Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Bedækning
Forfatter: 
Dato:  04-12-2016 18:29

Hejsa

 

Jeg har en Ox araber på 1,47, og leder efter en hingst til bedækning på ca 1,58 - 1,60 men kan umiddelbart ikke finde nogle.

 

Hvis du/ i kunne have en i tankerne må Du/ i meget gerne skrive :) (Helst på sjælland)

0
0
Svar på denne tråd
 
 der...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2016 09:09

nu er jeg ikke helt inde i OX´erne men alligevel ved jeg der findes et par stykker.. dog ikke på Sjælland..

 

der er jo Zonyx, kåret i DV og Trak forbundene.. han er 161 cm i stang og jeg har set afkom efter både varmblodshopper og OX´er.

 

fælles for alle er deres fantastiske temperament, der bare går igen.. og yndige hoveder... han bedækker ikke naturligt men der leveres kølesæd.

 

Så er der Carrere fra Davidsons arabiens (Jylland). en fin hingst, men som jeg kan forstå giver lidt mere temperament til sin afkom.

Davidsons arabiens har også en rød hingst jeg ikke lige kan huske hvad hedder.. han er rigtig fin og har også størrelse.


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-12-2016 21:16

Hvis det decideret er en ox araber, du søger så kender jeg kun Zonyx. Men hvis du også kan bruge en sportsaraber - så er der for eks. Shulay Gold Fever hos

http://www.richelieu-horses.dk/

 

Mvh

 


Tina

 

 

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os?

 

Lionell DVH 571 - grand old man og still going strong

 

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider