Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Ghostbuster DVH
Forfatter: 
Dato:  26-06-2005 19:51
Er der nogle der har erfaringer/meninger om denne hingst? Og evt. nogle der har billeder af afkom efter ham?
Vrinsk fra Johanne og heste-pjokket

En rigtig hest behøver ikke logo på røven
8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig hingst
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 14:35
Vi brugte ham sidste år på en stor Churchill hoppe og har fået hende her:



Her er hun 3 uger. Vi synes det er blevet et godt føl, og den har et dejligt temperament, så vi har også brugt ham i år på en Resident hoppe, mormoren til dette føl.



;-) Bianca

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ghostbuster...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2005 18:58

... var en hingst jeg ikke ville betænke mig meget ved at bruge. Desværre har jeg ikke nogen hoppe lige nu, så jeg har et problem.

Håber dog meget på at få et hoppeføl her en af de nærmeste dag, så måske om 3-5 år. Men det kommer an på hvor meget temperament den har efter moderen, som er meget fuldblodspræget i sit temperament (er ½ fuildblod). Men den tid den sorg.
Og så skulle hoppen selvfølgelig ikke havde de samme "fejl" som han har, for så er fidusen jo lidt væk :o)



** Trine **


Leder du efter data på en heste eller pony? Så prøv at kontakte mig. Jeg har adgang til HesteData og hjælper gerne...

0
0
Svar på denne tråd
 
 nogle stykker
Forfatter: 
Dato:  30-06-2005 09:32
Jeg har set nogle stykker alle af AA afstamning de har været meget højtstillede smukke heste med god gang. Det er heste af varmblodstype, så alt i alt lovende rideheste;), hvis man ønsker at bruge forædler ville han være et godt bud.
Mvh. Stine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ghoust buster
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 17:43

Billede

 

Jeg har ham her, han er efter Ghoust buster og Utopia Rosengård.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afkom efter
Forfatter: 
Dato:  02-02-2017 23:16

jeg har en dejlig hoppe på 15 år efter ghostbuster. Hun går MB dressur og springe kan den også. Hun er desværre ikke blevet så stor kun 159 cm. Men dejlig hest med skønt sind!

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider