Hejsa 
har du kigget på zooplus hjemmeside? Det er ret meget billiget og fragten er lav (10£ uanset vægt til dk) + 10% velkomst rabat på første ordre.
(jeg købte hills til min hund og gav 270dkk pr 12kg pose, hvor jeg hos min alm foder butik skulle give 600dkk).
Zooplus har flere sider til de forskellige lande og priserne variere lidt i forhold til hvad kursen er og hilket pænt tal der passer til prisen... Jeg sammenlignede den engelske og den tyske, de eneste sprog jeg kan læse og det var lidt billigere på den engelske side.
Jeg købte 4X24kg hills(economy pk, med 2x12 kg poser), 2x15 kg kattemad, noget akvarie grej, hunde kødben og en flexi line. Nogle af tingene var billigst på den tyske side, men hundefoderet var klart billigst i UK, så det blev derfra. (alle tingene kom med gls fra et lager i Tyskland, 3 dage efter jeg havde betalt)
Jeg ville passe meget på med at købe stort ind, fra et firma udenfor EU. Kan godt være priserne er meget billige. Fragten er stensikkert møg dyr, plus hvis der kommer told på her i landet...