Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Frosenpinden
Forfatter: 
Dato:  30-07-2015 15:51

Der var tidligt. Jeg har desværre måttet konstatere at mit kræ fryser. Så nu konsekvent smidt et hmm ja vildt men 100 g på hende. Ihvertfald indtil det værste regn og blæst er ovre. Så må vi se. Tænker at hun kan få et tyndere regndækken på når det værste riv rusk og regn er passeret. De andre på folden fryser ikke det fjerneste. Men min dame på 20 bævrede altså som en lille ynkelig mus.

Har i andre forbarmet jer? Jeg prøver ellers at holde is i maven efter som jeg tiltider kan være en pyllerrøv. Men denne gang syns jeg altså jeg vil lade den passere.



"En vane har lange rødder."

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækner på
Forfatter: 
Dato:  30-07-2015 16:45

mine har også fået dækner på. bor på langeland og vi har i de sidste dage haft en del blæst og regn, så de er lovligt undskyldt



0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-07-2015 20:44

Lara har gået med dækken de sidste tre dage. Med regndækken :)

 

Ellers fryser hun. Hun går i løsdrift. Hun har lige fået det af her til aften.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-07-2015 08:39

Hej

 

Det kan skyldes flere ting. Vejret hesten huld/alder og muskler!

 

En nat efter meget voldsom regn, var jeg bekymret over min senior hest på 22 år, men det var den 4 års der bævrede da de kom ind og blev fodret.

Den unge er kun redet i 2 mdr og har ikke mange ridemuskler men ellers i fin stand.

Min gamle hest led ingen nød, måske fordi han er i rigtig god rideform.

 

Men det er 1 gang ud af en kedelig sommer, på en fold med meget læ!

 

Så behovet for dækkeen/indluk er forskelligt for heste og mennesker


Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 frossenpind ja
Forfatter: 
Dato:  02-08-2015 15:05

Min araber ryster og styrter i læskuret bare han hører ordet regn Så han får dækken på når jeg ved at vejret bliver dårligt og vejret har været mega dårligt og koldt i Danmark i denne her såkaldte sommer og så har sjælland slet ikke været så hårdt ramt som Jylland! Grunden til dækken er også at jeg kan se at han spænder voldsomt op i muskulaturen selv mundvigene ser sure ud! Squ ikke nemt med de heste og slet ikke når vejret er så omskifteligt hele tiden! Vil så gerne undgå dækken om sommeren da han går med det om vinteren, men det vil vejret bare ikke gå med til


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider