Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Anbefaling af gummistøvler
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 16:50

Hej everybody

Nogle der kan anbefale nogle gode solide gummistøvler ud til stalden? DEt skal ikke være nogle designer gummistøvler, men virkelige robuste til en ordentlig pris, da jeg er træt af utætte gummistøvler.

Det må godt være over i noget jagt lignende.


Håber I kan hjælpe, da jeg er træt af våde tæer :)


Carlos min dejlige plag :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 gummistøvler
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 17:13

Jeg har selv problemer med at gummistøvler holder 3 mdr. så er de utætte.

Helstøbte termostøvler holder meget bedre til mig, lidt varmere men brugbar, da det bar er 2x ½ time om dagen. Her lige købt mig et par 'børnestøvler' mrk. Nellie i føtex til 170,- da jeg var megatræt af at støvlerne gik 'en tur' lige omkring trædepuden ved storetåen. Et andet problem er ligeledes, at mit fodtøj ikke må veje noget næsten....


Men vil da følge tråden, om der kommer nogle gode bud og gerne på letvægtstøvler....


MVH.

Betina


Smuk brun kåret hingst på 100 cm. + shetlandsvallak på 82 cm sælges. Begge med hestepas/fuld stamtavle

Flere salgsponyer på min hjemmeside

www.stutteri-lyngholm.dk ...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Seeland..
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 17:24

Seeland. :) Jeg skal ikke have andre gummistøvler. De laver også vinter-støvler (stald). Fik dem anbefalet af søsters kæreste, som er jæger.


De er formet rigtig godt til foden, jeg døjede med at få smadret mine tå-negle, når jeg gik ture med plagen, fordi hun kan gå frisk til. Men de her sidder bare godt, og er dejligt nemme at få af og på.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 17:45

Dunlop Purofort er dem, langt de fleste landmænd bruger.


Jeg har et par, der er brugt 8-10 timer dagligt i 2 år, de har ikke skyggen af hverken slid eller huller.


Hvis du har en lille eller smal fod er Nora måske bedre. Det er også arbejdsgummistøvler - især brugt blandt slagtere og dels blandt landmænd (de er nemlig hvide).


Begge ovenstående modeller findes med og uden beskyttelse i snuden.


Aigle er også gode, holdbare gummistøvler, og har tykt neoprenfor. Jeg har dog ingen personlige erfaringer med dem, men kender flere, der er meget glad for dem.


Don't tell me the sky is the limit,

when there are footprints on the moon!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tretorn
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 18:59

jeg elsker mine grønne højskaftede Tretorn gummistøvler, de sidder rigtigt godt og man kan gå i dem hele dagen.

Det eneste minus er prisen ca 1000,-. men de er alle pengene værd.


Jeg har også en lavere Tretorn gummistøvle med foer, det er en super vinterstøvle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 20:36

Jeg mega glade for mine. Har kostet mig 100,- i Harald Nyborg :D


"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har dem
Forfatter: 
Dato:  26-08-2011 09:36

Jeg har dem fra kræftens bekæmpelse, mener at de er af mærket Viking, og de er altså bare rigtig gode. Robuste, og samtidig gode at have på. De koster 400 kr., men indtil videre har de været pengene værd. Giver hellere 400 kr. for noget der holder længe, end 150 kr. for et par støvler som er våde indvendigt efter 14 dage...


... sagde Randi


"Kun småskårne mennesker har orden i tingene, genier kontrollerer kaos"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2011 11:45
Jeg har et par til 200kr fra netto de havde dem sidst efterår. De ligner hunters, men hedder roejsere. De bliver brugt i stalden og til pæn brug de bliver bare lige vasket engang når de har været i stalden. De er brugt i mudder og høj sne og holder bare super. Aigle er også super gode dem med neopren for. De er dog ikke helt billige, men de holder og så er de dejlige varme om vinteren.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Staldbrug
Forfatter: 
Dato:  26-08-2011 13:29

Alm. gummistøvler kan noemalt ikke tåle den ammoniak som kommer fra husdyrsgødning. Derfor bliver de hurtige utætte, da de tæres op. Gummistøvlerne skal være speciel til staldbrug ellers dur det ikke.

Det er noget med om de er lave af gummi eller plast eller ?, men det kan jeg ikke huske. Spørg forhandleren. Han skal vide det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lacrosse
Forfatter: 
Dato:  26-08-2011 14:47

Jeg har nu haft mine Lacrosse " Alpha Burly sport " i 4 år.

de bliver brugt både i stalden og på jagt.

På de store jagter, er jeg ude fra kl 9 til solnedgang og det er meget af tiden (jagtsæsonen ) i frostvejr.

Jeg ikke oplevet på noget tidspunkt at jeg fik ondt i svangen eller andre steder, da den føles lidt som om man har en god gummisko på.


www.effektlageret.dk/product/ lacrosse-alphaburly-sport- gummistoevle-dame-1091/


Den fåes i 2 forskellige længder, jeg har den lange model som slutter lige under knæet.


Eva


Nogen siger 3 gang er lykkens gang, vi siger 4

Ponyen er helt perfekt

0
0
Svar på denne tråd
 
 støvler
Forfatter: 
Dato:  26-08-2011 15:47

Dem her.

Har haft mine i 10 år snart, og de er stadig pæne.


Man kan læse sig til meget,

dog ikke erfaring.






Hilsen
Lene

0
0
Svar på denne tråd
 
 støvler..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2011 17:52

jeg har god erfaring med både dunlop og nora støvler, mine var/er med sikkerhed i snuden, og de gyselige hvide nora støvler er super "fine" efter en omgang pink grissespray


de har håldt til en tur af højtryksrenser på snuden og er 100% vandtætte selv i store vandpytter.




mvh. Gitte,


med ponyerne Ýrsa & Bine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gummistøvler
Forfatter: 
Dato:  13-11-2011 22:29

 

 

Kan stærkt anbefale HUNTER super gode at have på.

Købte mine på wellis hjemmeside. Fra England 544,00

 


Fjordheste for evigt..........................


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ilse Jacobsen og Lacrosse....
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 09:28

Gummistøvler er jeg glade for. God gå komfort og naturgummi - og at de er pæne gør heller intet ;-)



Tag ikke alt hvad øjet ser som givet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lacrosse...
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 12:15

Tilslutter mig Lacrosse holdet

Jeg har et par som jeg plejer med deres gummispray af og til.

De er pæne, superlækre at gå i - kan gå mange kilometer uden ømme fødder..

Tror jeg gav 600 kr for dem

 

/Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bekina
Forfatter: 
Dato:  14-11-2011 15:23

Mine gummistøvler er letvægts PU-støvler af mærket Bekina. De er helt fantastiske.

 

Der er flere forskellige slags, men vælger du en Bekina med gul prik, så er sålen bestandig overfor husdyrgødning, og rådner dermed ikke, selvom den bliver udsat for ammoniakken i hesteboksene.

 

Mine er næsten 10 år gamle, og de er stadig HELT vandtætte :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider