Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Barfodstrimmer Sjælland?!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 13:40

Hej hestefolk!

 

Jeg leder efter en dygtig barfodstrimmer på Sjælland der kører i Roskilde/Køge-området :-)

Er der nogen I vil anbefale?


 

mvh freja

-hjalte følsbjerg-

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ???????
Forfatter: 
Dato:  01-08-2014 17:37

Er der virkelig ikke en eneste?? :-)


 

mvh freja

-hjalte følsbjerg-

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trimmer
Forfatter: 
Dato:  01-08-2014 18:22

Christina Keppie måske, ved ikke om hun kører i det område. Men du kan jo høre hende ad.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ian Whatley
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 11:45

Min veninde bruger Ian Whatley som er en super dygtig barfodtrimmer som også afholder flere kurser i samme emne.

 

Han er ikke bosat i DK, men kommer fast og ordner hans danske kunder. Hans danske kontaktperson hedder Rosa som også er hende man bestiller tid hos.

 

Jeg ved ikke om du kan google ham, men ellers kan jeg sikkert godt skaffe hans kontaktoplysninger, hvis du er interesseret.

 

Vh. Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ian er fantastisk
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 13:01

jeg vil helt sikkert også anbefale Ian.. han er meget tålmodig og hidser sig ikke op hvis hesten ikke står musse stille.. han er god til at forklare hvordan hoven fungere og kan fortælle dig hvis der er andre problemer med hesten . Det jeg aldrig har prøvet med andre smede.. men jeg er lidt nysgerrig. hvorfor er det du vil have en barfods trimmer istedet for en smed?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Barfodstrim
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 13:04

De fleste beslagsmede trimmer også "barfodede" heste. De kalder det nok bare en beskæring ;-).

 

Jeg tror desværre, det er en skrøne at beslagsmede ikke kan trimme hove på heste uden sko.

 

Mht. ovennævnte trimmer, så har jeg forgæves forsøgt at komme i kontakt med hende, der skulle koordinere hans aftaler. Hun tager aldrig telefonen ....

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 hbfuiewndehw
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 14:48

Tak for svar :-)

Jeg ville gerne prøve en barfodstrimmer da min hest går uden sko for første gang siden han var 4 (han er 7 nu). Han blev lidt øm i starten, men har det fint nu. Tænker bare at der måske er lidt forskel i beskæringen når en hest har sko på eller ej - den skal jo have mere hov at gå på, end når den har sko på :-)


 

mvh freja

-hjalte følsbjerg-

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt enig!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 14:52

Men det ved din smed med garanti alt om :-)

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 
 barfodstrimmer
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 17:00

Jeg vil helt klart anbefale Nette Nielsen, hun bor i Ringsted, hun er bare helt fantastisk til heste og utrolig omhyggelig med hovene.

Brugt hende i mange år og aldrig haft en halt hest pga hendes arbejde. Min hest har gået med og uden sko, og til beskæring/trimning foretrækker jeg en barfodstrimmer som Nette.

 

 

Hun er på FB.

 

Mvh

Lisa

0
0
Svar på denne tråd
 
 barfods
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 23:08

Ian er rigtig god til at forklare hvordan du og hesten bedst kommer igennem at få taget skoene af hesten. det er noget der tager tid,for hestens hove skal lige blive stærke.. nogle har måske stærkere hove end andre og kan bedre klare det. jeg måtte desværre have sko på hesten igen efter dyrlægens anbefalinger da min hest have sur stråle og var øm.. jeg har vist ikke været dygtig nok til at holde hans hove . det har jeg brugt en smed til og efter et stykke tid med omhyggelig plejning af hovene har han fået imponeret fine hove igen og hans sko er kommet af.. jeg har valgt at beholde smeden da han klare beskæringen udemærket .. om han gør det meget anderledes end barfods trimmer kan jeg ikke gennemskue men så længe min hest har sunde hove så er jeg glad

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider