Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hjælp søges - Kodeledsforvridning
Forfatter: 
Dato:  16-07-2016 13:38

Jeg har en sød ældre islændervallak med en "formodet Kodeledsforvridning" skade i sit venstre bagben, han er urent gående og ved scanning kunne ses en hel del galle, men ikke disederet nogen skade! Han er behandlet med binyrebarkhomon og skal holdes i ro - så nu afventer vi bare!

Vil så gerne kunne gøre mere for ham... Hørt om Equitop måske er godt - Nogle erfaringer med det?
Jeg giver ham back on track på, som hjælper en smule på gallen, men det kommer hurtigt tilbage igen.
Så nu er det jeg håber at høre om jeg evt. kan give ham noget som kan hjælpe ham på vej?
Hvad har i andre gjort ved samme form for skade? Alle fif modtages med kyshånd

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2016 19:23

har prøvet det et par gange, og hver gang har jeg brugt dette med super resultat - bare et par gange om dagen

www.horze.dk/linimenter/pharma- arnika-strong-gel-500-ml/25025.html



2
0
Svar på denne tråd
 
 Forvridning
Forfatter: 
Dato:  16-07-2016 19:34

Min hest står med en hovledsforvridning. Så ikke helt det samme, men dog en forvridning i og omkring et led.

 

Udover ledbehandling og back on track, får min et ledtilskud, laserbehandlinger og antiinflamatorisk medicin.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar....
Forfatter: 
Dato:  16-07-2016 21:11

jeg har efterhånden kigget mig blind på alle de forskellige muligheder der er af forskellige produkter af led'tilskud!

Hvad bruger du? Og hvilket kan anbefales?

 

Har skrevet til en som laver laserbehandling, men ikke fået svar endnu :(

 

Har kigget på Equitop Gonex, Cortaflex mm. Der er så mange at vælge mellem så kan ikke lige gennemskue hvilke der virker på lige det vi døjer med - Han står med galle og det formodes kun det er en forvridning, så ved ikke med sikkerhed hvad der er sket og hvor gammel skaden er.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Laserbehandling
Forfatter: 
Dato:  17-07-2016 08:52

Har du overvejet laserbehandling? Det kan i mange tilfælde sætte skub i helingen.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tilskud
Forfatter: 
Dato:  17-07-2016 12:48

jeg har valgt Naf superflex og ja det er en jungle med de tilskud.

 

Min dyrlæge nævnte at et tilskud af devisen claw kunne være en hjælp. Det er antiinflamatorisk, så det får han ikke sålænge han er på antiinflamatorisk medicin.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Autocorrect
Forfatter: 
Dato:  17-07-2016 17:16

Devisen claw = devils claw på ipadsk. Sorry

1
0
Svar på denne tråd
 
 gamle hest
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 07:37

Min tidligere hoppe havde gentagne kodeledsforvridninger på det ene bagben. Det var meget frustrerende. MSM hjalp hende til at hele og det virkede som om ledbåndene blev styrket og strammet så hun ikke forvred igen.


The cure for anything is salt water: sweat, tears or the sea.

Isak Dinesen

~

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider