Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

pris for tømning af møgcontainer
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 07:53

Hej

Jeg har før haft alm mødding som blev hentet af en landmand.Dette er ikke muligt nu,

Jeg tænkte på om man evt kunne købe gammel container selv og så betale vognmand for afhentning af container evt 2 gange årligt.

Er der nogen der gør dette i praksis?

Hvad betaler i for en gammel container?

Hvor fåes de bedst?

Og hvad betaler i for afhentning og "destruering" /afskaffelse af møget?

Tusind tak for svar

0
0
Svar på denne tråd

Leje....
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 08:21

Hej

Jeg lejer en container og betaler 125 kr i leje per måned.

Jeg betaler desuden 1400 kr for tømning. Jeg kan bare ikke helt huske om de 1400 kr er før eller efter moms, så tag det som en cirka pris.

www.mia-haugsted.dk

Dale Chavez Showsadel sælges. En sadel som alle drømmer om! Masser af sølv og flot tooling. galleri.mia-haugsted.dk/#13.0

Småballer havre/hvedehalm købes. Max 15 km. fra Mørkøv

0
0
Svar på denne tråd

container
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 12:14

Jeg tømmer containere for folk, både dem jeg selv har lejet ud til dem og dem de selv har investeret i..nKan dog være lidt med målene på container og bil der skal passe sammen..

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor. Men tager gerne timepris for tømning. Og så 40kr pr ton møg.

Mette

Hestetransport udføres.

Hestebussen.dk

Nu med Prinsesse i huset

0
0
Svar på denne tråd

Container og tømning
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 13:25

Jeg lejer container for 281 om måneden (det er med moms) og den bliver tømt 2 gange årligt. Det giver jeg små 600 kroner (med moms) for pr. gang.

! ! !

0
0
Svar på denne tråd

Vindekilde
Forfatter: 
Dato:  01-11-2011 19:54

Vi bruger Vindekilde. Leje pr måned af container, inkl. mådenlig tømning 2580 kr.

Mvh

Mette

STALD POPPELGÅRD

0
0
Svar på denne tråd

Marabou (Pia)
Forfatter: 
Dato:  17-12-2011 21:05

Jeg har også et kæmpe mødding problem.. Den har taget fuldstændig overhånd... Hvor lejer du container, og hvem tømmer? For det var da nogle rimelig ok priser.

Andre ideer er også kærkommen:-)

0
0
Svar på denne tråd

Container og tømning
Forfatter: 
Dato:  25-12-2011 20:29

Majken (HappyB) -> Jeg har lejet gennem et vognmandsfirma i Grenaa, som hedder Gert Svith. Når jeg skal have containeren tømt, ringer jeg først til ham der ejer gården (vi bor til leje) og aftaler hvilken mark det skal af på og dernæst får jeg vognmanden til at hente, tømme og returnere containeren.

! ! !

0
0
Svar på denne tråd

tømning
Forfatter: 
Dato:  27-12-2011 08:59

Prisen på tømning afhænger af flere ting:

Skal møget bortskaffes el blot køres ud til depot på en mark?

containerens str?

Evt km til bortskaffelsesstedet.

Jeg har før med stor tilfreds brugt Vindekilde. det er nu ca 3 år siden jeg stopepde og på det tidspunkt gav jeg ca 1400+ moms for tømning af en container med sidehøjde ca 150

ved siden af betalte jeg for containerleje, mener det var 400+moms

Karina

0
0
Svar på denne tråd

VOGNMAND
Forfatter: 
Dato:  29-12-2011 16:44

Mine mand er også vognmand og ved at nogen gør det at de samler en mødding et sted, hvis muligt og så to gange om året lejer de en minilæsser som de så læsser det hele i en container som så han henter. kan ikke lige huske priserne på det, men hvis man kan have det også det bare er problem at få det ud kunne det være en mulighed. Det gør vi nemlig selv, da vi ikke har plads til så meget mødding.

en anden løsning er også som ovennævnte at man selv invistere i en comtaner,men de koster også og der er vedligeholde på sådan en også, så jeg tror personligt helst selv jeg ville at det vbar vognmanden man lejede en container af og så man bare ringede når den skulle afhentes:-)

hvis I bor på MOrs kan I bare skrive, :-))

0
0
Svar på denne tråd

containrr
Forfatter: 
Dato:  27-05-2012 08:42

når man ikke ved hvor i landet du bor, så er det svært at vide om man kan give en reel pris..

Men jeg har aftale om at kunne læsse af, så send mig gerne en mail eller PB og jeg vil give dig en pris i forhold til afstand..

mette

info@hestebussen.dk

Hestetransport udføres.

Hestebussen.dk

Nu med Prinsesse i huset

0
0
Svar på denne tråd

Ring til de lokale vognmænd
Forfatter: 
Dato:  28-05-2012 08:55

Det kan godt betale sig at undersøge priserne i dit område.

Husk dog, at en container ikke bare er en container.

Der findes flere forskellige typer, så køber du selv en, skal du være sikker på at der er en vognmand der har lastbil der passer til containeren.

En god solid brugt container, der er høj nok til at kunne indeholde en god portion mødding, samt har en oplukkelig baglåge, koster ofte fra 8-9000 kr og opefter. Ofte er det billigere at leje af vognmanden.

Vi har ofte heste kunder, som ringer ang. tømning af deres private containere. Men desværre må vi nogen gange sige nej, da containeren ikke kan trækkes på vores lastbiler.

Men har du overvejet, om ikke det kan betale sig at gå over til andet bundmatriale i dine bokse. Bruger du halm, kan du nemt redusere din mødding, ved at gå over til spåner, eller feks træpiller. Hæld et par bøtter kompost orme i din mødding og lad dem omsætte det til jord.

IMC

Dressur sadel samt combisadel sælges.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=362710...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider