Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Eventyr lang man?
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 18:36

Jeg er faldet over denne side der fortæller om "fairytale long manes" meeeen jeg har godt nok lidt svært ved at tro på det. Hvad siger i? Har i nogensinde hørt om en måde/et produkt som skulle kunne give sådan nogle fantastiske, flotte, lange maner som man ser på denne side?

www.facebook.com/ FairytaleHorses?fref=ts

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lang man
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 20:12

Jeg tænker det er besværligt syntes min har en ret lang man og det er lidt i vejen når man rider så hvis den var så lang som på billederne ville den være sværd at holde

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja da.....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 21:42

Jeg tror faktisk på det. Dog tror jeg ikke at der er et produkt der kan gøre manen længere.

Min hest har hår ned til skulderen. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 15:35

De der lange haler i billederne på den side skræmmer mig! Faktisk synes jeg flere af dem har for lange maner og meget for lange haler...

 

At et produkt skuel gøre det.... så havde vi nok hørt om det!!!


Venligst Maluna


***


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Langt hår
Forfatter: 
Dato:  12-07-2014 08:24

Kan se at i hvert fald de fleste heste med langt hår på den side er af en race med naturligt meget hår, og så er det bare et spørgsmål om pleje, flette, beskytte og showshine for at få det så langt ;)


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt så
Forfatter: 
Dato:  13-07-2014 12:39

Jeg har lige brugt 5 min. på at browse siden - står der NOGEN steder, hvad dette vidundermiddel er? Eller skal man "bare" sende hende en e-mail og deltage i hendes (sikkert meget billige...) online-kursus? Sikke en gang fusk.

 

Tænk på alle de skaldede mænd, som ville betale i dyre domme for et produkt, der fik deres hår til at vokse "at lightening speed"


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hm Hm Hm !!!!
Forfatter: 
Dato:  13-07-2014 21:45

Min kommentar til det er : DE heste kommer ALDRIG ud og lever et hesteliv !!! Hvis de gjorde, ville deres laaaange haler og man IKKE være så "flotte". Heste gnubber, ruller, hygger o.s.v. med hestevennerne på folden.

Karen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 09:22

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 





Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/


smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød



0
0
Svar på denne tråd
 
 Lange maner og haler
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 13:00

ligger i generne man kan ikke smøre/sprye med noget, der får dem til at vokse længere. Men man kan bruge produkter der plejer håret og gøre det nemmere at rede ud. Mine heste´s haler ville også blive så lange, men jeg klipper dem, for ellers ville de træde i dem konstant, så håret bliver trukket ud ved roden, og det er selvfølgelig ikke rart for dem, alternativt kan man selvfølgelig lade dem gå med flettede haler til dagligt. Min ene hoppe går med manen flettet til dagligt på folden, for ellers ville hun træde den i stykker når hun græsser. Men hun ruller sig osv. hver eneste dag, så hun kan normalt være meget beskidt ;)

 

Billederne er taget den 1/4-14, og manen er blevet længere end dette:

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Mvh. Karina.


Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 13:06

Mange af de billeder de har på deres facebook side er billeder taget fra google. Haha.

 

Useriøst.


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hm... seriøst?
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 14:27

Hvad er det så, du tror på???


She had blue skin,
And so did he.

He kept it hid
And so did she.
They searched for blue
Their whole life through
Then passed right by...
And never knew.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 15:08

Jeg har den e-bog og den er sprængt fyldt med gode tips til hvordan man bedst beskytter hårene fra at knække og falde ud ved roden og derved fremme hestens naturlige hårmængde.

Vidundermidlet er såmend bare en svovl og vaseline eller parrafin olie blanding. Svovlen er med til at sætte gang hårvæksten men bliver hovedsagligt brugt at ejere af heste med hovskæg til at behandle fnat, skab, muk osv.

 

Der er mange hårvækst produkter derude men de bedste har vist sig at være ovennævte som bla. kan købes her:

www.sussexcobs.co.uk/ pigoilandsulphur.htm

 

Men jeg har også prøvet denne med sucess:

www.tailgator.co.uk/tg/pages/ eqyssmegatekhorse.html

 

og denne:

shapleys.com/products-2/original- mtg/

 

Tailgator er den absolut bedst duftende men virker ikke lige så effektivt som de andre

 


Hilsen Simone

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 50/50 kuren
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 18:22

En vidunder midel kunne da være 50/50 kuren...


Mvh. Mathilde, Snipsen og Guffe

 

Money cant by happiness, but it can by horses

- Which is pretty much the same thing


0
0
Svar på denne tråd
 
 tænker
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 21:20

det handler om at pleje det man der er.. Min har en meget kraftig hale og en ret kraftig man også.. han er en TWH. Jeg tænker at jeg begynder at give den lidt olie og flette den op her når insekterne forsvinder til efteråret.. Nogle racer er jo også bare mere hårfagre end andre..


Nu som ejer af Tennessee walkeren

Beech Smokin' Royal

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider