Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hingstevalg 2015
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 21:40

Hvilke varmblods hingste skal I bruge i år, og hvorfor?

 

Hvad forventer I at han vil tilføre til netop jeres hoppe?

 

 

Vi snakker og snakker om hvad hvilke vi skal vælge i år, så det kunne være at der var nogle der skulle bruge nogle hingste vi ikke havde tænkt på.. Vi har 4-6 hopper der skal ifoles, så vi leder ikke efter noget "specielt" men bare inspiration om hingstene generelt!

 

Jeg vil ikke komme med uddybende kommentarer om hver hoppe, for jeg behøver ikke forslag til hvad vi skal vælge til hver enkelt.

 

Jeg søger bare inspiration om hvilke hingste folk bruger og hvorfor... :)

 

Det skal selvfølgelig varmblodshingste - både fra DK og udlandet kan have interesse.. :)

 

Venlig hilsen

Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 
 123556
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 21:56
Jeg har 3 hingste jeg overvejer til min hoppe Viktoria stensvang. afstamning solos lantinus lobster. Første er vitalis syntes hans nu 3 årige hingste har været særdeles funktionelle i alle tre gangarter og så har han en spændende hoppe stamme. Nr 2 furstenlook. Han er bare den meste perfekte ung hingst jeg har set, og vil forvente han giver ben og en god smidig overlinje. sidste er bh zack . Har en særdeles god åring stående der bare bliver bedre og bedre. så det er godt nok svært syntes jeg. I år venter jeg st schufro føl ca midt april.
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider