Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Pris på vaccine/pas
Forfatter: 
Dato:  11-11-2013 14:08

Jeg har en hest som aldrig har haft andet en vaccinebog og den var der så meget bøvl med og få fra gamle ejer, at jeg opgav. Og heller ikke samtavle fulgte den, helt tibage fra den første ejer af.

 

Så står med en hest uden noget.

 

Hvordan gør jeg? Den skal selvfølgelig ha nye vacciner og hestepas, Men kan jeg bare få lavet det Blåt ( jeg har intet og bruge hans stamtavle til) selvom den er brænde mærket. ??

 

Og hvad ligger prisen på cai alt med vacciner og pas?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grønt eller rødt
Forfatter: 
Dato:  11-11-2013 15:33

Du kan aldrig få et blåt pas på ham, hvis brændemærket kan læses så skal der laves et rødt pas ellers bliver der lavet et lysegrønt pas.

 

Du kan læse mere om udstedelse af pas her.

 

Den skal have 3 x vaccination for at opfylde de nye lovkrav. Jeg kan ikke helt vurdere hvad det vil koste, da jeg altid får vaccineret flere heste af gangen og derfor får mængderabat.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  11-11-2013 18:57

Da jeg købte min pony i november sidste år skulle jeg jo hele møllen igennem også... pas og de første 2 vacciner løb op i 2500 kr sådan cirkus


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2013 12:12

www.rideforbund.dk/Hestevelfaerd/ Vaccination.aspx

 

 

Hvis du kigger her kan du se regler om vac.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-11-2013 12:22

Du skal gå ind og kigge på de forskellige dyrlæger om priser der er altid nogen der tager overpriser vi har lige fået vac. 2 heste og det kostede 850,00 og et pas koster 385,oo så der er langt til 2500

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  12-11-2013 12:42

Tarsan - Ja men du skal jo også have dyrlægen ud og tegne hesten til passet osv osv... og ponyen skulle også chip mærkes osv..


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  12-11-2013 12:46

 

Jeg gav 1700 kr mener jeg, for pas, vaccine og tænder ( inkl. bedøvelse ). Vaccinen kostede ikke så meget, fordi det var i forbindelse med andet og fik også rabat på pas og tænder.

 

Så ring rundt til dyrlæger og hør om et tilbud hvis du skal have lavet flere ting :)


Nu meget eget ponydyr

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider