Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Succeed pasta til hest - erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  15-04-2015 15:03

Er der nogle af jer der har (positive) erfaringer med Succeed pasta til heste med fordøjelses/mavesårsproblemer?

 

Som jeg umiddelbart kan se, er det kun muligt at købe gennem Gærum hesteklinik (og måske gennem egen dyrlæge?) og koster 1000 kr. for 30 stk.


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-04-2015 21:48

Jeg har brugt det flere gange dels på en krybbenbider når han fik medicin eller skulle stå i stævnestald hvor han kunne stresse og få løs mave. Har også brugt det på to heste som ikke tog på og det var effektivt. Kender to med heste med tendens til mavesår som kan holde det nede ved hjælp af det?

jeg købte det i England tror jeg fik 3 x30 for omkring de 1000kr

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger det
Forfatter: 
Dato:  21-04-2015 14:13

Jeg bruger det pt. til en af mine heste, som står med mavesår.

Og det har en helt klar virkning, hun er i tydelig bedring.

Samtidig smager det ikke dårligt, så jeg giver det i foderet i stedet for direkte i munden.

Klart en anbefaling herfra.

 

Hilsen June

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hoppe
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 11:49

er pt i behandling med Gastroguard (og efterfølgende et nyt kopipræparat af Gastroguard, som heldigvis er billigere).

 

Som jeg læser det, er Succeed et præparat, som gives efter mavesårsmedicin som forebyggende - er det korrekt?

 

Og nogen der ved, om det kan hverves andre steder end Gærum-klinikken?


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Succeed pasta i enkelt pakker
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 22:03

Hej LineG.

 

Jeg har haft god erfaring med succeed Pasta til min hest som ofte har kolik og fordøjelsesproblemer. Jeg var dog ikke villig til at betale 1000 kr. for 30 stk. derfor valgte jeg at købe 5 stk igennem Aalborg Hestepraksis de sælger nemlig enkeltvis:

 

aalborghestepraksis.dk/shop/ index.php?id_product=3...er=product

 

Mener prisen er 42kr. pr. stk. Dertil kommer dog fragt, hvor mindre du ligesom mig hentede tuberne på klinikken.

 

Mvh Marcus

1
0
Svar på denne tråd
 
 suceed
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 08:19

Pasta er til at behandle mavesår, og så kan man få det i granulat, som er til at efterbehandle og forebygge mavesår.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Succeed
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 12:18

Tak for alle jeres svar :-)

 

Marcus - det er jo næsten i min baghave - ihvertfald ikke mange kilometer fra, så det er jo perfekt :-)


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det virker!
Forfatter: 
Dato:  07-05-2015 04:57

Hej Line

 

Jeg har brugt Succeed Pasta til min varmblodsvallak med et kategori 3 mavesår omkring tolvfingertarmen. Jeg er så uheldig, at have en hest som ikke tåler alt, og han blev desværre rigtig skidt af GastroGard, så jeg måtte jo finde et alternativ, det blev succeed. Han blev behandlet i 30 dage og har derudover fået tilskud af Ekygard i 60 dage. Vi har fulgt hans mavesår på monitor 3 gange i forløbet, derfor tør jeg godt sige, at Pastaen har virket. Der kunne ses en tydelig forbedring allerede efter 14 dages brug, og det er helt klart et produkt jeg vil bruge igen. Det nemme ved pastaen er, at du er sikker på hesten indtager den mængde den skal (min spiser nemlig bestemt ikke alle typer tilskud!), så da det mest akutte var overstået, gik jeg over til Ekygard som kunne blandes i foderet (som han heldigvis spiste!).

Min egen dyrlæge var lidt skeptisk i forhold til at jeg erstattede GastroGard med Succeed, men billederne talte jo for sig selv :-)

 

Held og lykke med din hest!

 

Venlig hilsen

Monica

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider