Logo used for printing
Ryttersnak
Røgt og pleje

Pasform/erfaring med HL dækkener?
Forfatter:  Mette ♥Duet og Luna♥ (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  31-07-2010 00:26

Hej hej

Jeg overvejer at anskaffe mig et vinterdækken fra HL Equipment - det blå med røde kantbånd og aftagelig hals.

Er der nogen der har positive/negative erfaringer med dækkenet i kraft af pasform, holdbarhed og vandtæthed/åndbarhed?

Alternativet bliver et Amigo vinterdækken, hvis ikke pengene bliver til et Rambo..

*** Hilsen Mette ***

Svar på denne tråd  Forrige tråd | Næste tråd
 HL dækken
Forfatter:  Harvester (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  31-07-2010 09:01

Jeg har deres vinterdækken med hals.

Det fungere rigtig godt og holder vand ude en hel dag. Det havde super pasform til min lidt krafitge, brede DV - men havde også købt det i en 155, hvor hun normalt brugte 140-145.

Eneste minus ved dækkenet er at det har tendens til at gå lidt i stykker ved lynlås. Altså, at syningen går op. Men mit er godt brugt og det har holdt endnu, det er kun gået lidt op i den ene side ca. 7 cm. Det kan sagtens sys igen, er bare for doven til at sende det afsted da jeg pt har en 2 års gående :)

Er virkelig ked af man ikke kan få deres Oslo stalddækken mere med høj hals. Øv, det ville jeg gerne have! Synes deres dækkener er af god kvalitet med nogle gode detaljer, såsom deres lukkesystem på vinterdækkenet.

Harvester

Nu med Lundebakken's Vanessa

Jamen dog..
Forfatter:  Ramiro (Præsentation) (Skriv besked)
Dato:  02-08-2010 11:15

Jeg har stalddækkenet fra HL. Det er jeg super tilfreds med. Dog skal du være opmærksom på at de er små i størrelsen. Min hest har dækkenet i str 165, hvor hun normalt bruger 155 :)

Mvh.

Regina Sørensen

Wega, RDH, venter føl efter Bøgegaardens Laurino.
Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro.

Søger du en ridehest til låns? Så kig nærmere på Xanthos på min præsentation. Skriv PB ...

Svar på denne tråd (Kræver login)

Eksisterende bruger:
Log ind

Ny personlig bruger:
Opret profil

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

HN afstemning
Hvilket grovfoder får din hest? (Forslag: Julie ♣Platiano♣ )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater

Logo