Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Opstaldning i Grenå
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 19:13

Jeg skal flytte til Grenå den 15. december, derfor mangler jeg et sted til min pony.


Mine krav er; meget foldtid, ridebane og prisen må max være 1500 inkl foder og wrap.


Kender i nogle gode steder?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning Grenaa
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 14:05

her er nogle forslag:


Djurslands Rideklub (to haller, udendørs dressur- og springbane, skov med ridemulighed, foldtid er vist begrænset)

Pris for pony i lukket spiltov 1400, pony i boks 1900.


Dolmer Rideklub, hyggeligt sted, knap så fin & fancy som ovennævnte, men min favorit af de to. Forskellige priser: www.dolmerrideklub.dk/priser.html


Nørredjurs Rideklub, for opstaldning kontakt ejer Morten Bennetsen på 51212023.


- og så er der jo et hav af muligheder for privat opstaldning i og omkring Grenaa. Her er det bare et spørgsmål om at sætte en løbeseddel op i enten Land & Fritid på havnen eller hos HG Foder lige udenfor Grenaa (hovedvej 16 mod Randers). Er du selvtransporterende (bil/scooter/knallert) eller er det på cykel? - og hvor langt vil du evt. køre?


Det har altid været ved at stræbe efter det umulige, at mennesket har realiseret og erkendt det mulige, og de, som forstandigt indskrænkede sig til det, som syntes muligt, kom aldrig et skridt videre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for dit svar
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 20:13

Tak for dit svar :)

Jeg vil gerne finde et midre privat sted ca 7 km fra Grenå da jeg kun har cykel.

Det er en rigtig god ide med løbeseddeler, det havde jeg ikke tænkt på

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider