Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Batteri hegn- batteri
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 21:46

Jeg skal have købt et nyt batteri til mit batterihegn, men kan jeg bare købe et hvilket som helst batteri.

Batteriet skal være et 12V batteri, men de findes jo i alverdens forskellige mærker og prisklasser.

Er der nogen, der har erfaring med dette?

 

Hvor har I købt batteriet?

Det skal selvfølgelig kunne genoplades, men kan alle bilbatterier ikke det?


Hilsen Mette

 





0
0
Svar på denne tråd
 
 Batteri
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 08:01

Har vist stadig til gode at støde på et 12V batteri som ikke kan genoplades, selvom jeg har solgt dem igennem arbejde i knap 5 år.

Jeg ville ikke selv købe et "billigt" batteri, da kvaliteten oftest afspejles af prisen. Du vil formentlig ikke få problemer det første år, men når det så har stået en vinter uden at blive brugt, viser "kvaliteten" sig ofte. Så personligt ville jeg ofre de ekstra penge på et ordentligt batteri

Min erfaring er at maskinforretninger som regel er lidt billegere med batterier end fx autoværksteder og lignende.


"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Una Evigglad, Hetja, Brella & Kevin - mine hypper!

 

Amadeus & Elliott - "mine" drenge <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Batterier...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2014 20:55

Vi bruger som oftest batterier af mærket Exide - det er både til biler og traktorer/mejetærskere/gummiged etc vi sælger til gennem firmaet .. De kan købes i f eks Thansen og er ikke voldsomt dyre ... :)

 

Du burde kunne tage et vilkårligt 12V batteri men om dit hegn har nogle mindstekrav til batteriets størrelse (Ampæretimer) ved jeg ikke :) ..


*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider