Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sædstrengsadherance - hvor?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 14:49

Hej HN :-)

 

Endnu et indlæg om det meget diskuterede emne sædstrengsadherance.

 

Jeg har idag haft Rikke Andersen (ryet.dk) ude til min fjordhest og hun konstaterede at han har sædstrengsadherance, hvilke jeg også frygtede.


Nu er mit spørgsmål til jer så: hvem skal jeg vælge til operation? Vi befinder os på Sjælland (4600 Køge). Jeg er på SU, så helst i den lave prisklasse og gerne med mulighed for afbetaling!!


 

mvh freja

-hjalte følsbjerg-

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 hørsholm
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 17:44

Er det ikke Hørsholm Rikke plejer at anbefalde, mener også at jeg har hørt godt om Helsinge dyreklinik. Jeg overvejer selv at køre til Helsinge på et eller andet tidspunkt med min vallak for at han bliver tjekket.


Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddd
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 18:51

Ville vælge Hørsholm.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har brugt Gimlinge
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 19:55

i Slagelse med super resultat og fair pris. Pøj pøj med det.


 

Opstaldning Sorø;gode og sikre forhold.

Working Equitation bane, ridehus og masser af terræn.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gimlinge Dyreklinik
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 20:08

Jeg har brugt Gimlinge Dyreklinik til en klaphingsteoperation, og vil til enhver tid anbefale dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 vores blev opereret
Forfatter: 
Dato:  18-11-2014 22:09

på Hørsholm - super fint resultat. Tror jeg ville ringe og høre hvad de skal have og hvordan med afbetaling - alternativt at du sparer op....

Min erfaring med Hørsholm er at de lavede et fint arbejde uden komplikationer - prisen i den høje ende af deres estimat. De vil selvfølgelig gerne selv undersøge "sagen" inden de evt opererer - så vi skulle også betale for en konsultation og undersøgelse inden operation (forundersøgelse den ene dag - operation den næste)

Evt dyrlægeforsikring dækker ikke hverken indledende konsultation eller operation - suuuuuk....

-men vi har ikke fortrudt 1 sek.....


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Helsinge Hestehospital
Forfatter: 
Dato:  19-11-2014 09:27

Min blev opereret for det der for en del år siden :-)

 

www.hestehospital.dk/ facilitet_heste.html

 

Tror nok, at Jens Bakkegård er den dyrlæge i landet, der har mest erfaring med den slags, og så er de heller ikke specielt dyre.

 

Jeg tvivler dog på, at det er muligt at få en afbetalingsordning. Det har jeg ikke lige nogen erfaring med.

 

I øvrigt synes jeg, at du skal få en dyrlæge til at stille diagnosen, og ikke en kiropraktor, eller hvad nu det er.

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

2
0
Svar på denne tråd
 
 Det var
Forfatter: 
Dato:  23-11-2014 18:03

også Rikke der konstaterede at vores dreng havde sædstrengsadhærance. Hun anbefalede Hørsholm eller hvis det skulle være billigee sagde hun et andet sted, jeg selvfølgelig ikke kan huske, men det var et sted hvor hun havde en god dialog med en af dyrlægerne omkring problemet (måske Fakse, men er ik sikker). Da vi kender flere der har brugt Hørsholm valgte vi det selvom det efter Rikkes vurdering ville være lidt dyrere. Vi fik en snak med dem dels om pris (som faktisk blev lidt billigere end først anslået) og selvfølgelig også omkring selve indgrebet, genoptræning mv. Vi har været så glade for vores beslutning og er blevet vejledt og orienteret 100% tilfredsstillende Her en måned efter er vi lige blevet ringet op for at høre om hvordan det går med ham og om vi kan mærke forskel på ham. Super professionel service


Med venlig hilsen


Lene



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider