Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Omstopning ved sadler.dk (Berit Andersen
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 10:49

Hej hej

Er der nogen der har erfaring med omstopning af sadler hos Berit Andersen hos Sadler.dk?

Jeg overvejer at sende min sadel over til hende for at få justeret stopningen som pt. er lidt ujævn.

Hun er autoriseret af Passier til at ændre og rette deres sadler, så jeg tænker det er et kvalitetsstempel i sig selv.

Dog vil det være rart at høre om andres erfaringer.

 

Hvordan ville i i øvrigt sende en sadel på mest sikre vis? Både mht. indpakning og forsendelsesmetode. Post DK forsikrer kun op til 5000 kr., så jeg vil gerne finde en anden sikker løsning det er muligt at benytte som privat person.

 

Pfh. tak :-)


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadler.dk
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 15:33

Jeg har brugt hende til at lave bom str om og lige fået tjekket stopning - ingen problemer hun var endda så fair så hun sagde min stopning var rigtig god så hun ville ikke gøre noget ved den... Hun kunne lige så godt have bildt mig ind at hun ændret i stopning også for at tjene ekstra - jeg har kun positiv erfaring med hende!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Forstår ikke
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 15:27

Forstår ikke, hvordan hun kan stoppe din sadel om, hvis du bare sender den over.

Så er den jo ikke omstoppet/tilpasset DIN hest,det kan hun jo ikkeuden at have set hesten, og dig i sadlen osv. så kan man i min verden lige så godt lade være.
Ikke surt ment, men ville helt sikkert hellere få en saddelfitter eller sadelmager ud, så du kan få en stopning der passer til din hest :)

Jeg ved ikke hvor i landet du er fra, men jeg kan anbefale Charlotte knigge fra saddelfitter.dk

 

Hun køre på sjælland og Fyn så vidt jeg husker.

 

Hun kommer til dig, og tilpasser sadlen på stedet, samt ser sadlen på hesten.

Og tjekker selvfølgelig også om sadlen ellers passer hesten, og om den er skæv osv.
Hun er sød og ærlig.

Pøj pøj med det :)

1
1
Svar på denne tråd
 
 Undre mig...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 18:15

jeg undre mig over at hun kan omstoppe din sadel, uden først at ha set den på hesten og tjekket hvor den skal omstoppes.

Ville aldrig bruge en sadelmager, der stopper om uden selv at ha vurderet hvordan sadlen ligger .


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Sadler.dk
Forfatter: 
Dato:  22-12-2014 22:53

Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg ikke Berit kunne finde på, at omstoppe en sadel uden at have set hest og rytter, hvis den skal passe til en bestemt hest. Jeg har brugt og bruger stadig Berit, som hver gang er kommet til mig, efter mit valg. Man kan også køre til Sadler.dk og tage hesten med.jeg kan ikke klage over Berits evner som sadelmager. Jeg er blevet behandlet pænt altid.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bedste anbefalinger
Forfatter: 
Dato:  27-12-2014 23:29

Jeg har brugt hende flere gange, hun er super dygtig og meget proff. Hvis jeg nogensinde skal have omstoppet en sadel igen eller købe en ny, så vil jeg helt klart tage kontakt til hende som det aller første.

Mvh. Karina


Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 omstopning
Forfatter: 
Dato:  29-12-2014 18:30

Dejligt at høre positive erfaringer.

Sagen er den at min sadel ligger helt perfekt på hesten. I den ene sadelpude er der bare en ujævnhed i stopningen, som jeg gerne vil have jævnet ud - og så få hende til at tjekke at også hun mener at bomvidden er korrekt

Hun gav mig anvisninger til hvordan jeg skulle tage mål af hesten og sende disse med over sammen med sadlen.

Hesten er dog skadet lige nu, og da det ikke er min egen, ved jeg ikke om det bliver aktuelt lige pt.

Jeg bor i nordjylland, så har ikke selv muighed for at køre derover med hesten eller få hende ud til mig.

Desværre synes jeg de fleste sadelmagere der kører i mit område efterhånden er afprøvet med knap så fantastiske erfaringer :-/


*** Hilsen her fra ***

 

* korrekturlæsning tilbydes på opgaver, hjemmesider osv. Skriv for mere info. *

 



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider