Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Grime str STOR
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 12:23

Er der nogen som kender et godt (ikke alt for dyrt) sted hvor man kan få syet en grime? Jeg har problemer med at finde noget der er stort nok til min belgier. Han passer ikke en str x-full, og den han går med ligenu er vist faktisk en 4 eller 5 x'er - det sagde hun ihvertfald, hende jeg købte ham af. Jeg vil frygteligt gerne have en lædergrime til ham, men jeg kaaan ikke finde noget sted som har dem så store. Stod her den anden dag i en butik og så på en x-full og tænkte "Det ser da ikke helt skidt ud". Tog den med hjem, og den kan han da o v e r h o v e d e t ikke have sin knold i Hilfe, anyone??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 14:40

En sadelmager må kunne hjælpe dig. Måske eller en skomager eller hælebar, hvor de er vandt til at arbejde med læder.

 

Men ved da at f.eks. http://Www.sadeleksperten.dk laver udstyr på mål. Ring da og hør hvad den slags koster og så kan du sikkert selv måle hesten eller køre forbi med hans nuværende grime, der kan fungere som model/skabelon.

 

måske kan en af de her bruges http://www.ebay.ie/sch/ i.html?_odkw=headcollar+extra+ large&_from=R40&_osaca...headcollar+ draft+horse&_sacat=0

0
0
Svar på denne tråd
 
 oveskrift
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 08:42

Jeg har forelsket mig fuldstændig i de håndlavede designs fra Trollhillfarm, og er allerede begyndt at spare op til en kapsun hos dem. De laver bl.a. lædervarer til de store racer, dog er prisen også derefter.

 

http://www.trollhillfarm.com


♥ Damm ♥

-en engel i forklædning

Hvad du ikke dør af, gør dig stærkere!

-i så fald må jeg være rigtig stærk!
Verdens bedste pony; Thorsen!
-jeg var bare heldig!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Stald Ramses
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 12:06

Henriette fra Stald Ramses laver dejlige håndsyede lædergrimer. Find stalden på FB.

 

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 fandt lige lidt til dig
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 13:30


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar!
Forfatter: 
Dato:  17-09-2014 13:51

Tak tak! Jeg er så heldig, at en venlig sjæl her på HN har en liggende som hun vil sælge mig. Hvis den ikke passer Bassemanden, tager jeg helt sikkert fat i Stald Ramses - det ser rigtigt godt ud, det hun laver, og det ligger ikke så langt væk

Tak for jeres svar!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nylongrimer
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 20:56

Jeg har netop købt en grime i TIKA i str x full, de passer jyden i de inderste huller, mon ikke også din kan passe dem. Det er den model de har under Hestival til 20kr :)


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til min Belgier og min Shire
Forfatter: 
Dato:  04-10-2014 23:15

Bruger jeg Catago xfull , eller de kraftige nylon grimer fra møldrup, de er stærke og store.

Ellers er der kaltblutshop.de de har en del i store størrelser også bid i 20 cm. osv.

Eller Drafthorsesaddel.uk
Eller big horse shop

 

Ellers bare søg draft horse equipment på google
Net-op har vist også lædergrimer til de store.
Otterup hobbyfoder har også lidt.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider