|
|
| Mineraler til kræsen plag |
|
|
Hvad stiller man op med en 1-års plag, der bare pure nægter at spise mineraler? Der er forsøgt med flere typer, både i bricks og i piller blandet i andet foder. Hun er en noget kræsen dame, der kun vil spise én bestemt slags krybbefoder, og blandes der noget som helst i, sorterer hun det fra, og kan hun ikke det, ja så spiser hun bare ikke. Nogen, der har gode råd til, hvordan man får hende til at spise, eller har erfaringer med særligt velsmagende mineraler? Mvh. Rebecca.
Sælges: Smuk 3 års mørkebrun vallak e. B.H. Zack forventet stg. 175 cm, ædel model med gode gangarter. Se præsentation for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffffff |
|
|
Har du prøvet Salvana vitaminer (som er formet som godbider) De dufter SINDSYG godt og smager ligesom godbider 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ville hjælpe en del hvis du skriver hvad du har prøvet? 
Søger du: Unikke, flotte, håndlavede pande-næsebånd? Måske bling på underlag-tæppe-trøje? Så se på www.kvdesign.dk! Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smags og lugtfrit |
|
|
Salvana har nogle mineraler der er både smags og lugtfrie, det tror jeg med sikkerhed du kan få i din plag. nogle heste har svært ved at spise noget der lugter for meget, så selv om vi synes det dufter skønt, så bliver det modtaget modsat hos hestene. jette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min... |
| Forfatter:  |
Team ♣Brok♣ (Skriv besked) |
| Dato:  |
23-06-2012 07:40 |
|
Min var ikke vild med salvana. Eller travo. Skiftede til tm hors balance, fordi hun ikke ville spise. Men begge mine kan lide - UDEN at det blandes op med noget andet: Sember cube (i nogle måneder i al fald), minivit, og hippolyt naturmineral. Vil gerne snart prøve travo igen, men så skal det blandes op med noget, der lokker mere end lucerne. 
Massage briks, tarsus, til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salvana |
|
|
Her er Salvana's sommerkiks et KÆMPE hit  Andre former for kiks, bolcher og piller kan jeg glemme ALT om 
Selv den mindste stjerne lyser.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salvana |
|
|
Det kunne lyde som om, jeg skulle prøve med Salvana. Der er vist desværre ikke en forhandler lige i nærheden, men så må jeg jo køre efter det. Team ?Brok?, var det også deres kiks, du prøvede uden held? Travo, tm og Eggersmann er prøvet - uden nogen form for held. Mvh. Rebecca.
Sælges: Smuk 3 års mørkebrun vallak e. B.H. Zack forventet stg. 175 cm, ædel model med gode gangarter. Se præsentation for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salvana |
|
|
Jeg vil også anbefale dig at prøve disse fra Salvana, som er formet som godbidder: www.salvana.dk/salvana-mineral-brix- 43.html Du kan jo prøve at ringe til Equidan, som er forhandleren - de må kunne henvise dig til nærmeste forhandler 
Rambo Original Heavy med 3 leg arches str. 145 sælges Nyvasket 1000 excl. porto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forhandler |
|
|
Ja, jeg må prøve med deres så. Der er en forhandler oversigt på deres hjemmeside, og forudsat den stemmer, er der en halv times kørsel til den nærmeste, men det er der jo så bare ikke noget at gøre ved. Hun skal jo spise noget. Jeg havde egentlig kig på disse: www.salvana.dk/salvana-ps-kiks-græs- (sommer)-11.html Mest fordi, der er angivet dosering til en plag, så jeg regner med, de er egnet til plage. "Bolcheformen" er desværre ikke nogen garanti for, at hun vil spise dem. Hun vil i hvert fald ikke have Eggersmanns mineralbricks. Mange tak for jeres erfaringer. Jeg hører gerne flere - det kan jo være, hun heller ikke spiser Salvanas  Mvh. Rebecca.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
her spiser vi semper cube, de er meget populære og jeg har aldrig haft så nemt ved at fange mine heste som efter det er blevet deres godbidder.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Min tinkervallak vil bestemt ikke spise pille foder heller ikke salvanas lækre vit/min piller med æblesmag, men salvanas vit/minn i bolce form med æble smag (totalt det samme hihi) de ryger fint ned 
Gør det så naturligt som muligt. R.I.P lukas 19.04-2012 nu med plettede bisse. & Røde musse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Champ. |
|
|
Vi bruger Champs mineral og vitaminpiller. Det ligner små foderpiller og hestene spiser dem, da de er tilsat smag(foder). samtidig så er det rimelig billigt, da hestene ikke skal ha ret meget. Pris ca. 400 for 200-280 dage afhængig af hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine 3 damer |
|
|
elsker TM minivit som også er bolcher. De spiser dem gerne som slik, hvilket jo ikke lige er meningen;) Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horselux multi cobs |
|
|
Jeg har en hoppeplag som om vinteren gerne spiser travo p, men når det bliver sommer og hun ikke har hele natten til det, så er det no go. Hun spiser gerne minivit, men de dækker slet ikke en plag ind med calcium/fosfor, så det er ikke en brugbar løsning. Har forsøgt med BH sommermineral, men det ville damen slet ikke spise. Nu har jeg købt multi cobs fra Horselux og de glider ned med største velbehag og dækker også plage fornuftigt ind.
Mvh Mette Mit ponyhingsteføl fra 2012 søger legekammerat Billig opstaldning tilbydes derfor til ponyhingsteføl til efteråret Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|