Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hvilket dækken ville i vælge?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 11:12

Kære alle HN'er

 

Synes efteråret kommer med meget hastige skridt disse dage, så jeg er begyndt at tænke på dækner - jeg vil ikke ligge på endnu, men jeg vil have købt ind, så jeg er klar parat

 

Min nyindkøbte hest mangler "alt".

 

Jeg skal ud og finde et 100g og et 300g, det er det han har gået med ved tidligere ejer, så det prøver jeg også.

 

Men nu kommer det store spørgsmål - hvad mærke skal man vælge?

Der er jo tusindevis på markedet at vælge i mellem! Så jeg tænker, hvem er bedre til at anbefalde end dem som selv ønsker det bedste for deres hest?

 

Vi har en hest i stalden som konsikvent ødelægger alle andres hestes dækner, men ikke sit eget! Så er gå ud og bruge 1000 kr. pr. dækken, det ville jeg være ked af!

 

Så mit spørgsmål er nu til jer, hvad dækner er jeres favorit??

Det skal selvfølgelig være slidstærkt, vandtæt osv. Muligvis gerne links.

 

Hjælp modtages med kyshånd

 


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg ville..
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 11:54

altså købe et Rambo Duo.. Der har du 100 gram, 300 gram underdyne og hals.. Dertil kan du købe 100, 200 og 400 gram underdyne..

 

På den måde kan du hele tiden tilpasse tykkelsen på dækkenet..

 

Også ville jeg kræve at terroristen kommer på fold for sig selv.!

 


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

4
0
Svar på denne tråd
 
 Valg af dækken
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 12:23

Da jeg købte min nuværende hest for 2 år siden, manglede jeg også alt efter flere års pause fra hest!

Jeg havde det som dig - ville ikke ud og give for mange penge

for dækken.

Nå det blev et regndækken til 400 og et vinterdækken til 800 (sat ned fra 1400). Vældig fint til at starte med.

Nå vinterdækkenet fik det ene hul efter det andet, og måtte snart skiftes ud med et andet vinterdækken der også fik det ene hul efter det andet! Regndækkenet passede fint til at starte med da hesten var 3, men da næste sæson kom, var hesten blevet det ældre og havde fået flere muskler, så selvom længden var rigtig, fik det lavet en trykning oppe på mankestykket :( Øv øv..

Nå så jeg stod så og manglede regndækken og vinterdækken, og ville egentligt også gerne have et overgangsdækken. Så jeg overgav mig og købte et Rambo duo på trods af en pris på de 2000!

Og hvor er jeg glad for det! Pasformen er virkelig god, og liner systemet gør at jeg let kan skifte gram. Og sjovt nok er der stadig ikke kommet huller i det her dækken ;)

Nå så det jeg forsøger at sige er at det kan være dyrt at købe billigt. Køb kvalitet fra starten af, det bliver det billigste i længden. Og hvis der er en ballademager på folden, så holder de billige dækkener helt sikkert ikke til det!

 


- Louise med den dejlige Lo'moone!

5
0
Svar på denne tråd
 
 Horsewear
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 12:51

Må indrømme jeg også sværger til Horsewear dæknerne, men jeg bruger som oftes Amigo som jeg ingen problemer har haft med.

 

Mit næste køb, bliver vel i denne uge, bliver et Amigo Bravo 12 duo, jeg syntes det er genialt med disse underdækner og brugte sidste vinter bl.a. underdæknerne under mine gamle Amigo og Rhino dækner - de sad som støbt til mine heste.

 

Jeg har også Weatherbeta og Horze dækner liggende, men de er bare ikke i nærheden af mine Horsewear dækner.

 

Kan kun give de andre ret - at købe "billigt" kan blive dyrt

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 13:11

Tak for svar alle sammen

 

Nu har jeg været inde og læse om Rambo duo og ja, det lyder da slet ikke dumt. Men puha, 2000+ kr. for dækken og jeg har allerede et meget ondt mareridt om, at banditten (som øgelægger alle dækner) ødelægger dette efter en uge

Og nej, han kan desværre ikke flyttes på en anden fold. De alle sammen (7 heste) går alle sammen samlet. Så det er desværre ikke en løsning.

 

Jeg kan godt så jeres akument for at "billige" måske også er mindre slidstærke. What to do!

 

Hvordan er pasformen på Rambo duo til en bred hest?

Eventuelt andre forslag til dækner til bred hest?


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 dækner....
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 13:18

Jeg har selv sværget til Rambo dækner, og også Amigo til mine heste og deres pasform.

Men efter stort vægttab begyndte de pludselig sidste år og "skarve".

 

Derfor har jeg nu solgt alt !! over 30 dækner ialt, og har i stedet købt dækner

fra Premier Equine !!!

Perfekt pasform, superstærke og ligger perfekt på begge mine heste....

 

Du kan købe fra England - eller hos nethesten.dk i DK - og hvis du køber buster trio med hele baduljen til er prisen omkring 2000-2200 kr fra England !

Dvs. du får yderdækken på 100 gram (i 1680 ballistic nylon, i øvrigt lavet på samme fabrik som Rambo !!), 100 gram, 200 gram og 350 gram underdyne.

 

Så er du dækket ind på alle årstider - dog har jeg selv købt et buster regndækken, dvs. uden foer, så også den del er dækket ind.

 

Kan anbefale dem vildt - se evt. gamle tråde her på HN, der er beskrevet mange som har skiftet Rambo ud med Premier Equine dækner pga. pris kontra holdbarhed - de er virkelig gode !!

 

Mange hilsner Tina


Ejer af Cisco Joy og Sofus !!


En verden uden heste - føj for et mareridt !!

 

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Argument
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 13:50

Jeg må så tilstå at efter rigtig mange år med dækkenkøb hvert år i den billige ende, endten var regndækken eller overgangs eller vinterdækken røget. Nogen gange alle tre. Har så fået smidt en Rambo dækken i nakken sidste år, den passede ikke nogen af venindens heste så den fik min. Tusind tak. Sender tanker..... Den var tre år da jeg fik den og den holder til alt. Den er stærkere i denim. Ligger super godt. Både den gang og nu hvor hun er en slankere udgave. Har ikke kikket voldsomt på den så ved ikke hvilken model det er, men høj hals. Da alt andet gnaver i manken på hende. Eller det gjorde det da hun var tyk. Så næste gang hun skal have bliver det Rambo af en slags. HAr lige gået dækker igennem for at se, der er 2 forskellige str. Og det passer udemærket. Rambo dækkenet bedst. Og vi mangler desværre ikke noget i år endnu, da jeg satser på de holder nu der ikke er så meget hakkeri på folden i år.

 



"En vane har lange rødder."

1
0
Svar på denne tråd
 
 taktaktak
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 14:44

Tina1972: Se nu bliver jeg helt vildt nysgerrig! Det har godt nok fået gode anmeldelser!

Fandt et "pakke tilbud" tilbud inde på nethesten til lidt over 3000 kr. Puha, tænker jeg. Mit engelske er ikke min stærke side, men kan man spare penge ved at købe det i England? Ved du om der også findes pakke tilbud?

Hvordan fungerer det til en lidt bred hest?

 

Octipus: Tak, det kunne godt være at man skulle bide i det sure æble og købe kvalitet fra starten, jeg er bare sååå bange for at købe et dyrt dækken og så bliver det bidt i stykker en uge efter!

 


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 15:29

Jeg er yderst tilfreds med mine Rambo dækkener, de holder bare og er gode til de lidt brede heste

Premier Equine dækkener har jeg også hørt rigtig, rigtig meget godt om dog, kunne godt finde på at købe sådan en "pakke løsning" med dynerne en dag


 

 

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bidstop
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 15:56

Jeg har Bidstop klar bluehors, fornylig indkøbt. Noget med gratis fragt over et vis beløb, den hopper jeg på hver gang jeg ikke selv kører ud i noget udstyrsbutik.

Men det var nu efter jeg så tandsættet da de blev ordnet, at jeg kunne se skader på tænder fra stressede fodringer. Jeg fodrer ikke selv er der ikke når der fodres. Og når rapporten lyder at hun står fint har jeg ikke "bidt" mere mærke i det. Og havde i tankene at jeg kunne spraye lidt der hvor det måske kommer til at ske i den nye stald, hvis det skulle ske. Og med tanke 2 at skåne dækken lidt. Det gik stærkt i vinters indtil veninden sponsorede. Efter jeg havde købt et nyt, billigt, 400 kr Tika. Og kunne se den blev flået i stykker en time efter.



"En vane har lange rødder."

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rambo dækken
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 16:04

Eller tilsvarende yderstof.

 

Jeg har flere gange været vidne til en meget hård behandling af et Rambo dækken, en behandling som tidligere har flået selv 1200 D dækkener i atomer. Og det værste der er sket Rambo dækkenet er et mikro hul på ca 2 mm i diameter


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Premier equine
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 18:18

Jeg har i mandags bestilt fra Premier Equine i England. Har hørt meget godt om dæknerne, men har jo så ikke set eller prøvet dem på hesten endnu.

 

Min hest er også nyindkøbt og jeg manglede også alt. Så sådan et kvalitetsdækken til fordelagtigt pris, det er lige noget for mig.

Købte Buster trio pakkeløsningen, et Cooler dækken til når han skal tørre og et dækken der passer til liner systemet men kun med 40 g fyld. Det skal være hans regn og start overgangsdækken (jeg har i forvejen et Amigo regndækken uden fyld). Buster Trio yderdæknet har alligevel 100 g for, så det er jo et overgangsdækken og ikke et regndækken til denne årstid.

Med den her løsning har jeg jo så også fået to yderdækner, i tilfælde af at nogen får det ene flået en lørdag eftermiddag, hvor et nyt og tæt dækken ikke lige kan skaffes med det samme. Jeg tør ikke ikke at have et ekstra dækken i samme tykkelse på lager.

 

PE dæknerne har bedre specifikationer end Rambo og er billigere i indkøb. Hvilket gjorde udslaget for mit valg. Jeg er ellers glad for horseware dæknerne og særligt Rambo, der bare er kvalitet. Men med en ung vallak er de altså også temmelig dyre.

Når nu PE er lidt billigere og bliver rost til skyerne, så har jeg valgt at prøve dem. Kryds fingre for at de passer og ikke skal sendes retur :)

 

 

De har meget stort udvalg på den engelske side. Så du kan helt sikkert finde hvad du skal bruge. Jeg fandt i øvrigt en rabatkode på 10% på deres facebook side og så kører de med dagens 20 % deal på forskellige produkter fra dag til dag og fri fragt når man køber for over 100 £. Så det kan anbefales at holde lidt øje med tilbudene.

4
0
Svar på denne tråd
 
 Rambo vs Premiere Equine
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 19:02

Da jeg købte mit Rambo duo, var jeg også i tvivl mellem det og så dækkenet fra premiere Equine.

Jeg synes du skal ringe og tale med hende der har nethesten.dk. Der fik jeg mit dækken igennem, og hun var rigtig sød til at hjælpe med at finde det dækken det passer bedst til hver hest. Et opkald koster ingenting, og måske bliver du klogere :)


- Louise med den dejlige Lo'moone!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har skiftet alt ud.
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 19:23

sidste år solgte jeg alle dækner fra 4 heste og så blev der indkøbt Amigo dækner til dem alle. Har købt basis dækken, samt 100-200 og 300 gr underdækner til hvert dækken.

Købte også hos nethesten.dk og fik en samlet pris på det hele.

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 dækner
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 22:45

Jeg har aldrig ejet Ramo dækner. Men Amigo har jeg haft et par stykker af.

 

Jeg er dog stor tilhænger af Wheather beata. -freestyle modellen. Den ligger super super godt på mine heste.

 

Jeg ved ikke hvorfra i landet du kommer? -men Tika har hesteval lige om lidt. Det er en mareridt med alle de mennesker der er, men der er 50% på wheatherbeata.

Alternativt kan du vente se om de kommer på deres nethestival.

 

Jeg er nok en af dem der har rigtig mange dækner. -men med årene samler man jo sammen når der er et godt tilbud ;)

Men jeg har et regn, overgang og et vinter. Regner man nyprisen sammen løber det selvfølgelig op i det samme som et Rambo, men jeg er glad for mine dækner, samt at hvis et af dem går i stykker er det kun et der skal skiftes. -går rambo yderdæknet i stykker er det dem alle.

 

Men det er jo en helt individuel smagssag.

 

Mht den der ødelægger dækner. Er der en mulighed for enefold til den? evt. mundkurv? -min flænse dækner (de andres) i stor stil og han kommer ud alene i vinterperioden.

Diverse ting der kan sprøjtes på hjælper ikke!


Mvh Stinne c",)

 

Amerigo Classic dressursadel sælges.

Kontakt for mere info.

 

At ville skaber evnen til at kunne.....

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 I en tidligere
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 00:16

tråd, skrev en, at hun havde god erfaring med at lægge et billigt regndækken ovenpå. Det har jeg ikke selv prøvet, jeg bruger nemlig Rambo dækner. PS de er lidt større i str., men jeg kan godt lide, at de går lidt ned over rumpen.

Jeg har bl.a. et Wug heavy (370 gr), som ikke er beregnet til linere, men man kan sagtens bruge en alm. liner 100 gr) under selvom det kun kan fæstes bag. Det bliver fint liggende under.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 01:24

Ja jeg bruger så Hansbo dækkener og de har indtil nu kunnet ligge på en OX'er, trakehner, New Forest/Araber og bred varmblod uden det der ligner skarv mærker nogen steder...

 

De har en kæmpe skulderfrihed og pasformen ligger bare super.. Synes heller ikke de er i den dyre ende (det allerdyreste vinterdækken koster omkring 1000 kr med fuld hals)..

 

Indtil videre har de holdt tre sæsoner uden nogen former for reparationer..

 

Købte dette sidste vinter til min New Forest/Araber og det er bare så godt og se hun kan bevæge sig fuldstændig frit i det.. (prisen på dette lå på knap 800 kr.)

Billede

 

Købte mine hos aktivhest.dk

 

Når jeg skal kigge efter dækkener, kigger jeg specielt efter pasformen og især og allervigtigst: Hvor meget skulderfrihed har de.. Desuden må de ikke være ALT for dyre.. Så via Hansbo, synes jeg jeg har ramt min prisramme og kvalitet rigtig godt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 PE dækken
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 07:18

Hej.

jeg vil også anbefale Premiere Euquine dækkenerne, de ligger perfekt på min korte brede hest, og holder godt, min en noget af en bulderbasse, men det ligger bare perfekt og klarede sidste sæson uden huller eller tegn på andet slid.

 

jeg købte i England, på deres hjemmeside, super hjælpsomhed og service.

 

hilsen Maria

1
0
Svar på denne tråd
 
 Rambo :)
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 08:30

Vi har flere bullerbasser her og kan kun anbefale rambo dækkner :)


Ridecenter syd for køge, vi er en blanding af dressur og westernrytter. vi har ledige bokse som lejes ud på ridecenter.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hansbo dækken
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 13:09

Jeg har også nogle af disse, og ja pasformen er super, men mine er ved at have en del lapper efterhånden da de ikke er helt så stærke som Rambo


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åndbarhed..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 15:56

er også en vigtig faktor. Det er ikke sikkert, at det som producenten skriver, helt holder syntes jeg, men der vinder Rambo også...


1
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 17:32

Premier equine dækner kan købes her www.premierequine.co.uk/ PBSCCatalog.asp?CatID=2013326

 

Jeg har ikke selv anskaffet mig dækkener herfra, men er de lige så gode som deres gamacher er der intet at frygte...

 

Har terræn og sports gamacher derfra


Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dækken
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 22:40

Mine PE dækner, cooler m.v. er kommet i dag. Det er nogle rigtig lækre dækner. Men hold da op der er mange dele til sådan en Buster Trio pakke. Hvilket jo er en god ting, blev bare lidt overrasket over hvor meget det loge fylder. Men der er jo også 100 g yderdækken, 100, 200 og 350 g linere, 100 og 200 g hals til.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Billig løsning
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 09:29

Jeg bruger den billige løsning nemlig Avalanche fra Horze.

 

Jeg har haft hest opstaldet med Rambo dækkener, det kan godt være at stoffet er stærkere, men hvad nytter det, der var lige så mange spænder der var gået i stykker som på de billige dækkener.

0
0
Svar på denne tråd
 
 billige dækkener
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 10:09

Med sådan en bølle på folden, så ville jeg købe dækkener i TIKA til deres Hestival 13-14/9.

Her koster alle dækkener uanset tykkelse 300 kr, og kvaliteten er rigtig fin..

Som studerende bliver jeg nødt til at købe billige ting, og synes altså at kvaliteten på TIKA's ting generelt er høj!

På mine heste er pasformen på disse dækkener også fin.

Rivstyrken er ikke så høj som ved de dækkener der koster mere, men på den anden side gør det heller ikke så ondt når der kommer rifter og hulller i noget til 300 kr.

Hvis ikke du har mulighed for at køre til TIKA, så plejer de i ugen efter at holde samme tilbud på nettet, og jeg regner med jeg skal have lager bestilt hjem!

 


Mvh Kathrine

www.facebook.com/kathrineoghopperne

Med to smukke stjerner på himlen og tre dejlige i stalden

 

Sov godt

Dinna 1983 - 12/12/13

Rainbow 28/01/01 - 17/03/14

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dækken
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 10:12

Jeg har også hørt rigtig godt om Horze dæknerne. Men egentlig synes jeg ikke at de er specielt billige i forhold til den løsning jeg har valgt. Man skal jo have rimeligt mange for at matche det jeg har købt, mht. forskellige tykkelser i regn, overgang og vinterdækken. Jeg har købt to yderskaller en på 100 g og en på 40 g. Begge passer til linerne på 100, 200 og 350 g plus halsene på 40, 100 og 200 g kan passe på dem alle.

Det giver altså virkelig dækner til alt slags vejr. Nu mangler jeg så bare at finde ud af hvad jeg synes om liner systemet til daglig brug, men umiddelbart ser det fint ud (hesten prøvede et par kombinationer i går aftes, så jeg kunne se om det hele passede). Men det er jo nemmere med et dækken, der går ud i et, selv om man så skal have omkring 6 dækner liggende (jeg er af den skole hvor man har et ekstra af hver slags dækken, i det tilfælde det ene går i stykker eller skal til vask).

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 12:13

Jeg har heldigvis ikke de store problemer med at mine ødelægger hinandens dækkener. Men uanset hvad så ville jeg ikke købe så dyre dækkener som fx Rambo. Jeg er lidt nærig på det punkt... Hvis de billige passer til dem, så må det jo være godt nok. Jeg har dækkener fra TIKA, Horze og Hooks. Køber gerne på tilbud og udenfor sæson, så den nærige hestemor kan spare penge.


Sælges:

DV plage/føl, både hopper og hingste. Efter Laurino, Boney M, Sunny Boy og Zack... se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tika's 4horses rocky
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 16:45

Jeg har en hest der gerne bider i alt incl. sit eget dækken. Jeg købte 4horses rocky fra Tika. Et meget stærkt og holdbart dækken, der ligger perfekt uden at glide ned eller lave slidmærker. Det er samme princip som rambo duo, med yderdækken og forskellige tykkelser af inderdækner. Den ældste af dem går nu sin 4. vinter i møde. Den bære præg af at min hest er hård ved den, men den er absolut stadig brugbar og uden lapper. Mit absolutte favorit dækken til en overkommelig pris i forhold til rambo duoen.


V.H.

 

Tanja D.

 

Nu med drømmehesten "Højbo's Veranzo/Hubert"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adskilt løsning
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 17:13

Jeg ville aldrig falde for et Rambo Duo, det kan godt være at det ikke er så dyrt hvis man sammenligner med at købe 3 billigere dækkener. Men hvad hvis der sker noget så ikke man kan bruge det, så har man også mistet 3 dækkener på en gang, i stedet for ét af tre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rambo......
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 20:09

Jeg er STOR fortaler for rambo - amigo bravo kan også bruges, men jeg er mest til karbinlukningen som duo og original har.

 

Jeg køber så aldrig duo, for min hest bruger ikke hals, og en 300 g underdyne er alt for tyk til min ikke klippede hest. Derfor købte jeg i stedet et rambo california (idag original med 100 g) og en 200 g underdyne. Hesten har brugt det hver vinter i i hvert fald seks år, og det har ingen skrammer eller ødelagte spænder

 

Min anden hoppe er en smallere model, og til hende har jeg som forsøg købt bucas irish turnout - og det dækken er jeg faktisk blevet rigtig glad for, og overvejer om hun skal have samme model i vinterdækken.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

Vi har en ledig plads pr. 1. september

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ødelagt
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 23:31

Hvis yderskallen går i stykker, så køber man vel bare en ny? Nu ved jeg ikke vårhvede Rambo duo yderdæknet koster alene, men på de PE dækner jeg har valgt, der er yderdæknet på 100 g ikke overdrevent dyrt alene. Så bliver den flået i stykker, kan der jo bare købes en ny. Jeg har jo også allerede to yderskaller, der passer med linerne. Så forhåbentlig kan jeg klare mig uden at skulle købe mere. Men nu må vi se det er trods alt en ung vallak, med en masse jævnaldrende legekammerater.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Horseware
Forfatter: 
Dato:  08-09-2014 10:57

Jeg ville vælge Rambo duo eller amigo duo. Jeg har lige bestilt amigo duo med 100 g + 300 g underdyne, og så kan jeg supplere med ekstra underdyner. Tænker jeg vil have en på 100 g. Har et Rambo wug der er 10 år gammelt mindst! Og det fejler intet, kan ligge på alle de heste jeg har haft. Og så har jeg regndækken fra amigo, som ligger fantastisk også. Nu har jeg flere heste. Og bøllespiren vallakken på 3 som ødelægger alt, får Rambo dækkenet på. Så får den stille og rolige hoppe det nye amigo duo. Pasformen på amigo og Rambo er lige gode, men Rambo er stærkere!

Kender ikke de Premier equine, men de ser gode ud! Synes dog stadig de er ret dyre i forhold til amigo duo, jeg har givet 1698kr for amigo bravo 12 duo, 100 g + 300 g underdyne og hals på 150 g. Bestilt i torsdags ved avderød ridesport.






Med venlig hilsen Pernille

Med de gyldne heste

Heimdals Happy Countess

Kjærgaards Blue Eyed Princess

Kjærgaards Golden Champ

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tika 4horses
Forfatter: 
Dato:  08-09-2014 17:34

tika 4 horses ballistisk turnout 1680 denier er det eneste dækken som har kunnet klare en sæson med mine to bøller.

Prisbilligt på bud knap 600 kr, og sidder fint på både den smalle og den brede.

 

I år kommer de af andre årsager ikke til at stå sammen på fold - så der kan købes alm dækner hjem :-)

 

Ellers fungerer bluehors bidstop nu også fint på haleklapper og yndlingsbidsteder på dæknet - men går de virkelig til makronerne i legen, så er det kun Tika's ballistisk turnout som kan klare mosten.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider