Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 boots??
Forfatter: 
Dato:  26-06-2016 19:09

Er der nogen tilbage, der bruger boots?. Brugte for hundrede år siden Old Macs på min gamle væddeløber, med der er vist sket en del siden.

Hvad model bruger i, det er til 2 stk med runde hove i ganske normal udformning str 125mm, og til terræn og asfalt..

 

Erfaringer modtages med tak..


Screw you guys...I`m going home.

Eric Cartman

0
0
Svar på denne tråd
 
 Boots...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2016 20:46

Jeg har prøvet lidt forskelligt til mine ponyer med runde hove.

Har været rigtig glad for nogle fra equine fusion (en af de første modeller).

 

Efterfølgende købte jeg easyboot backcountry. Dejlige boots, men de skal passe meget nøjagtigt og er lidt svære at få på når tiden for beskæring nærmer sig. Til gengæld virker de lidt letter end EF.

 

Mit næste køb bliver et par scoot boots. Syntes de ser meget lette ud og så skulle de være nemme at få til at passe hoven.

 

Hovfokus.dk har et stort udvalg og god rådgivning.

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Boooots
Forfatter: 
Dato:  26-06-2016 20:46
Jeg har prøvet Marquise boots og jeg har prøvet renegade.. Har egentlig været glade for dem begge. Marquise boot'en havde bare ikke en str. der passede min hests baghove. Han lå lige mellem to str. Renegadeen var min hest tydeligt gladere for, men det giver måske også sig selv, for de passede virkelig godt. Dog blev de hurtigere slidt ned end Marquise boot'en. Ca 1 år med flittig brug. Marquise fik jeg aldrig slidt op i de tre år jeg havde dem. Vigtigst af alt er at de passer. Nogle boots er bedst bygget til høje Baller og andre til lave Baller
0
0
Svar på denne tråd
 
 bruger boots
Forfatter: 
Dato:  27-06-2016 22:21

Jeps :)

 

Pt går min med easyboot glove på alle fire - me det er mest fordi jeg skal have skiftet en wire på min ene Renegate boot :)

Billede

 

Det er de to typer jeg er gladest for at bruge. Har et par Cavallo boots til ponyen - men de har ikke været i brug siden i vinter

- hans hove klarer sig fint uden - så det er bare herligt.


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-06-2016 09:13

jeg er også lidt lun på renegade, men de skriver at de helst skal have en "mustang-trim", det kender jeg ikke ret mange i DK, der laver..Men der er ingen af dem, der har haft sko på nogensinde, eller nogen former for afvigelser, de har vel det tætteste på deres "naturlige" form. Hvordan med Glove, der ser det ud til at jeg lige kan ramme en størrelse i wide, men var der ikke noget med at de drejede for et godt ord?.

Endeligt husker jeg fra fuldbloden, at han blev noget slidt i koderne, men det var også en noget klodset boot..

Oplever i ændring i balancen alt efter omfanget af booten?.


Screw you guys...I`m going home.

Eric Cartman

0
0
Svar på denne tråd
 
 med Renegate
Forfatter: 
Dato:  28-06-2016 13:52

Så fandt jeg lige et billede med Renegate på forhovene :)

Billede

Fotograf: Camilla Poulsen :)

 

De fungerer super på hendes fuldblodshove :) - de skal ikke have høje dragter så tror jeg de kan blive et problem - men om det er "mustangtrim"? - hmm - de sidder super på hende i hvert tilfælde - og sidder bedre fast end Easyboot glove - i de perioder hvor hun har det med at træde dem af i galop....

 


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider