Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Barnedåbskage
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 20:33

Nogle som kender til nogen der laver en barnedåbskage i nærheden af Egtved (mellem Vejle, Kolding og Billund) i en prisklasse der rent faktisk er til og betale sig fra?


Nu håber jeg da sandeligt snart jeg har fået lavet teksten så tråden ikke skal slettes endnu engang, for sidst fik jeg mig tilsyneladende osse uheldigt formuleret desværre.



Nikon-pics4U


NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.


Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-01-2010 22:48

Hvad med at kontakte en af de fantastiske kagebagere på seniornettets "projekt sugar paste" tråd.


Tror ikke en bager gør det bedre end nogle af de talentfulde og passionerede kagebagere her på HN. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 barnedåbskage
Forfatter: 
Dato:  12-01-2010 10:01

Hvad med at prøve at kontake bagerskolen i vejle?????

Det er vejle tekniske skole, du skal have fat i niels ingemann steffensen.... han er lære for bagerne, han er selv konditor og er virkelig dygtig...


Akademisk ridekunst: www.barokridning.dk

Vejen og rejsen er målet i sig selv




Carina Eriksson-Branderup kursus d. 20. marts 2010





0
0
Svar på denne tråd
 
 lene2002
Forfatter: 
Dato:  13-01-2010 10:36

Problemet er at de fleste bor ret langt væk fra os - Sjælland, Fyn el Nordjylland. Jeg har prøvet men de tre ind til nu bor ret langt væk.


Muselle: Tusind tak for det - det var da en super ide! Det skal jeg skam ha i mente. Det var dog meningen jeg ville ha en privat fordi jeg sys der er så mange dygtige og hvorfor ikke give udfordringen til dem som gerne vil selvom det kun er en fritids beskæftigelse måske. Men det virker til og blive lidt umuligt så nu må vi jo se. I hvert fald mange tak



Nikon-pics4U


NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.


Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tvivler på....
Forfatter: 
Dato:  13-01-2010 13:30

... at bagerskolen er en mulighed - så skal du da være så heldig at kende en elev. Erhvervsskolerne må kun lave salg ud af huset på ganske bestemte betingelser - ellers virker det konkurrenceforvridende, og det er ganske forbudt :)


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt




0
0
Svar på denne tråd
 
 Sif...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2010 16:42

jo men enten fungerer han jo som konditor stadig ellers kunne det da være at han ville gøre det i sin fritid el hva man skal sige. Det kan ingen da hindre.



Nikon-pics4U


NU med Tobias (aka. Nuller) - født dd. 09/12/09, 2500 g og 47 cm, og forlovet med min Peter dd. 21/12/09.


Laver du barnedåbskager el ønsker du at prøve?


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider