Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 En god og stabil smed
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 18:45

Jeg mangler en god smed til min plag som gider at køre for en hest i Esbjerg området. Hvem kan i anbefale??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Halloooo!!!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 21:13

Slet ingen bud på en god smed i området??

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 21:27

Prøv at kontakte Adam McShane, mener han har kunder i dit område.. 50151698


 

 

*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her *

Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P*

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så har jeg fundet en
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 11:27

På fredag kommet Tine Sørensen.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smede..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 07:01

Berger's

 

Hold øje med hvad hun laver, ved der er en kvindelig smed i området der laver noget meget ringe arbejde, kan desværre ikke huske navnet, har bare hørt en historie hvor hun tilmed har svinet sit eget arbejde til da hun kom til en hest igen efter 8 uger - ejeren af hesten sendte hende ud af stalden og bestilte en anden smed ;)


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 09:21

Ja jeg kender flere dygtige smede men hvis de skal være stabile så bliver det meget svært,jeg syntes efterhånden det er helt utroligt hvordan moralen er hos smede idag ,man bliver brændt af den ene gang efter den anden,de svarer ikke på sms,undlader at komme når det er lovet,ringer ikke afbud ja undskyld mit svar men er selv fuldstændig i panik over ikke at kan finde bare EN enkelt man tør stole på kommer som lovet.Jeg havde for noget tid siden en der havde en hovbyld som ansager var ude ved og som efterfølgene skulle ha smeden ud, han kunne først komme om en måned selvom det var ret vigtigt og det var en smed jeg var begyndt at bruge fast.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 10:01

Ved at Poul Erik Gade (fra Skanderborg) køre til Esbjerg en gang i mellem - hvor tit ved jeg faktisk ikke?

 

Om han er stabil - tjaa jeg har ikke problemer med ham og andre vil mene modsat, så det må komme an på en prøve.

 

Dog tror jeg ikke man skal forvente han køre helt til Esbjerg for at sætte en tabt sko på - det ville jo ikke ligefrem være rentabel:) Så om det ville være smartere at finde en god smed i nabolaget - jo det ville det nok:-)

 

Om ik andet syntes jeg han er faglig dygtig og behandler mine heste til UG.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 21:52

Det lyder ikke så godt Mette:( Jeg håber ikke det er hende jeg har fået fat i.

 

Jeg brugte ellers Jimmi Thykjær og var rigtig tilfreds med hans arbejde. Træls han ikke har overskud til at tá' min pige mere:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 23:04

Adam er nok den mest stabile smed jeg nogensinde har brugt eller stiftet bekendtskab med


 

 

*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her *

Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P*

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tine er dygtig
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 10:01

Og stabil. Der er altså flere kvinder som kører rundt idag, så pas på at forveksle


Foderplaner udarbejdes af uvildig hestekonsulent, cand agro

Boots tilpasses og sælges, flere mærker på lager

Hit aktiv stald i Herlev. Ledige staldpladser fra marts/april

2
0
Svar på denne tråd
 
 God og stabil smed
Forfatter: 
Dato:  04-10-2014 17:44

Jeg bruger Philpp Mäser og er godt tilfreds, eksamineret beslagsmed fra Tyskland.

 

Jeg bliver kontaktet ugen før han kører i området for at høre om han skal komme forbi. Han er god til at aftale en tid så jeg kan nå at komme fra arbejde for at hente hesten ind og kan kommer til tiden. En enkelt gang har han været forsinket, men ringede og gav besked, det havde trukket ud hos kunden før og det er OK.

 

Flink at snakke med ;) og rolig og tålmodig med hesten.

 

Jeg har tidligere brugt Bergers men blev trær af at det var forskellige smede hver gang. En enkelt ville ikke fortælle hvorfor han gjorde som han gjorde ... måske et dumt spørgsmål fra min side, men hvis han ikke VIL svare er han uhøflig over for kunden, hvis han ikke kan svare fordi han ikke ved det skal han ikke røre min hest. Og så skiftede jeg smed :)


Mvh. Sanne

 

Købes: Velholdte stigremme, Ribe, Esbjerg, Varde området

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tine er GO!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2014 14:31

Støtter op om Christinas udtalelse. Jeg ærger mig gul og blå over at Tine ikke længere kører på Fyn.

 

Jeg bruger Adam McShane nu.



Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider