Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foder fra Tyskland
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 10:57

Hej. Jeg følger lige med i debatten hos jer, der køber foder i Tyskland.Jeg bor i Nordjylland, ville gerne købe foder i Tyskland, leveret på min adresse. Men når jeg søger på de hjemmesider, mange af jer foreslår, ex pferdefutter. de, står der, at de ikke sender til mit postnummer 9690, bl.a. Er der nogle af jer, her i Nordjylland, der får leveret foder fra fx. Pferdefutter.de?

Mvh Lis K.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pferdefutter
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 11:50

Hej

 

Nu bor jeg godt nok på Sjælland, men umiddelbart tror jeg det er en fejl på deres side at der står 3700-9999 - jeg tror kun det er Bornholm de ikke leverer til (3700-3790)

 

Men der må være nogen jyder der har erfaring.

 

Jeg har efterhånden købt på pferdefuttershop.de en del gange og det har fungeret upåklageligt med levering lige til min staldejers dør. (Postbudet er måske mindre begejstret )

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foder fra Tyskland
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 08:40

Hej Anne.

Tak for dit svar! Det lyder meget fornuftigt, at de har skrevet forkerte postnumre. Den kunne jeg ikke selv gennemskue! Jeg prøver at bestille og se, hvad der sker!

Mvh Lis K.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi bor i nordvest
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 16:57
Vi bor i nordvest Jylland post nr. 7860 og der levere pferdefuttershop.de

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bestiller
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 11:14

hos http://Www.louven-shop.de

 

de levere til hele Danmark og er hurtig til at levere


 

----------------KATJA-----------------

Ejer af Fredriksborg vallak Junker Søndergård :-)

Os 2 for altid, du vil altid være i mit hjerte...R.I.P. min ven <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fragt hvem
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 23:42

Hvordan eller med hvem kommer foderet fra louven-shop.de

Er det med post danmark, eller andre?

Jeg ville gerne prøve, men er nervøs for hvordan sækkene behandles under fragten. Hvordan har i der har prøvet oplevet det ?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 postdk...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 10:44

Hej

 

Har kun bestilt fra pferdefuttershop.de og der bliver sækkende pakket i papkasser med bånd omkring.

Har endnu ikke oplevet skade på sækkene - kasserne kan godt være en smule trykket.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Louven.de
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 11:54

Jeg kar i længere tid købt hestefoder gennem louven-shop.de,og jeg er er meget tilfreds med firmaet, god information og besked om, når det afsendes. Alle sække er pakket i papkasser, og jeg har ikke oplevet, at nogen sække har været itu ved ankomsten. Pakkerne leveres af Post Danmark.

1
0
Svar på denne tråd
 
 du kan trygt
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 17:18
Du kan trygt handle ved pferdefuttershop, det er nemt og de sender dig bekræftelse på det er afsendt, og hvis du betaler ved bestilling får du 2 procent rabat, jeg har ikke kunne finde andre tyske firmaer der har kunne sælge eggersmann ligeså billigt.
Jeg ville trygt lægge en order ind.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad gir i for en palle
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 21:09

i fragt ?
Jeg bor på Fyn, og overvejer at købe 1 palle pavo, hvis de har det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2015 20:56

Hvilket et af stederne er billigst i fragt?


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2015 11:47

Jeh har søgt havens cool mix fra tyskland og kan se feks deres kobber indhold kun er på 18 mg hvor coll mix herhjemme er 70 mg ,det er da noget man lige skal tage højde for når man køber foder i tyskland at de dosere anderledes .

1
0
Svar på denne tråd
 
 Meget udenlandsk foder
Forfatter: 
Dato:  28-04-2015 17:29

...har betydeligt lavere indhold af mineraler end det samme foder der er optimeret til danske forhold.

 

Det skyldes at afgrøderne fra danske marker (hø/wrap og korn) har et noget lavere indhold af næringsstoffer end i vores nabolande fordi danske politikere har besluttet at landmænd i Danmark må gødske langt mindre end i f.eks. Tyskland, hvilket medfører udpinte afgrøder og lavere udbytter. Det er derfor nødvendigt at tilsætte flere næringsstoffer til dansk foder eller foder der skal sælges i Danmark, da dyrene ellers ofte kommer i underskud.


Ægte dovenskab er at gøre tingene rigtigt første gang

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-04-2015 08:34

Ja men i sidste ende så bliver det tyske foder vel ligeså dyrt hvis man skal tilsætte tilsvarende herhjemme.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskel
Forfatter: 
Dato:  30-04-2015 09:07

Det er langt fra alt foder der er ændret til danske forhold. Jeg køber equigard i tyskland, og der er nøjagtig samme indhold af vit og min som i det jeg kan købe på den lokale foderstof. prisen er bare meget lavere.

 

Tror faktisk det gælder for alt hippolyt pånær "natur" som slet ikke findes i tyskland.

 

Har også underøgt Havens müsli og der var heller ikke forskel.

Marstall derimod laves til danke forhold, så der skal man være obss.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-05-2015 10:14

havens cool mix i tyskland og danmark er der da forskel på Mette.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider