Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Pony hingst
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 11:53

Hej

 

Håber I kan hjælpe.

 

Søger en ponyhingst på max 144 cm. Skal være dressurbetonet.

Gerne med dsp eller Welsh blod men ikke er must.

Skal være naturbedækning på Sjælland ellers kølesæd. Tyskland har også interesse, hvis de kan sende kølesæd.

Helst ikke en kraftig model.

 

Nogen der har nogle bud på hingste?

 

/Nadia

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2015 14:09

dark dornik fra at hingste i tyskland,

1
0
Svar på denne tråd
 
 Godt bud, men..
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 13:16

Den er vist ikke lige max 144 stg ;) Han blev målt til 148 som 2½-års til kåringen.

Prøv evt. at tjekke DSP's hingsteliste: http://www.sportspony.dk/

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 16:59

Hvad med diamond touch også fra at hingste han er ikke så stor,men bruger sig super under rytter selv om han kun lige er redet ,han kan ses på rimondo med vidio og så har han en flot farve palomino

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Notre Bac
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 20:18

Jeg vil gerne forslå Notre Bac som står hos os.

Han er elitehingst i DSP og har bevist han laver super ridelige afkom. Læs nærmere om ham på vores hjemmeside www.ponyer.dk


PN

1
1
Svar på denne tråd
 
 Hingsteemne
Forfatter: 
Dato:  21-06-2015 21:21

Hvad med min welshcob hingst Adlais Sir Toby? Han er sort. Har et super godt temperament.

Han er kåret i DK og har livstidslicens i moderforbundet. Han blev målt til 147 til kåringen.

du kan læse kåringsbeskrivelsen på welshforeningens hjemmeside under hingstelisten. Han bedækker naturligt/stod, bor 15 km fra Næstved :)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2015 09:59

Hvis jeg var bosat på sjælland kunne jeg godt finde på at bruge veronas bo-gi

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hingst
Forfatter: 
Dato:  04-07-2015 07:57

Hej alle

 

Tak for jeres input. Vi er nu på vej til Tyskland til AT for at se på hingstene og hvis alt er vel og vi er tilfredse med det vi ser, kører vi forhåbentlig hjem med lidt sæd.

 

God sommer

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-07-2015 09:33

God tur ja de har nogel skønne skønne hingste AT.Jeg har også haft kig på den vogelenzangs rumba dejlig model af en pony,men de har ikke vidio af den på rimondo som ved de andre hingste så tør ikke at satse på den,men må bare super at se dem i live.

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 08:38

Fik du sæd med hjem fra AT? Er meget spændt på om du besluttede dig for en hingst?

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hingst
Forfatter: 
Dato:  08-07-2015 10:39

Det blev Diamond Touch. Primært på grund af hans højde. Han bevæger sig super selvom han er lille. Var bange for at de andre hingste blev for høje til min hoppe. Men hold op nogle lækre hingste de har. Og super temperament. Meget rolige alle sammen og gode forhold de står under.

 

Meget venlige folk. Og fin rundvisning vi fik.

 

En god tur og forhåbentlig kommer der et lille føl til næste år :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2015 11:43

Ja det er nogle meget fin hingste de har godt valgt den lille mini totilas spændene hvad der kommer til næste år.Jeg syntes også det er ham der bruger sig bedst under rytter,han kan allerede klare at der kommer pres på og bliver i formen. hvad med den rumba den så du ikke under rytter?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rumba..
Forfatter: 
Dato:  09-07-2015 08:04

Jeg så desværre kun Rumba i boksen, men ja, han er også super fin

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider