Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 dressur berider
Forfatter: 
Dato:  20-09-2010 21:32
Hey alle. Jeg står og skal prøve at finde en rigtig god berider til min hingst som skal til forbesigtigelse. Pt er han hos Tommy lundby som jo ellers gør det mest i spring. Men de er vist gået lidt i stå. Så nu vil jeg høre jer. Hvem har i brugt af dressurberidere til jeres heste. Eller hvis i kender en god en. Og gerne kom med for og imod de forskellige men i en okay tone så tråden ikke bliver slettet ;-) På forhånd mange tak :-)

Team Le Mans


Pony Søger Part.Welsh/OX, Vallak, 6år, 140 i stg, dressur, spring, tur osv. -se præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Berider
Forfatter: 
Dato:  21-09-2010 07:30

Hej Helena


Jeg kan varmt anbefale Jan Møller Christensen, som jeg har arbejdet hos.

Det er rigtig søde mennesker, men som også er 100 % ærlige, hvis de ikke mener at hesten kan gå igennem forbesigtigelsen.

De har stor erfaring med ungheste.


Han far er også DV dommer, Ole From Christensen, som både bedømmer hingste og hopper.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsasa
Forfatter: 
Dato:  21-09-2010 14:11

Har han en hjemmeside eller et andet sted hvor jeg kan finde lidt oplysninger som pris, sted osv ??


Team Le Mans


Pony Søger Part.Welsh/OX, Vallak, 6år, 140 i stg, dressur, spring, tur osv. -se præs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Noagård
Forfatter: 
Dato:  21-09-2010 15:08

Hvis der kun findes en Jan Mølle Christensen, så er han ejeren af NOA gård i Boeslunde.


http://www.noagaard.dk/


Kan os kun varmt anbefale ham.



Laredo


2002- 28 september 2008


R.I.P


Du ville altid være savnet

og elsket min Muhko.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 20:49

Kan også kun anbefale Jan .. :)

Super dygtig !


Cindy Faber

- Med fantastiske heste !<3


Dressur hesten Pupsik (ifol m. BH Romantic)

?Junior i himlen?

Gucci & Sylvester <3


Lad vær' at straf dem, for det de gør forkert.

Ros dem for det, de gør rigtigt !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grønne
Forfatter: 
Dato:  28-10-2010 23:53

Tja, hvis du alligevel skal til Fredericia og hente hesten, så kør en tur sydpå med den til Michael Grønne Christensen? Michael er knalddygtig, behandler hestene godt og stald mv er tip-top!

Se evt mere på www.sonderborgrideklub.dk


Hvis ikke du ved, hvem Michael er, så kan du google ham, der er sikkert noget at finde om ham der. Michael var ansat v Per S på Mors indtil januar måned, hvor vi var så heldige at "få ham hjem" til Sønderborg. Han vandt sidste år 4-års championatet på Tailormade Temptation, har redet Weltjunge og flere andre fantastiske heste.



Sov sødt Montreux 1992-2009


Nu med Union Fighter af Farmer


Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider