Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning Herlev (smør/fedtmosen)
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 15:43

Hej

Håber nogen af jeg kan hjælpe da jeg skal flytte til Herlev i løbet af sommeren (o:

Har prøvet at søge rundt omkring, men har ikke rigtigt kunne finde noget. Kan læse nogle gamle indlæg om fru Kaas, Malver osv

Herlev rideklub skriver de er fuldt bookoet på deres hjemme side.

Det skal helst være ude i det område, har også læst at der skulle være nogen steder i mosen???

Håber nogen af jer har nogle forslag

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

hit aktiv..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 16:26

ved der er den type man kalder hit aktiv hos christina keepie (mosedal)

og ballerup rideklub ligger også tæt på ud til ringvejen ved herlev.

mvh sussie..

nu med ceduina ox..og jasmin.

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd

Hit aktiv
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 18:39

Takker (o:

Hit Aktiv har jeg haft overvejet, men da min hoppe har nedsat syn på det ene øje, er jeg simpelt hen bange for at det ikke er hende at skulle gå ind i "jernbure" for at få mad.

Ballerup har jeg hørt ligger oppe over de 3000.- og vil helst ikke over hvad jeg giver nu på 2400.-, men ja Ballerup er bestemt i tankerne (o:

Ville bare gerne have hesten så tæt på som muligt og har 100 m til ridestier fra hvor jeg skal bo, så tænkte jeg at der nok også var noget opstaldning i nærheden (o:

0
0
Svar på denne tråd

Gråpilevej
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 19:26

Er der nogen som kender til de gårde som der ligger på/ved gråpilevej igennem mosen. Kan bare se på luftfotos at der går heste på markerne (o:

Med venlig hilsen

Camilla Frandsen

http://www.cfhorsecare.dk

0
0
Svar på denne tråd

Gråpilevej
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 08:28

Jeg har haft min gang på Gråpilevej igennem 14 år, og jeg har både haft part og senere min egen hest i dette område. Dog er det 10-12 år siden jeg sagde farvel til området - og min hest var i de seneste år opstaldet hos Keppie i Hit aktiv.

Jeg tror ikke længere at der er heste i den gamle stald midt på gråpilevej, men den var også ved at falde sammen. Forleden gik jeg forbi med mine hunde, og det ser ikke ud som om stalden og ej heller folden omkring gården bliver brugt længere. Dog ser det ud som om at de gamle sommergræsfolde langs med gråpilevej er blever indrettet som en løsdrift med et læskur oppe bagved. Måske er der en mulighed her.

Ridebanen er elendig, og består af gammelt sandkassesand fra legepladser som er kørt ud på et jævnt græsareal. Al pasning er op til lejerne og for deres egen regning. Der er et pænt stykke at ride til Hareskoven, men der er dog lige blevet etableret ridestier i mosen som er skøn at ride i.

Længere nede af Gråpilevej ligger en selvbygget træstald - der er vand men ingen strøm. Jeg ved ikke om der går heste mere. Det ser ud som om at der går heste i perioder, men stalden trænger til noget vendligehold. Der er jo ingen der bor v. denne stald og den ligger øde hen om aftenen og natten. Med beliggenhed så tæt på Værebroparken ville jeg ikke være tryg ved at efterlade min hest der. Det var en af grundene til at jeg flyttede derfra. Der gik i perioder rygter om at nogle drenge ville sætte ild til stalden - så medmindre man har is i maven så ville jeg ikke sætte min hest her.

Det er de 2 steder der ligger langs gråpilevej.

Prøv at kør en tur i området - evt. ligge en seddel eller et brev i løsdriftskuret, eller måske er du heldig at møde nogen derude.

Der ligger flere andre steder, også langs ring 4 og ud mod Ballerup og Ledøje, eller sæt evt. en annonce op under "opstaldning søges".

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 09:51

Tusind tak (o: har fundet en midlertidig plads i værløse på sommergræs. Så har jeg lidt tid til at køre rundt og kigge efter opstaldning. Der er bare lidt langt hernede fra, så bliver nødt til at vente til jeg flytter. Vil jo gerne have hende med derind med det samme (o:

Med venlig hilsen

Camilla Frandsen

0
0
Svar på denne tråd

Herlev hit aktiv
Forfatter: 
Dato:  07-05-2012 14:38

Hejsa

Vi har før haft hest(e) med nedsat syn - det afhænger helt klart af hvor velfungerende hun er - men det kan skam godt lade sig gøre i HIT systemet :)

Men du kan jo komme forbi og kigge

Sorte søger part :)

Lille rytter eller voksen til Tricks mv.

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-05-2012 21:47

Hej

Vil bestemt kigge forbi og ja vil betegne hende som velfungerende.

Dog er hun stadig ung, med en pæn potion varm blod og så synet på det ene øje (o: Så måske kræver hun lidt mere tid til at falde til, skal lige ind i nærheden der jo et stykke vej at køre hernede fra (o:

Med venlig hilsen

Camilla Frandsen

0
0
Svar på denne tråd

aagaarden
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 09:32

Der er jo også aagaardens, men de kommer ikke rigtig på fold så vidt jeg ved.

I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

0
0
Svar på denne tråd

aagarden
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 09:37

Ane ved du evtuelt hvordan jeg kan få fat i dem (o:

Med venlig hilsen

Camilla Frandsen

0
0
Svar på denne tråd

aagaarden
Forfatter: 
Dato:  10-05-2012 09:48

I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider