Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sadel med skulderfrihed
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 22:21

Hvilken dressur sadel med stor skulderfrihed kan i anbefale. Hesten er ca 1,78 m og jeg er 1,85 m. Har en passier optimum, men den er desværre for smald.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Passier Corona II
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 07:48

Mojn

Jeg har skiftet min fremragende Kieffer ud med en Passier Corona da Dea har brug for en sadel med mere skulderfrihed.

Min hest går meget mere afslappet efter sadelskiftet, og jeg sidder godt.

Mvh Helle Klahn

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige D1
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 09:39

Hej

 

Jeg har en Prestige D1 - godt nok udgaven Iceland til min islandske hest, men den har rigtig stor skulderfrihed.

 

Den er vildt lækker.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 09:51

Prestige sadler har generelt stor skulderfrihed, og er en skøn sadel at ride i.

Jeg har selv en Prestige Leonardo, som efterhånden har små 10 år på bagen, og der er heldigvis mange gode år tilbage i den

 

Amerigo er også med stor skulderfrihed, og er så vidt jeg ved meget beslægtet med Prestige. ( en Prestige der statede Amerigo)


mvh

 

Julle

 

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 12:02

Jeg har en Supreme til min nu, som både er med kort anlægsflade og cut-back ved skuldrene, så der er større skulderfrihed. Den er jeg meget glad for og man kan tydeligt se på opbygningen, når den ligger på hesten, at den er skåret skråt ned langs skuldrene


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prestige X-D1 zero
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 13:28

Jeg har en Prestige X-d1 Zero K med monoflap.

 

Jeg elsker den.

 

den har stor skulderfrihed og en kort anlægsflæde.

 

Også sidder man bare godt i den :-)


Mvh. Jeanett og Zaba Vilsbæk

- hvis du har lyst til at følge os, er du velkommen til at gå ind og trykke "synes godt om" vores facebook side " Jeanett og Zaba Vilsbæk - fra drøm til virkelighed! "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Butterfly sadel
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 15:03

Hej,

 

Og så er der den nye Butterfly sadel, som ser spændende ud. Jeg har dog ikke noget kendskab til, hvordan den fungerer i virkeligheden, men ideen er da interessant.

 

MVH

Jette


Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

Men jeg synes også, at...

Rigtige piger rider military!

NU FÆRDIGUDDANNET EQUINE TOUCH PRACTITIONER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 )))))krkr))(567
Forfatter: 
Dato:  05-01-2017 13:54

Mie, har du et billede af din sadel hvor den ligger på din hest? Evt hvor man kam se skulderfriheden ?


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-01-2017 21:18

Sandra- Nej, jeg har ikke lige umiddelbart et billede af den "ren" på ryggen, altså uden underlag osv, men jeg kan tage et til dig så du kan se den :) Jeg er meget glad for den til Teaser, som både Charlotte og Tine syntes er ret besværlig at finde sadel til, fordi hun er så kort og bred


Mvh Mie C.

Med dragen Teaser

 

Vil du følge med i daglige opdateringer?

følg med her:

www.facebook.com/dvdragenteaser

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadel med skulderfrihed....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2017 23:02

prøv at tjekke denne sadel ud....klindt.net/shop/37-dressursadler/ 307-kentaur-ithaka/....Vi har redet med den fantastiske sadel på en hest...som kun havde ca. 42 cm at gøre godt med...


Diva..)))

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  26-01-2017 22:44

Jeg vil helt klart anbefale Windsor Elite !!! Jeg har en fit 4 i 17" til min DV på 176, som er bredt bygget, med en stor skulder og kort ryg.

Havde også en Passier Optimum til ham før, som ingen skulderfrihed havde.. Efter han fik Windsor Elite, går han HELT anderledes (han har fået den vildeste flotteste frie trav!) :-)


 

Mvh Freja

Valløs Farinelli

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider