Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Trainer's mariel sadel opbygning?
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 00:20

Er der nogen herinde som kender til Trainer's mariel dressursadel og dens opbygning? med det mener jeg om den er egner sig en hest som har høj men bred manke og så med lige ryg?

 

Stine

 


Med de to skønne heste, Prinsessen Isabella og Dronningen Senta. Hvad mere kan man forlange.

0
0
Svar på denne tråd
 
 opbygning...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 19:36

Hmmm, er der virkelig ikke nogen herinde som ved om sadlen egener sig bedst til en hest med lige ryg eller en hest med lidt svaj i ryggen..?

 

Stine

 

 


Med de to skønne heste, Prinsessen Isabella og Dronningen Senta. Hvad mere kan man forlange.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trainers
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 20:57

Min sadelmager sagde, at den gamle model var god til heste med lige ryg, men jeg ved ikke med den nye model...


18" Kieffer Lusitano sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 23:54

lige nøjagtig der står jeg også, min sadelmager mener at til min hest vil f.eks disse passe

 

Albion K2 (svær at finde brugt)

Sommer Opus

 

Black Country

Idealsaddles

 

de sidste to mærker er engelske, meget sjældne i dk, så for mig ender det nok med at jeg bestiller en hjem fra uk.

 

Mvh Naja

 


Har du lyst til hygge og hestesnak i

sønderjylland, kig forbi arrangementer

 

www.heste-nettet.dk/forum/9/221168/ 221168/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadler
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 07:41

www.sadler.dk har en Ideal sadel til salg, og så har jeg set en Black County på den blå avis.

 

Selv har jeg lige prøvet en Hintermayer Anatomic til min hest, og den kan du også være heldig at finde brugt. Den var super i pasform til min hest med lige ryg og temmelig bred.


Jeg fik også anbefalet Silhouette og Jeremy Rudge Fusion - begge kan du også finde brugte.

 

Men ellers er der masser af gode brugte sadler i UK til fornuftige priser - se f.eks. www.saddlesdirect.co.uk .


18" Kieffer Lusitano sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trainer
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 09:49

Trainer Mariel, sådan en havde jeg til min gamle hyp.

Han var meget markeret i for, men jeg må pinligt indrømme at jeg faktisk aldrig har tænkt over om han var lige i ryggen...

 

Ved nærmere eftertanke, var han bestemt mere lige end hende jeg har nu, og som ikke kunne passe sadlen - hun er dog også til smal-medium bom, hvor han var bred. Hvor lige han så har været, er jo det store spørgsmål :-)


"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Unette, Una Evigglad, Hetja & Kevin - mine hypper!

"Familieforøgelse" midt i april - Unette skal igen være mor :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 trainersadel
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 12:13

hej

Trainersadler er rigtig gode til heste med høj lansemærke(manke). Vi har haft stor glæde af denne sadel både til heste med høj lansemærke og med svaj i ryggen og til araberpony med lige ryg.Så det er bare at komme ud og få prøvet en.

De nye kan også skifte kopfjern, kræver bare en skruetrækker.

Venlig hilsen charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-02-2012 13:35

Jeg har en Black Country til salg. Fantastisk sadel og sælger den kun, da pengene skal bruges til springsadel i samme mærke

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider