Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingst til Zack/Michellino hoppe
Forfatter: 
Dato:  21-10-2016 14:16

Hej

 

Jeg går og overvejer at lave et føl på min hoppe efter Blue Hors Zack/Michellino/Faighter.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Hun er ikke endeligt færdig kåret, da hun er inviteret til eliteskuet i 2017. Så det er altså en mulig medaljehoppe.

 

Hun gik en rigtig god rideprøve med 9 i galop, 8,5 i trav og 7,5 i skridt, da hun desværre var lidt spændt, men skidten er til 8-8.5.

Hun er meget ridelig og fik af fremmedrytter 9 i kapacitet.

 

Hun står flot korrekt på hendes ben, og er i øvrigt en kat. 1 i røngten.

 

Hendes svaghed er umiddelbart hendes hals - hun ligner lidt en der har slugt en kost :-)

 

Der ligger et hav af videoer og billeder inde på vores facebook side - se signaturen.

 

men her kan man høre selve udtalelsen:

 

www.facebook.com/pg/JeanettogZaba/ videos/?ref=page_internal

 

Det vil være min debut som avler, og selve ifolingen vil nok være som embryo på en rugehoppe, da jeg gerne vil bevare min hoppe som ridehest.

 

Afkommet er til mig selv, og det er vigtigt at afkommet ikke bliver under 170 cm, da jeg selv er 180 cm.

 

hoppen måler selv 170 cm på nuværende tidspunkt.

 

Jeg tænker selv at jeg gerne vil have fat i en hingst med massere af D-blod, da jeg ofte ser at kombinationen af f.eks. Don schufro/Zack fungere rigtig godt.

 

men jeg hører meget gerne fra erfarene avlere.

 

På forhånd tak for hjælpen :-)


Mvh. Jeanett og Zaba Vilsbæk

- hvis du har lyst til at følge os, er du velkommen til at gå ind og trykke "synes godt om" vores facebook side " Jeanett og Zaba Vilsbæk - fra drøm til virkelighed! "

0
0
Svar på denne tråd
 
 nå ja...
Forfatter: 
Dato:  21-10-2016 14:23

lige en ting mere!

Hun er en MEGET kort model, og har pt. kun en anlægsflade til sadlen på 40 cm.

Så hingsten skal helst ikke være en der er kendt for at avle korte heste... :-)


Mvh. Jeanett og Zaba Vilsbæk

- hvis du har lyst til at følge os, er du velkommen til at gå ind og trykke "synes godt om" vores facebook side " Jeanett og Zaba Vilsbæk - fra drøm til virkelighed! "

0
0
Svar på denne tråd
 
 Damsey
Forfatter: 
Dato:  21-10-2016 14:39

Min allerførste tanke var Damsey FRH, han er ligesom Uno Don Diego efter Dressage Royal. Han er Helen Langehanenberg's nye GP-hest efter hun mistede Damon Hill.

www.jens-meyer.com/ index.php?id=16&L=1%27...3DblurLink


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider