Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Opkneben og øm i venstre side?? Why??
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 21:25

Hej...

 

Har en 7 års hoppe som jeg har haft siden august...hun har stået stille siden jeg købte hende pga en hornkløft...som er i orden igen.

 

Hun får så konstateret mavesår ved gastroskopi og er blevet behandlet og er stadig på 1/4 dosis. Hun får det rette foder osv...samt proboitica fra solanum. Ligesom hun har fået ormekur...havde bændelorm.

 

Hun burde snart være i orden, men er stadig opknebet og øm i venstre side når jeg rører den bagerste del af bugen....

 

Er der nogen som har oplevet lignende eller ved hvad det kan være som kan være ømt i venstre side??

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfggggggg
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 21:42

Er du sikker på at bændelormen er helt væk?

 

Nogle gange er en ormekur slet, slet ikke nok. Nogle gange skal man give 2-3 stk og nogle gange også 1-2 stk lige i rap for at få bugt med det.

 

Det lyder virkelig meget som bændelorm det du beskriver.

 

Går hesten lidt "som om den har skidt i bukserne" hvis du ser den skridte, især hvis du ser den skridte bagfra?


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 08:31

Ømheden er det tæt på hestens ribben ,da en trykket ribben gør meget nas i lang til .

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider