Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 hoste hoste hoste
Forfatter: 
Dato:  09-05-2011 09:08

jeg vil lige komme med min gode erfaring!

min hest begyndte at hoste for nyligt- ingen snot men den havde dog feber.

hosten ville ike holde op efter et par dage på penicillin. jeg valgte at få dr. dyr ud og enduskopere hende for ikke at fylde mere penicillin på hende end der var nødvendigt.

"desværre" viste det sig at være en kraftig halsbetændelse med MEGET rød og hævet hals. altså var der ikke noget at gøre andet end tid tid og tid. det hele var virusbetinget.


kirsten fra hestens helse har hjulpet mig før og jeg ringede til hende for at høre om hun kunne hjælpe. min kære prinsessehest stod jo og hostede :-(

kirsten sendte så nogle urter som kunne hjælpe på luftvejene men også immunsystemet så den kunne få bugt på viraen.

derudover købte vi også nogle mælkesyrer bakterier som kunne hjælpe hende på ret køl med mavsen igen efter penicillin.

gæt hvad jeg står allerede med en rask hest som trods alt havde høj feber og en masse hoste!


i kan lige få link med til de fantastiske urter som hjalp mig på vej.


jeg kan ikke takke kirsten fra hestens helse nok for at have hjulpet mig igen igen igen!!!

butik.hestenshelse.dk/ product.asp?product=1076



kan kun sige at lige gyldig hvilken skade i står med så grib knoglen og ring til Kirsten- hun kan hjælpe dig!


Karisma Knudsgaard og Mette Thomsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider