Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Seidel sadler eller sadler.dk
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 09:42

Hej HNere

 

Jeg har korresponderet med både Anja fra Seidel-sadler og Berit fra sadler.dk, da jeg er nødt til at finde en ny sadel til min hest - eller i hvert fald få lavet en del om på den, jeg har. Men på ingen af deres hjemmesider ser det ud til at fremgå, om de er uddannede sadelmagere, er der nogen af jer, der ved det? Og er der nogen der har erfaringer med dem, gode som dårlige?

 

Eftersom jeg har lavet en aftale med Anja, synes jeg det er lidt pinligt at spørge, om hun egentlig er uddannet sadelmager, for det er lidt sent at komme i tanker om at begynde at stille spørgsmål Jeg har valgt hende fremfor Berit, da hendes udvalg virker større. Og så kunne hun også komme på et tidspunkt, der passer mig godt.


... sagde Randi

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang seidelsadler
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 11:03

Jeg kan kun sige jeg har haft en god oplevelse med seidel sadler..jeg fandt dog ik en sadel til min hest men tilbagebetaling af den sadel jeg prøvede på min hest gik uden problemer..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 11:23

Jeg har haft hende Anja ude og hun havde kun meget få sadler med jeg kunne prøve. Derfor fandt vi intet der kunne lægge. Jeg blev hele 1.000 kr fattigere af det uden noget som hels svar efterfølgende om hvad hesten egentlig kunne gå med.
Spildte penge.

 

Berit er ikke uddannet, men samarbejder med Charlotte www.barokamok.dk som kan komme ud til dig og tage flere forskellige sadelmærker med ved at hører dine ønsker til sadlen og vide lidt om hvordan din hests bygningsmæssigt ser ud.

 

Charlotte fandt frem til en sadel der passede hesten - og mig - og siden har jeg brugt Charlotte. Hun omstopper og tilpasser på stedet og er super dygtig.


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Seidel
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 12:05

Jeg bruger Anja og har gjort det længe. Altid med stor tilfredshed Hun er altid utrolig ærlig omkring hvad der kan lade sig gøre. Hun anbefaler også gerne modeller som hun ikke lige har, men som man kan gå ud og finde brugt.

 

Mht uddannelse, så har det tidligere stået på hjemmesiden, men nu kan jeg ikke finde det. Men hun har stået i lære hos sadelmageren i Gredstedbro.

 

Har brugt sadler.dk en enkelt gang, og det var også fint nok, men jeg foretrækker Anja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mvh

Mette




ledig boks på lille-hovgaard.dk i Kolding

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke uddannet
Forfatter: 
Dato:  18-04-2012 13:04

Anja er ikke uddannet, har blot arbejdet ved en Sadelmager.. Kender en sadelmagerder tit retter op på hendes arbejde:/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brug en uddannet sadelmager...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2012 08:34

Se personlig besked...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 20:07
Jeg har også tidligere brugt anja og har egentlig været godt tilfreds. Denne gang har jeg Kit Hansen og er yderst tilfreds og hun virker meget grundig og vi fandt en sadel til min ellers meget vanskelige fjordhest. Kit er i hvert fald uddannet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja og Michael
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 10:49

jeg bruger kun anja og michael til mine heste - og med gode resultater.

 

De har været meget professionelle omkring vores behov og har valgt nogle løsninger sammen med os , som gjorde at vi sparede mange penge.

 

Jeg skal ikke kunne sige om hun er uddannet - men både hende og Michael var på kursus i England igen i år .


www.rawasport.dk

lækre sportsponyer sælges fra 0-6 år

 

NU MED SPH 208 RAWA´S MOJITO

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider