Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 kamera til foling- hvilket?
Forfatter: 
Dato:  25-01-2015 19:57

Min hoppe skal snart fole, og jeg plejer at have kamera oppe, så jeg kan holde øje med hopperne indefra stuen, men desværre gik mit kamera i stykker for to år siden, så nu skal jeg have et nyt.

 

Sidste gang havde jeg to af de kameraer og mini skærm fra harald nyborg, desværre ikke super kvalitet eller særllig stor vinkel.

 

hvad skal jeg ellers købe.

 

den skal IKKE køre på wifi, da jeg ikke har internet i stalden. vil meget gerne kunne se optagelser fra mobilen eller computeren, men tænker ikke dette er muligt når de er uden wifi.

men en lille skærm der kan række 60-80 meter igennem et par tykke mure er også ok.

 

håber på nogle gode forslag. haster lidt efterhånden.


Mvh Ingemann

 

Avl af knabstruppere.

følg vores avlarbejde på facebook- stald Ingemann

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 12:20
slet ingen med nogen forslag til kamera til overvågning af foleboks?

Mvh Ingemann

 

Avl af knabstruppere.

følg vores avlarbejde på facebook- stald Ingemann

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 14:55

Der findes jo mange systemer, prøv at google overvågning trådløst, og gå så udenom ip-kameraer da de jo kræver internetforbindelse.

 

Jeg har fået lavet internetforbindelse i stalden, det giver mig et bedre billede samt mulighed for at se boksene på min telefon via en app.


Spændende føl ventes i 2015; Franziskus/Heslegård's Louis, For Romance/De Noir og Everdale/Stedinger

www.stutterikrone.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kamera
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 12:50

Jeg er også på udkig efter noget, der kan fungere uden wifi. Jeg synes ærlig talt, at markedet er lidt uoverskueligt.

 

Jeg forestiller mig, at jeg skal bruge: noget der kan 'se' i mørke, nå hen over 25m gårdsplads og som ikke kræver opstart af pc, når jeg vil kigge inde fra soveværelset. Ideelt noget der kunne fungere i samspil med iPhone, men det er nok ikke muligt uden wifi i stalden.

 

Er der nogen forslag til en løsning?


mvh Sisse

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kamera...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 13:45

Mit gamle kamera er hvad i søger, den sluttes til tv'et

Skal lige se om jeg kan finde ud af hvad den hedder


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 dumdidum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2015 14:27

kan ikke huske hvad mit gl kamera hed, men er mere glad for det nye.

 

jeg har helle ikke wifi i stalden, men manden min har sat en forstærker op derovre som kan trække det fra huset.

 

på den måde kan jeg bare trykke på tlf og se det der også når jeg ikke er hjemme.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider