Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 1. Hjælp hale
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 17:31

Hjælp - min hoppe har en ENORMT tyk hale. Hun er avlshoppe og går med føl, så jeg strigler hende ikke så ofte i denne tid hvor de går på græs. jeg har opdaget hele 3 filterbunker i hendes hale. 1 bunke i hver side helt oplevede haleroden og en kæmpe hård klump inde midt i halen. Jeg kunne sagtens bare klippe det af- hun har stadigt rigeligt hale tilbage, men jeg vil hellere rede det ud. Nogen der har gode råd ?? Både til at få den filtret ud og vedligehold.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder som min
Forfatter: 
Dato:  23-07-2014 17:49

Jeg tog og klippede siderne ved haleroden en smule, det hjalp hele vildt og kunne ikke ses medmindre jeg flettede halen foroven.

 

Alternativt er showshine min en gang i ugen, mere ved regnvejr. Og når du vasker brug enten balsam eller Blue hors skimmel shampoo ( den har en lækker balsam effekt, bruger den til alle mine ;) )


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 13:44

tricket er at pille det uglede fra hinanden med fingrene, ikke rede, stille og roligt, hår for hår.


Venligst Maluna


***


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her klarer vi hale-
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 16:52

dreadlocks bare med halespray 3-4 gange ugentligt. Jeg vasker aldrig. Min favorit er den lyserøde CANTER, mane & Tail Conditioner fra Carr&Day&Martin.

Begynd med at spraye det godt ind i en periode, så tror jeg, det "løser" sig meget lettere..

God arbejdslyst


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider