Logo used for printing
Produkter og leverandører

Royal Canin, billigst?
Forfatter:  Ramiro (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 15:50

Kan man opnå en besparelse ved at bestille RC over nettet? Og i givet fald, hvor?

Har i nogle andre alternativer til RC, som er ligeså godt og muligvis billigere? :)

På forhånd tak..

Mvh.

Regina Sørensen

Wega, drægtig ved Bøgegaardens Laurino.
Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro.

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 Vi........
Forfatter:  Tina (CR) (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 16:41

Vi har tænkt os at prøve at bestille herfra www.medicanimal.com

Det skulle være udmærket - skal dog lige være sikker på hvor meget man skal købe for at det bliver fragtfrit

lalalala
Forfatter:  Charlottte (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 18:27

Hejsa :)

har du kigget på zooplus hjemmeside? Det er ret meget billiget og fragten er lav (10£ uanset vægt til dk) + 10% velkomst rabat på første ordre.

(jeg købte hills til min hund og gav 270dkk pr 12kg pose, hvor jeg hos min alm foder butik skulle give 600dkk).

Zooplus har flere sider til de forskellige lande og priserne variere lidt i forhold til hvad kursen er og hilket pænt tal der passer til prisen... Jeg sammenlignede den engelske og den tyske, de eneste sprog jeg kan læse og det var lidt billigere på den engelske side.

Jeg købte 4X24kg hills(economy pk, med 2x12 kg poser), 2x15 kg kattemad, noget akvarie grej, hunde kødben og en flexi line. Nogle af tingene var billigst på den tyske side, men hundefoderet var klart billigst i UK, så det blev derfra. (alle tingene kom med gls fra et lager i Tyskland, 3 dage efter jeg havde betalt)

Jeg ville passe meget på med at købe stort ind, fra et firma udenfor EU. Kan godt være priserne er meget billige. Fragten er stensikkert møg dyr, plus hvis der kommer told på her i landet...

Jamen dog..
Forfatter:  Ramiro (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 19:04

Charlotte, kan du give mig et link til den hjemmeside?? Det lyder jo vældig billigt - dog er det kattefoder jeg søger, men det burde de også have jo :)

Mvh.

Regina Sørensen

Wega, drægtig ved Bøgegaardens Laurino.
Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro.

lalalala
Dato:  02-09-2010 19:27

kommer her: http://zooplus.co.uk

god fornøjelse med shoppingen :)

Zooplus
Forfatter:  mylady (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:24

Jeg bruger deres internationale side zooplus.com da fragten er meget billigere end på den engelske side.

Og priserne er ca det samme efter pundet er steget.

Mvh

Mette

Sommergræs i Kolding tilbydes

Se mere her

Jeg køber hos
Forfatter:  montana (Skriv besked)
Dato:  02-09-2010 20:50

www.kvalifoder.dk og jeg kan ikke finde det billigere nogen steder. Super service, og varen kommer samme dag man bestiller, såfremt man bor inden for en vis radius, men det kan man læse på hjemmesiden... Lige nu tilbud på visse produkter

lalalala
Dato:  02-09-2010 21:18

til mylady: tjekkede du produkt priserne på det du købte?

jeg kan godt se at fragten er billigere, men tilgængæld er visse ret meget dyere... :(

fx koster 12kg hills mobility omregnet til dkk 412kr på zooplus.com og på zooplus.co.uk koster de samme 12kg hills (i en economy pack) hvad der svarer til 270kr.

Så hvis man køber til et stykke tid er der mange penge at spare i UK i forhold til at spare 60kr på portoen på .com siden. :)

Zooplus
Dato:  03-09-2010 08:49

Nu kigger jeg kun priser på Acana, da det er det jeg bruger. Og der kan det bestemt ikke betale sig at bruge den engelske side.

Jeg køber så også kun to sække ad gangen, da hunden har det med at køre sur i foderet.

Mvh

Mette

Se mere her

Priser
Dato:  03-09-2010 08:54

Nu blev jeg lige nysgerrig og gik ind og beregnede på de to sider. På .com koster to sække inkl. fragt 848 kr. mens de på .co.uk koster 929 kr., så det kan bestemt betale sig for mig at bruge .com.

Mvh

Mette

Se mere her

lalala
Dato:  03-09-2010 16:37

Det er egentligt underligt at noget er meget billigere på den ene side end den anden... jeg håber bare folk er obs på at tjekke priserne, for der kan være mange penge at spare, selvom firmaet er det samme :)

charlotte
Forfatter:  hutlihut (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  03-09-2010 18:34

tusind tak for linket til zooplus..hold op jeg har lige sparet en masse penge...faktisk omkring 1000kr.

det er klart her jeg shopper fremover....super super..

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo