Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Spat/gigt. Hjælp
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 10:07

Min hest fik i går ved røntgen konstateret spat og gigt, æv æv. Nu får hun smertestillende i 1 mdr og skal have cortavex resten af livet, så må vi så se hvor lang tid jeg kan have hende endnu. Der er mange ting som skal lykkes, snøft det er bare så hårdt. Hun er min bedste ven gennem 10 år, og min ældste søn er også rigtig glad for hende. Kan slet ikke holde ud hvis hun skal aflives. Cortavex er mega dyrt hos dyrlæge, købte en bøtte med hjem i går. Kan i evt hjælpe mig, hvor kan jeg købe det billigere??? Også vil jeg rigtig gerne høre jeres erfaring med spat/gigt, tager gerne imod gode råd. Alt for at hun får det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cortavet
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 10:21

Cortavet kan med fordel købes i England. Jeg plejer at købe her www.equestriansupplements.co.uk.

 

Birgitte


0
0
Svar på denne tråd
 
 powejoint
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 10:38

min den gamle har også gigt, jeg giver ham powerjoint fra peakhorse, en flaske gælder til 50 dage, så det er ikke så dyrt og så får han back on track gemascher på i de kolde måneder - kan tydeligt mærke forskel om han får det + gemascherne. Det skal lige siges at han er 21 og still going strong....

2
0
Svar på denne tråd
 
 andre muligheder
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 13:54

Jeg fik anbefaldet trm stride til min gamle hoppe, men fandt et billgere alternativ ved at købe glukosamin og msm hjem fra Tysklad.
Dog nåede jeg ikke så langt doa min hest havde forfærdelig ondt selv på smertestillende at jeg valgte at aflive.


JA TAK til muler foran lod ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Cortavet fra UK
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 14:39

Petmeds.co.uk der køber jeg Cortavet. Gav sidste gange ca 670 kr inkl forsendelse for en bøtte med ca 900 gram. Havde den i løbet af 5-6 dage.

herhjemme koster samme str bøtte ca 1100 kr

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider