Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Årets hingstevalg på plads
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 17:04

Vi har snakket meget om hvem vi skulle ifole og især med hvilken hingst. I går faldt en del af det så på plads. Vi havde valgt at bruge dagen på HPHorses' hingstedag. Udover at det var et flot show med dejlige hingste, velredne heste og charmerende hopper/føl, så blev dagen indledt af den tidligere top-kajakroer Arne Nielssom som idag er coach og han lavede et ganse fremragende indslag om at bryde vanerne.

 

Men historien bag overskriften er at vi vandt den en af dagesns 2 gratis bedækninger ved den unge super-hingst Fürsten-Look:

Billede

Fürsten-Look er en meget smuk, ædel og særdeles velgående unghingst med en afstamning (Fürstenball - Londonderry - Weltmeyer), der lige taler til mig. <3

Billede

 

Vi har besluttet at bedækningen skal bruges på Lunds Princess Daisy (Heslegårds Platin - Northern Tempest xx - Music Boy xx), så en hoppe med masser af blod, der har givet os nogle rigtigt fine føl. Så nu skal hun bare se at komme i brunst.

Billede


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

9
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 19:27

Tillykke med gevinsten. Og dejlig hoppe.

 

Og sjovt at jeres billede af Fürsten-Look er taget i præcis samme moment, som billedet på kortet :D


VH Pernille

 

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 19:31
fursten look er hvis du spørg mig den bedste ung hingst vi har. også har han en super hoppe stamme . fik til avler kursus ham anbefalet til Viktoria. tillykke med præmien
1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 20:12

Både med valg af hingst og med gevinsten Det bliver en meget spæNdende kombination med de to. Og så gør det da ikke noget at spare bedækningspengene

 

mit hingstevalg ligger også fast nu, så med mindre jeg når at ændre mening inden 8 maj hvor hun efter planen kommer i brunst så kommer min hoppe Carrie til Casir Ask.

 


 

1
0
Svar på denne tråd
 
 præmie
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 20:26

Ja det er da en præmie man kan ruge til noget. Tillykke!


I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

Lækker saletsele (enspænder) str. Cob. Sort med brun foring sælges

1
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hingst
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 13:12

spændende :-) Jeg har også valgt Fursten-Look til min hoppe efter Weltjunge/Cavalier. Jeg synes også det er en rigtig dejlig hingst, der ser så cool og ridelig ud.

 


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

Avler af grandprix hest :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hingst
Forfatter: 
Dato:  27-04-2015 13:38

det er da en fantastisk præmie at vinde.. glæder mig til følbilleder til næste år..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider