Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 HTC wildfire - erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  03-10-2010 20:27

kære hn'er


jeg er på nettet faldet over denne mobil, og mener også at have hørt en del gode ting om den :)


jeg har p.t. en LG ku990i viewty (1 år gammel), som jeg er ret glad for, telefonen har altid virket upåklageligt (kameraet - altså kvaliteten af billederne - er jeg dog ikke helt tilfreds med selvom det er på 5 mpx).


jeg har egentlig ikke 'behov' for en ny mobil telefon da den 'gamle' virker udemærket, der er dog et par funktioner jeg savner i den, nemlig:

gps og adgang til internettet


HTC wildfire har alt det som viewty'en har + gps og internet samt endnu flere funktioner - abonnomentet er ret billigt (ca. 70 kroner dyrere end mit nuværende, inkluderet i de ekstra 70 kroner er 10 gb internet om måneden)


men inden jeg beslutter mig for at købe telefonen, kunne jeg godt tænke mig at høre andres erfaringer? og evt. hvad man har hørt om HTC wildfire rundt omkring?


Så please, har du en HTC wildfire eller kender du en som har en sådan mobil - vil du så ikke skrive hvilke erfaringer du har med mobilen, hvad er godt og hvad er skidt ved den? :)


Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd
 
 HTC Desire
Forfatter: 
Dato:  03-10-2010 20:51

Jeg har brugt deres Desire i et stykke tid og den er head over heels dødlækker. Jeg synes ikke at Wildfire'en er ligeså lækker som Desire. Deres touch fungerer flimrende.


Det er iøvrigt de færreste almindelige mennesker der har brug for 10gb internet - bare lige inden der er nogen der snyder dig til det :P


Anna April

http://www.galapril.com

to choose doubt as a philosophy of life is akin to choosing immobility as a means of transportation.

nu med part på dejligste belle-hesten :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-10-2010 20:55

Jeg har en Wildfire som jeg synes er den lækreste af HTC's modeller. Dog kom jeg fra en iPhone og må sige at android markedet ikke er nær så godt som apples apps.


Men derudover synes jeg det er en super telefon :)


{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 10:57

jeg har såmænd også kigget på både Desire og iPhones, men da jeg er studerende (og den lykkelige ejer af 3 heste) har jeg valgt at kigge på de lidt billigere modeller ;)


Anna: i forhold til de 10 gb var det mest fordi man kun kan vælge mellem 2 gb eller 10 gb, og da jeg ikke før har haft mobil med internet - og helst ikke vil risikere pludselig at have brugt 'for meget' tænkte jeg at det ville være bedst at være helt sikker ved at tage den store pakke :) men ved du evt. hvor meget (tid?) man kan være på internettet med 2 gb? :)


Gitte: jeg er glad for at høre at telefonen er god ;) i og med at jeg ikke har erfaringer med iPhones (kender dog mange som har den), regner jeg med at android markedet vil være rigeligt overvældende til en førstegangsbruger :)


men mange tak for svar til jer begge to!! :)


Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg elsker min Wildfire
Forfatter: 
Dato:  04-10-2010 12:17

Jeg elsker virkelig min wildfire, det er min første android telefon og det er gået super nemt med at finde ud af den. Det eneste er, at jeg skændes lidt med dens ordbog, men det samme problem har min veninde der har en HTC Legend. Men det er nu mere personen på tasterne der ikke er vågen nok og intet med telefonen ;)


Jeg har kun positive ting at sige om elskede wildfire, nok er den ikke så super god som en desire, men den er altså også noget kun billigere og derfor jeg valgte den over Desiren og det har jeg absolut ikke fortrudt.


Dens Navigation virker så vældig udemærket, det fik jeg testet da jeg for vild i Århus nord.


Og så har downloadet en masse spil til den så tiden kan flyve når man fx.venter på busser eller sidder til kedelige forelæsninger.


Selv min meget teknik sarte kæreste har overvejet at købe den... Dog har han vidst valgt at købe en Samsung Galaxy S...


Men dejlig Mobil, og total idiot sikker, da jeg tydeligvis kan finde ud af at bruge den ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider