Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Bud på tidspunkt for foling?
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 19:03

Min hoppes yver ser Idag sådan ud

Billede

 

Billede

 

Bud på hvornår det sker? Både hoppe og jeg er førstegangs ;)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Håbløst at gætte
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 20:35

Mit bud vil være et sted mellem indenfor et par timer og 1 uge. Jeg har oplevet begge dele.

 

Første bud så sent som søndag aften, der tog vi heste på stald omring 19.30, og der havde hoppen små vokspropper, mindre end din hoppe, ved 20-tiden var vokspropperne erstattet af små mælkedråber. Føllet kom 22.55.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for bud!
Forfatter: 
Dato:  22-04-2015 21:50

Er yveret fyldt nok? Kan læse mig til på nettet at det næsten skal være ved at sprænges...

Jeg er simpelthen så spændt, hoppen blev sendt til hingst den 18 maj og kom i god brunst den 19. Gik i stod med hingsten så termin bør være denne uge. Glæder mig sådan til at se hvordan sådan et mix falder ud;) varmblod/Welsh cob

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forkert vinkel
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 06:30

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at vurdere yverstørrelser på billeder, og det bliver ikke bedre af at de billeder man ser herinde altid er taget fra en vinkel hvorfra JEG ihvertfald aldrig ser på mine hoppers yver.

 

Når der er vokspropper så går der altså ikke en evighed inden hoppen foler. Nogle hopper skal først have mælkeløb, mens andre hverken har vokspropper eller mælkeløb. Min ene ponyhoppe foler fx når pattespidserne er fyldt ud.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 folingskit
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 09:15

Kan anbefale et folingskit. Se min anden tråd her på siden.

 

Mvh

Tina

0
1
Svar på denne tråd
 
 Et hingsteføl er kommet til verden!
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 15:07

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med følle
Forfatter: 
Dato:  24-04-2015 20:29

Tillykke med vellykket foling, han er skøn og perfekt malet da


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2015 10:40

tillykke med føllet, bestemt en lækker fyr.

 

da jeg selv står med en førstegangs er jeg lidt nysgerrig, stod din hoppe fra den ene dag til den anden med voks? Eller var der andre tegn ( min har stået med små gullige dråber på yvereret i sidste weekend som kommer og går, idag sidder der små gullige klatter på patterne - termin er i kommende uge )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tegn...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 13:43

Min hoppe gik den sidste tid med lidt snask på patterne men de sidste to dage inden var jeg ikke i tvivl om at det var nært forestående!

Man kunne se indtørret mælk ned af benene og lange voks propper, synes dog aldrig de nåede at være gule/orange..

Når der kommer rigtig voks er man ikke i tvivl ;)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider