Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 klippe ved gjorden?
Forfatter: 
Dato:  24-11-2014 21:45

Hej

 

:) jeg har lige et lile spørgsmål :) jeg har fået mig en dejlig islænder og hold nu fast en pels sådan en basse sætter sig :) hvilket jo er fint, MEN jeg synes det virker som om at hårene godt kan sådan sætte sig fast når jeg spænder gjorden selv om jeg prøver at stryge hårene er det lidt svært når gjorden er spændt, SÅ jeg tænkte på om man kunne studse klippe ( Ikke som med en maskin klipper ) men korte hårene lidt af lige hvor gjorden "møder" gjordstropperne.. ??? ville det være en god ide eller en helt hen i vejret ide :) ??

 

ved godt det måske er et dumt spørgsmål, men det ville skisme være træls hvis det fx ville være skkyld i at gjorden så begynder at skarve eller sådan noget :)


Venlig Hilsen Leandra :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 15:21

Det kan du sagtens.

 

Ellers kan du benytte lammeskind til gjorden.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 klippe
Forfatter: 
Dato:  25-11-2014 19:37

Hej

 

Det kan du sagtens - det gør jeg selv med min vallak, han bliver nemlig helt hysterisk hvis der kommer hår i klemme under gjorden som bliver hevet i.

 

Så han bliver klippet i gjordlejet så der ikke kommer hår i klemme når jeg spænder.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider