqueur de la Vie, hingst 4/4-10 , Prinz K3 / Hohenstein

Virage de la Vie, hingst 2/5-11 , Aston Martin / Hohenstein

Voyage de la Vie, hingst 19/4-12, Aston Martin / Hohenstein

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 12:25

Ihh hvor smart:-)

Har du et link Birgit??

Anja

STALD SØGAARD

WWW.STALD-SOGAARD.DK

Heste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Link tak ;o)
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 12:30

Ja Birgit, du bliver lige nød til at fortælle hvor du har købt det henne ;oD

0
0
Svar på denne tråd

noget lign.
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 14:25

Hejsa

jeg har købt noget lignende Birgits i elgiganten, som tilkobles internettet enten trådløst eller via kabel. Min var dog uden intrrødt og det vil jeg bestemt ikke anbefale da man jo så er nød til at have lyset tændt om natten.

og her har jeg så kunne følge med via pc, iphone og min kæreste har samtidig kunnet følge med fra england af.

her har alarmen været sat regelmæssigt og efter en lille uges overvågning kendte jeg hoppens rytme så kunne hurtigt fornemme da det var tid.

mvh

Mie

RIP Smukke Fadligt marts 1990 - februar 2011

Nu med Miss Jay, Badi'ah og Dagirr ox

0
0
Svar på denne tråd

MEGET tilfreds!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2012 15:04

Jeg har købt dette: www.gpa-danmark.dk/apexis/581- apexis-apm-j011-ws-white-p-t- wireless-ip-camera.html

Det kan sagtens sættes til trådløst, men vi har valgt at trække et 30 m kabel fra stalden og ind i huset - herfra går det via routeren på alle computere.

Det er "plug and play"; man taster en IP-adresse på computerens/telefonens internet - downloader en driver som den spørger til automatisk - og så er der hul igennem :)

Her er min pensionærs føl, Elric - han får sig lige en lur :D

Køb og mine dumme spørgsmål forud for køb, har i øvrigt været mødt med god service ;) Og nej, jeg er IKKE gift med sælger

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-05-2012 23:04

Har lige fået kameraet som du anbefalede Birgit ind af døren og glæder mig til at få det koblet til:-)

Anja

STALD SØGAARD

WWW.STALD-SOGAARD.DK

Heste sælges

0
0
Svar på denne tråd

Hvor fedt :o)
Forfatter: 
Dato:  04-05-2012 07:53

Kunne se du har en hoppe med mælkeløb, så det er da god timing :D

Og sig til hvis du har spørgsmål som jeg eller husnørden kan hjælpe med ;)

0
0
Svar på denne tråd

internet
Forfatter: 
Dato:  05-05-2012 16:52

rækker ikke helt ud i min stald, den trådløse router er placeret ca 30 m fra stald .... så hvad kan jeg gøre? noget med lang ledning eller en eller anden form for forstærker...?

Jeg ønsker også i perioder at overvåge fold , som er endnu længere brote, kan det lade sig gøre med samme udstryr.

På forhånd tak for svar, er nemlig helt på "bar bund" og hvis man køber sådan nohget hjem pr net , er det rart at vide nøjagtig hvad,og hvilket udstryr der dækker ens behov.

tak

Trakehner opdræt sælges,

5 års vallak e Heartbreaker (hohenstein søn)

4 års hoppe , mørkgråskimmel e Heartbreaker,

begge er rtg godkendt uden anmærkninger, begge tilredet og særdeles ridbare.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider