Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Boykot Andreas Helgstrand
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 23:28

Hader at få den slags oplysninger så sent for det kan ødelægge min nat - jeg vil undlade at kommentere for meget da jeg ikke er fyldt med kontruktiv kritik, men bare målls over at det stadig sker så ofte/læs hvert øjeblik, at top ryttere mishandler deres heste !!!

 

Se kilde BT til aften....

 

www.bt.dk/danmark/dyrenes- beskyttelse-dansk-stjernerytter- bruger-smertefulde-tvangsmetoder

 

Jeg væmmes og håber det vil få konsekvenser for ham, men han rider jo nok stadig rundt og mishandler heste tl hans død.

 

Ja, han har haft gode resultater, men på en knækket hest med blå tune og sår efter spore - burde alle titler fratages ham.

 

6
1
Svar på denne tråd
 
 Fis tilbage
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 00:20

i din rævegrav hvor du hører hjemme.


The grass was greener....

 

Mvh Janni

2
16
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 00:34

Janni, flet næbbet.

 

TS, jeg tror indlægget hører til i et andet forum. Måske Hyggesnak, og ellers kører der også en debat på Avl.

 

Jeg synes også det er nogle voldsomme billeder og glæder mig til at se hvad dyreværnet siger.

 

 

I

6
1
Svar på denne tråd
 
 Issina
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 00:42

Jeg skal nok selv bestemme hvad jeg vil flette


The grass was greener....

 

Mvh Janni

2
14
Svar på denne tråd
 
 Det er ingen vist i tvivl om
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 00:52

 

 

I

 

4
1
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 07:52

jeg vil da håbe der sker noget i den sag, men nu må vi se om den bare biver dyset stille ned. billederne ser ikke gode ud.

Anja.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 08:41

JLH - lyder som om du er en indebrændt person, der sikkert rider med pisk og spore, for så har du ligesom magten - ikke. Trist for dine heste. Gad vide om du overhovedet kan ride din hest på tur eller om du bare tusser rundt i en sandkasse.

 

Glædelig påske

7
3
Svar på denne tråd
 
 Boykot - hvordan?
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 09:21

Hvordan vil I som ryttere boykotte Andreas? Rider I undervisning hos ham på nuværende tidspunkt så I kan skifte underviser eller?

 

Jeg som avler kan fravælge hans hingste, men det ændrer jo ikke på at rigtigt mange andre bruger dem, folk som IKKE læser på nettet eller som ikke har set BT.

 

Jeg syntes jo allerede i hans tid på Blue Hors at han ikke red som jeg ville se mine ungheste redet, men fandt absolut ingen der var enige med mig.

 

Hvis ridestilen skal ændres tilbage til det den var for 20-30-40 år siden, så kræver det jo en ændring i måden topdommerne dømmer på, for man får ikke rytterne til at ændre ridestil hvis de bliver straffet for det karaktermæssigt.

 

Iøvrigt så mener jeg at alle de ryttere de bruger rebgrime enten til håndtering fra jorden eller til ridning burde feje for egen dør først, det er da om noget et tvangsmiddel.

15
1
Svar på denne tråd
 
 ingen tvivl
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 10:03

det han udøver er ikke ridning, men mishandling

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem vil du støtte?
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 10:08

Jeg rider ikke hos Helgstrand og der er heldigvis ingen fare for at jeg nogensinde kommer til det. Der er heller ingen fare for at jeg kommer til at bruge hans hingste. For den menige mand boykotter man ved at undgå at støtte sponsorer der støtter den slags ridning. Der er en fin liste på helgstranddressage over hvem man fremadrettet skal undgå at købe produkter fra

3
0
Svar på denne tråd
 
 pressemeddelelse fra drf
Forfatter: 
Dato:  20-04-2014 10:47
http://www.rideforbund.dk/Information/Nyheder/2014/04%20-%20April/Pressemeddelelse%20vedr%20Andreas%20Helgstrand%20og%20Akeem%20Foldager.aspx
1
0
Svar på denne tråd
 
 Janni....
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 08:18

Janni, kan du ikke uddybe dit svar - jeg synes det er meget kort og giver ikke rigtig nogen mening?

 

Man kan godt få den tanke, at du faktisk prøver at være nedladende og grov overfor ts? Håber jeg har misforstået dig.


Med venlig hilsen

 


Anja

4
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 13:26

Anja: helt enig med dig, Janni skulle uddybe.

 

SofieA ; til dig kan jeg fortælle, at Janni behandler sine heste utrolig godt. Ingen af dem lider overlast,de har det rigtig godt.

 

MVH Hanne.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider