Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Ilse Jacobsen gummistøvler
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 14:03

Kære Hn'er :)

Nu har jeg ledt og ledt online, og der findes også flere online butikker med Ilse Jacobsens lækre gummistøvler. Men jeg leder efter et par 3/4 gummistøvler (gerne i navy blå) i str. 37.

Jeg har hørt at de er meget bag ud med produktionen af de gummestøvler, men der skulle vel aldrig være en kære hesteven, som lige er faldet over en hjemmeside med lige de gummistøvler eller bare 3/4 støvle i sort str. 37?

Alt modtages med kyshånd.

Vh Luise N.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Her er der vist nogle
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 14:31

De har nogle her, det er godt nok ikke navy men der er da nogle 3/4


eshoes.dk/shop/gummistoevler-kvinde- 163c1.html


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 mode gummistøvler?
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 14:37

nu må jeg altså høre hvad der er i vejen med almindelige gummistøvler, siden nogle gladeligt betaler 1000 kroner for et par gummistøvler??


Det er ikke engang fordi sikkerheden osv, er høj i de der gummistøvler??


Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid





4 søde killinger mangler nye hjem fra august!
Skriv for mere info eller billeder.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofie......
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 14:48

Tænkte nøjagtig det samme som dig


Jeg har to par gummi røjser. Det ene er de blå sailer støvler til 80 kr og de andre er høje grønne landmandsstøvler til ca 200 kr.


HADER at gå i gummestøvler som ikke om jeg ville betale 900 kr for dem.


Men hver sin smag - men vil da også gerne lige høre hvad det specielle ved disse støvler er???





SILLE FOREVER !!


0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg synes jo at det
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 15:08

er hylende grinagtigt at der er gået mode i gummistøvler....


Hvad jeg møder af kvinder dagligt på min tur gennem KBH - i alle aldre, i al slags vej - også solskin og 30 graders varme - der har iført sig gummistøvler af forskellig herkomst, har jeg slet ikke tal på, men det er mange - RIGTIG mange.


Så kan jeg sidde herhjemme og fundere over, at jeg rent faktisk ofte har brug for gummistøvler til omgangen på grunden, men ejer ikke et par....


De står på ønskelisten - har bare ikke rigtigt fået taget mig sammen til at få dem købt.


Til trådstarter - prøv på Trendsales....


KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har et par
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 15:11

fra Ilse Jacobsen - købt i Føtex (gad vide om de så er ægte).. Anyway, jeg fik dem for 399 så det er jo ikke en formue men alligevel mere end et par alm gummistøvler..


Jeg hader også at gå i gummistøvler, faktisk er jeg mest til høje hæle så det er jo næsten så langt fra som det kan komme. Høje hæle har dog visse begrænsninger så derfor indså jeg at gummistøvler nok var noget jeg MÅTTE have i min gardarobe.. Men hvis de skulle indfinde sig der SÅ skulle de pokker tage mig også være rimelig pæne at se på - og det syntes jeg Ilse Jacobsens er. Derudover er de også meget bedre at gå i end de alm gummistøvler, de har en helt anden sål hvor man ikke mærker hver en lille ujævnhed man træder på og jeg føler de sidder bedre på foden/benet, alm gummistøvler føler jeg at jeg taber..


Generelt er Hunters gummistøvler vel så dyre fordi nogle kendte er blevet spottet i dem og så kører det ellers derudaf.. Det peaker sjovt nok tit lige omkring festivalsæsonen..


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 15:12

Ja jeg er så en af dem der ejer et par Ilse Jakobsen sorte lange gummistøvler, og jeg elsker dem. De er bare så rare at gå i og man sveder slet ikke på samme måde som i de billige modeller.

Nu bruger jeg dem ikke i stalden - ej det hænder desværre nogengange

Men når man bor på landet og skal cykle 5 km til stationen for at komme på arbejde, er det altså rart med noget regn-fodtøj der både er pænt og funktionelt.

Jeg har også en regnfrakke der naturligvis matcher


Jeg vil så sige at jeg har det sådan med regntøj og ridetøj at her foretrækker jeg visse design, som andre f.eks. gør med tøj, hvor nogen absolut kun kan gå i Diesel cowboybukser.


Så for mit vedkommende er det specielle ved disse gummistøvler at de er super gode at gå i (hvilket betyder en del, hvis man skal have dem på en hel dag) og så kan jeg vildt godt lide deres design

Og jeg købte det på udsalg, så det var slet ikke så dyrt.


Ejer af Niendamgaard's Morgan & Milancio S

&

Mor til en Noah 20.09.2009


"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemingway

0
0
Svar på denne tråd
 
 ELSKER mine gummirøjser
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 18:15

Jeg har et par Hunter gummistøvler som jeg gladeligt har betalt mere end 1000 kr. for...


Jeg ELSKER mine gummistøvler og jeg ELSKER at gå i gummistøvler... Det skønt at jeg kan forene mange af mine heste / hunde aktiviter og alligevel ikke altid behøves ligne den bondeknold jeg i virkeligheden er


Jeg bruger dem på café og arbejde i regnvejr - jeg bruger dem når jeg skal kikke stævne eller opvisning udendørs... Jeg bruger dem rigtig meget...


Skal jeg selv ride eller gå med hund i skoven - så er det selvfølgelig mine "Viking" der kommer på...


Pleace - må gummistøvle moden holde i mange, mange år


;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Ludvig og Wilma )


Vi søger brugte byggematerialer til vores stald-projekt - har du noget du vil sælge?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskriften
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 18:27

Jeg har investeret i et par Muckboots - de koster 1200 fra ny, men jeg fik dem for 400 på en livsstilsmesse. Jeg ELSKER dem, de er SUPER behagelige og ekstemt funtionelle. Jeg bruger dem KUN i stalden og på gåture i våd mudret skov - for er ikke kommet til det punkt endnu, hvor jeg kan se det smarte i at gå i gummistøvler og nederdel/leggins ect ect.. Men kan også se rundt omkring at det bliver mere og mere udbredt :D


Her er et lille udvalg af Muckboot's støvler- der er mange jeg har de højskaftede sorte - men som i kan se findes de i mange farver og former :)


www.google.dk/ images?hl=da&q=muckboot&um=1&ie=UTF- 8&source=univ&ei=n5V2TPv-Ac- YOLa_kfsG&sa=X&oi=imag...45&bih=583


Mvh

Elisabeth


Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie


Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P


"Kun med hjertet kan man rigtigt se, det væsentlige er usynligt for øjet"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv bøv
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 19:27

Øv, hvor blev jeg ærgelig over at folk svarer sådan på en tråd :s Jeg spurgte jer herinde, fordi at der altid er søde og rare mennesker, som fortæller vidt og bredt og erfaringer mht. alt, og så får man sådan en gang skidt tilbage i hovedet... Men til alle jer, som er så undrende over at man gider at betale 1000 kr. for et par gummistøvler, så er det fordi at jeg går højt op i kvalitet, godt ry og mode. Og bare fordi at jeg har lyst til at betale 1000 kr. for et par gummistøvler, behøver I jo ikke at gøre det, vel?!

Men jeg siger tusind tak til alle de dejlige mennesker, som svarede positivt på denne tråd - det var skønt :)

Og må I alle have en rigtig dejlig aften.

Vh Luise N.


0
0
Svar på denne tråd
 
 LuiseNielsen
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 19:57

Hvad er det der gør at du hellere vil have 3/4 i stedet for de alm lange??? Her på min egn er det bedst at have dem så lange som muligt, især når det regner så meget som det gør...

Jeg har de sorte med hvide snørebånd - dem synes jeg er super fede, men nøj hvor jeg også gerne ville have nogle i hvide


Har du søgt på Ilse Jakobsens egen hjemmeside???


Jeg hader bare når det sker at man har sat sig noget for, og så er det næsten umuligt at få fat i


Og til jer der ikke forstår at der faktisk også er mode indenfor gummistøvler.....Så ville jeg rigtig gerne betale for de super lækre Aigle gummistøvler med for til staldbrug. Det er bare vigtigt at fodtøj er godt for fusserne... Især når man bevæger sig så meget i den type fodtøj på denne årstid.


Ejer af Niendamgaard's Morgan & Milancio S

&

Mor til en Noah 20.09.2009


"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemingway

0
0
Svar på denne tråd
 
 Webside
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 20:45

Prøv på www.manifik.dk der har de dem i sorte str. 37, 3/4 lange. Men du skal være hurtig der er kun 2 par tilbage.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Muckboot
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 20:59

Jeg har også lige investeret i et par røde Muckboots:




Jeg købte dem til et stævne som en nedsat kollektionsprøve til 375 kr. - normalprisen er 800 kr.


Sålen er fra Nike og neoprenen gør, at ens fod altid har samme temperatur og at støvlen er åndbar.


Men ellers har jeg også bare altid haft et par sejlerstøvler fra Jem og Fix til 79 kr., og de har været ganske fine.


Lejelejlighed eller andelsbolig søges i København

gerne på Amager, Vesterbro, Valby eller Frederiksberg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gummirøjsere
Forfatter: 
Dato:  26-08-2010 21:05

Jeg er også indehaver af et par Hunters. Arbejder i en børnehave, så de er næsten fast inventar på fødderne. Når det nu er arbejdsbeklædning, synes jeg det er meget rart, at de er til at holde ud at gå i, og kan holde til noget.


Og så har jeg gjort det til lidt af en sport, at finde billige mærkevarer på nettet.


Dem her er købt i England til den nette sum af 300 kr. Vil heller ikke give 1000 kr. for et par gummistøvler. :-)Så fik jeg til gengæld sådan nogle fleece dimser til at putte i om vinteren.


Hilsen Camilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige Hunters
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 10:24

er der en del at spare på ved at bestille fra England, især hvis man går nogle stykker sammen og bestiller.


Jeg har et par Aigle til stalden, som har koster knap 800 kr og et par IJ i sort til ca 1000 kr. Jeg går klart bedst i sidstnævnte, sålen er bare helt fantastisk, tror det er nogle af de bedste sko jeg har, udover mine vandre sko.


Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ønsker mig
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 10:28

Dem her til vinter, kender dog ikke prisen, men de er nok ikke billige!!



Sagde Janne

Sælges:

Windsor elite 17 "

Lædergjord med maveplade - 110 cm

- Send PB for info -




0
0
Svar på denne tråd
 
 Volumee...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 11:51

Inde på Volumee.dk har de skrevet en del om Ilse Jacobsen gummistøvler :-) Måske der er noget...

0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan :)
Forfatter: 
Dato:  27-08-2010 21:47

Så fandt jeg endelig et par Ilse Jacobsen gummistøvler i str. 37, i sort og i 3/4 længde :) Hvor fantastisk, men det tog også sin tid. Jeg har bestilt dem inde på www.miinto.dk - hvis andre skulle være interesseret :)

Jeg siger tusind tak for al jeres hjælp, I søde hestemennesker. Og til jer andre, som absolut skulle ytre jeres mening om os, som ønsker kvalitet og mode, så håber jeg at I er tilfredse med jeres gummistøvler, hvor end de er fra. Og så til en anden gang, det gør jer bestemt ikke til bedre mennesker, at rakke ned på andre :)

God weekend til alle.

Vh Luise N.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider