Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

slidtage.
Forfatter: 
Dato:  06-09-2012 17:07

jeg har denne skønne ældre hoppe på 21 som har spat i bagbenene, og nok også lidt slidtage i forbenene.

jeg prøvede sidste år med naf superflex i flydende form uden det store resultat. og stoppede så med at bruge det da hun var i fol og ikke turde begynde op på noget nyt.

men nu har hun begyndt at være halt på sit ene bagben og er derfor begyndt at give hende det i pulverform i håb om bedre optagelse og virkning.

haltheden er dog aftaget væsentligt da hun også står med back on track.

er først lige begyndt på naf superfelx pulveret.

men så er mit spørgsmål hvor hurtigt har i kunne se en virkning efter i er begyndt at bruge diverse produkter.

for vil nemlig gerne have en nogle lunde tidslinje jeg kan gå efter, også i tilfælde af det ikke bliver bedre og jeg så skal give hende lov til at sove ind.

håber i kan hjælp mig.

jane

0
0
Svar på denne tråd

hvad med...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2012 18:22

Hvad med venustorn?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2012 07:54

min den gamle (20 år) har også spat i det ene bagben, og temmelig fremskreden slidgigt i det ene forben, han får normalt cortavet, og det virker virkelig, allerede efter en uge er der tydelig bedring, du får lige et link til dem hvor jeg bestiller,søg på cortavet 908g det er biligere, og ja, har kun hørt positivt om det

www.EquestrianSupplements.co.uk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider