Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Valg af hingst til ESRDH hoppe
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 22:26

Jeg har købt en ældre avls hoppe på 20 år, hun er en stabil hoppe, som har laver mange fine afkom specielt donna fetti bør nævnes ..

Hun er brugt meget på Blue hors Don Schuro og Blue hors Zack. jeg kunne godt tænke mig at prøve en anden hingst, har tænkt på Franziskus, Daincer, furstenball og goldberg..

 

Billede og stamtavle vedhæfter jeg, så kan i erfarne avlere jo komme med jeres bud.

 

(Hoppen er 20 år på billedet synes faktisk hun er pæn af alder og antal føl hun har fået)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Har er dejligt plag Don Santiago ??

4
0
Svar på denne tråd
 
 Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 08:05

Kæmpe stort tillykke med din skønne hoppe, hun er vel nok dejlig.

 

På min præsentation kan du se hendes 2 års hoppeafkom efter Zack.

 

Held og lykke med hende


Stutteri Rosengården

____________________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Jessie
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:07

dejlig hoppe du har fået, har godt set hende på toutube og heste galleri.. Det er lidt hvor at World fetti har fået tre afkom efter zack med så forskellig farvelade :)

Der er slet ikke tvivl om at zack er en super hest til denne hoppe! Det kunne bare være sjovt at prøve en anden hingst, det er jo ikke til at sige hvor mange føl hun kan få endnu :)

har du eget World fetti?

 


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nem tilgang til sæd
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:30

Nu tjekkede jeg hende på HesteData, og jeg vil sige at det du skal vægte allerhøjest i dit hingstevalg er nem tilgang til sæd, hun har ikke være et nemmeste hoppe at ifole. Nogle år er hun blevet hurtigt drægtig, men mange år har der været hingsteskift, hun er ikke blevet drægtig eller drægtig sent på året. At hun nu er blevet gammel gør det ikke nemmere.

 

Er hun drægtig på nuværende tidspunkt? For jeg kan se at hun har været insemineret i år.

 

Men en spændende hoppe at få føl efter hvis det lykkes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:37

Spændende at høre, har nemlig ikke tjekket det på hestedata, ved ikke hvor man ser det henne.

hun Kom ikke i fol i år, hun fik føl i maj og blev idolet igen men gik Tom også nåede de ikke at i fole hende igen.

Hun skal have en biopi har inden længe så vi kan se hvordan hun ser ud, og ja du har ret det er vigtig at bruge en hingst hvor det er let til sæd og hvertfald 1 rate på.

Kan du se om hun er forsøgt mange gange de sidste år?

 


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre ikke
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:43

2012 er hun blevet drægtig i 4. forsøg, i 2013 i 1. forsøg, men der har hun fået sæd 5 gange i den brunst. Så begge gange er der jo løbet rigtigt mange udgifter på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sæd pris
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:49

Okay tak for det :) hvis den har fået sæd 5 gange i en brunst, hvor meget løber det så mere op i ?

 


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 avlshoppe
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 10:00
Jeg har ikke ejet hende, har købt afkommet hos avler. Hun bliver jo 22 inden der evt står et føl. Så lidt af et sats. Håber det lykkedes, er du heldig at få bare et føl på hende er det jo besvaret værd. Hun er en top Hoppe.

Stutteri Rosengården

____________________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa igen ...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 10:07

1 føl også er vi meget glade!! Hun er også købt meget billigt 15.000 kr, så det er en tillidssag at vi stoler på hun godt kan lave et føl mere :)

vi har Jens kvist (dyrelæge) til at tjekke hende via en biopsi også ser vi hvad han siger :)

jeg tror selv på det, ellers havde jeg heller ikke købt hende :)


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Merpris for sædtransport
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 11:05

Sæd fra udlandet kan hurtigt koste 600 kr for hver forsendelse. Det dyreste vi har givet var 1200 kr for sæd bestilt fredag og leveret lørdag, det var så fordi vi valgte at gå udenom Euro Hingstesæd det år. Hvis man vælger at hente i Flensburg, så er det noget billigere.

 

Fra de danske hingstestationer der er med i kurertransporten bliver det om kring 400 kr per gang. Hvis man får mdet med posten er det lidt billigere, men så er det som fra Tyskland leveringen dagen efter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 stationen
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 11:30

kan se du bor i Jylland... så vil mit bud være at køre hoppen til stationen og derved få råsæd og håb på bedre ifoling, hvis hun nu er lidt besværlig.

 

Højagergård har jo en forholdsvs lav 1. rate hvis hoppen insemineres på stedet...

Blue hors er "for stor" synes jeg hvis der skal være ekstra obs på din hoppe.

Nu er hun ikke helt ung, så jeg tænker på at du skal kigge efter en moderne hingst måske med lidt ædel blod..

 

et forsigtig bud tænker jeg Placido Domingo.. ellers har jeg hørt Zonyx ox har fin sæd.. det kunne også være meget spændede med ham på sådan en hoppe.. (sæd sendt med kurrer er fremme samme dag som det er tappet.. )og der er følgaranti..så vil hun ikke komme i fol må man gerne skifte hoppe..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

2
0
Svar på denne tråd
 
 hejs's
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 11:34

Tak har også snakket med Jørgen på højagergaard for har fået en hoppe i fol der oppe, netop som du siger ikke alt for stort et sted!

Kan godt lide placido men tænker også antobello kunnne være spændende :)


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Antobello
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 12:20

vil være et godt bud.

Jeg havde en søster til World Fetti og hun var heller ikke altid den nemmeste at ifole.

Hun var ikke god til at blive flyttet, da hun "faldt ud af brunst", derfor beholdt vi hende typisk hjemme.

Så vidt jeg erindrer er World Fetti og hendes afkom også lidt sensitive.

Men-men : Det er jo også fordyrende, når man så både scanner, inseminerer og efterbehandler hjemme.

Og så kræver det en omhyggelig dyrlæge :-)

 


Bøgeskov & Ellegården

Avl , uddannelse og salg af DV heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 jens kvist
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 18:17
Jeg ville helt klart lade jens kvist inseminere hende selvom det måske blive lidt dyrere end kører hende på hingstestation. Krydser fingre for det lykkedes for dig. ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Insiminere
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 18:21

 

Jens Kvist kommer fredag og tager biopsi, så vil jeg snakke med ham om det. I sidste ende er det jo også dyrt at køre frem og tilbage med hende hvis hun bliver stresset og ikke kommer i fol.

 

Skal nok holde jeg opdateret når hun engang næste år forhåbentlig kommer i fol ?


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...T
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 19:28

Tillykke med din hoppe.

 

Nu nævner du selv Fürstenball og så tænkte jeg hvad med en af hans sønner? I så fald ville jeg gå efter Blue Hors Farrell syntes han fik en helt god bedømmelse så ham vil jeg selv holde øje med til hingstekåringen.

 

Du kunne og kigge på Dancier sønner.

 

Jeg har selv en problemhoppe ifol for første gang i år, så hun får sit første føl efter Zack i en alder af 14 år til foråret, Zack bed på hoppen i første forsøg her hjemme på staldgangen. Din hoppe har imodsætning til min bevist hun kan lave føl, så mon ikke der er held i sprøjten endnu - det vil jeg krydse fingre for.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 21:33
gørklintsgård Santos syntes jeg har haft nogen fine afkom med på føl skue. jeg ved om nogen at Jørgen Ravn er super dygtig til og få hopper i fol. og mon ikke du kan lave en god aftale med ham . andet skulle undre mig. Pøj pøj.
1
0
Svar på denne tråd
 
 15.000 kr
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 18:10

synes jeg så ikke er billigt for en hoppe på 20 år, der ikke er ifol.

 

Men vil krydse fingre for at du får hende drægtig næste år, og får et fint føl i 2016

 

Mvh Janni

4
2
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 04:47

15000 tusind kr er en fin pris. jeg havde selv købt hende. kommer hun ikke i fol så er det ærgeligt men man er ikke ruineret, havde hun været i fol havde hun kostet en del mere. Gi hende godt med lucerne og guldrødder wrap ,jeg tror at fodret spiller en stor rolle på nogen hopper.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa til jer
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 07:38

Tak sandos er fin ? er spænde på hvad Jens Kvist dyrelæge siger i dag om hende, og når der kommer svar på biopsi. Altså hun er købt sammen med hende jeg har mit plag stående hos, så kan hun ikke komme i fol mere så har vi også snakket om at vi ikke skal gå fra hus og hjem, så mange penge har vi jo ikke brugt. Og nej 15.000 for en hoppe der har avlet heste til USA, GP niveau, solgt til blue horse, vinder af ungheste championat (solgt til ECCO pigen for rigtig mange penge. Så er det da ikke dyrt taget i betræktning af hvad hun avler, hun er en stærk hoppe, gode Hove, pæne ben, flot pels mm. Hun skal nok holde nogle år endnu. Bare der kommer 1 føl så er vores mål opnået.

Tina: det er nemlig rigtig- foderet er vi meget opmærksomme på, hun får lucerne, hø og grovfoder + massere græs. Vi vil have hende yderligere dækket ind med ekstra vitaminer og mineraler da jeg har læst dette har en stor indvirkning også :)

 

Hvad synes i egentlig om antobello e.ampere?


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Avlshoppe
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 07:58

Synes bestemt ikke du har givet for meget for hende ! Hun er jo ikke frk. "hvem som helst"

 

Jeg tror på at i nok skal få hende drægtig, hun har fået 12 føl - og som 19 års blevet drægtig i første forsøg.

Vent på de gode brunster, sørg for et godt foder og giv beta-caroten.

ang. at hun og hendes afkom skulle have et sensitivt sind, så kan jeg for min 2 års sige, at hun er yderst fornuftig, meget tillidsfuld og særdeles nem at omgåes. Alt nyt har hun taget med ophøjet ro.

 

Ønsker jer rigtig meget held og lykke

 


Stutteri Rosengården

____________________________

2
0
Svar på denne tråd
 
 Kort nakke...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 10:42

Antobello er en af de unge som jeg gerne vil se igen i Herning, han har nok taget et par centimeter mere i højden og udviklet sin gang yderligere. Han kommer måske i spil på en af mine men ikke i næste sæson, med mindre han får taget til at løfte sig i Herning.

 

Jeg er selv i tvivl om hvordan man skal forholde sig til kort nakke,som der står i Antobellos beskrivelse. Jeg har selv en hoppe med Weltmeyer i 3 led og høre at kort nakke har været kendetegnet for nogle af hans afkom, nu er Worldcup I jo en Weltmeyersøn, og Weltmeyer ligger jo i led 3 på Antobellos morstamme - dette er grunden til at jeg ikke umiddelbart tør bruge Antobello på min hoppe men hun kunne også selv have en bedre hals/nakke, og har indtryk af at din ikke har svaghed her.

 

Jeg har selv vent blikket imod Farrell efter Ampere, dog stadig også med Weltmeyerblodet men det ligger længere ude end Antobello.

 

Det er jo altid svært at vælge de unge, og tænker især når der måske kun er få føl tilbage at trække på din hoppe.

 

Jeg har 2 hopper uden Donnerhall blodet og ham vil jeg gerne have med i tavlen på hingsten næste gang og gerne en hingst med linjeavl på Donnerhall.

 

Jeg står med den problemstilling at mine hopper er førstegangs og aner ikke hvordan de avler. Til den ene er jeg blevet anb fuldblod el OX men jeg vil se hvordan hun avler med en Varmblodshingst med tilpas ædelhedsgrad først. Hoppen er ung og det kan vælges xx/ox næste gang hvis mit valg slår fejl.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Valg af hingst
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 10:56

 

Hej Rosina. Lyder rigtig spændende med dine hopper! Det er rigtig det er også det der bekymre mig med antobello hans korte nakke og lidt korte hals. Men ud fra afkommene efter min fetti og hendes beskrivelse, tror jeg det går- men igen man kan jo ikke vide om det er hingsten der dominere og hvilke hals/nakke føllet får. Når det så er sagt, så kan det hele jo heller ikke være 100 % perfekt, for så havde vi alle milion heste:)

 

Jeg har også købt billet til Herning, og vil også gerne se ham når han er mere redet.

Det er meget svært at vælge hvis der kun er 1 skud i bøssen tilbage - men det er ikke til at sige.

Fik insimineret en hoppe på højagergård i 2012, ham viste os rundt og viste og hingsten hun var drægtig i 1 hug og alt forløb super .. Er meget fortrolig med at Jørgen gør alt for at tingene lykkedes ?


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fejl..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 11:02

Nu fik jeg skrevet Ampere var far til Farrell det er han

jo ikke - det er Fürstenball.

 

Tænkte på den unge Bøgegårdens Alphabeat som et efter Ampere, har du kigget på den?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender det..
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 11:31

Kender det alt for godt det der med at det hele gerne må være perfekt på hingsten, men det handler jo om et godt match til hoppen og det kan være Antobello til din.

 

Det eneste jeg ved i forhold til hingstevalg er at det kan ændres utallige gange som sæsonnen nærmer sig.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hingste valg
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 12:27

Farrell er også min favorit på BH- netop som du skriver en søn til furstenball.. selvfølgelig Zack er super super lækker, men som sagt vil jeg gerne prøve en ny hingst på hoppen, selvom de er super lækre de føl efter ham.

Det er nemlig det nogle "glemmer" at man ikke altid skal vælge sin drømme hingst, men se på hvad der passer på hoppen og ikke mindst deres sind.

 

Havde en ædel hoppe på 162 efter Johnson som jeg gerne ville have brugt sezuan på, det ville uden tvivl nok blive en lækker hest, men måske ikke med nok fylde, nok blive tændt (hoppen var varm), så rådførte mig med min hoppes avler og han sagde uno Don Diego, for at få størrelse, temprement, stabilitet, højtstilledehed forbedret.

Det var et stort kompromis for mig, da jeg synes han er lidt stor og tung at se på.

Men mit føl, har jo netop fået de gode ting fra hingsten og forbedringer som hoppen manglede.

 

Så det er vigtigt at se på mangler / gode ting fra begge to. Og bedst af alt hvis man kan se følårgange og se hvad hingsten videregiver .. Det er jo en chance man løber ved at bruge de unge :)

 


Har er dejligt plag Don Santiago ??

3
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering herfra
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 22:07

Ville lige høre jer hvad i tænker om Fursten look til min hoppe? Jeg ser meget frem til at følge ham i Herning til Marts ?

pt er valget faldet på denne skønne hingst til vores hoppe ?

 

ang. Hoppen står hun pt oppe hos Jens Kvist og bliver skyllet. Han mener godt han kan få hende i fol så det håber vi da på ?


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 09:24

Jeg synes personligt at Fürsten-Look er den bedste søn efter Fürstenball. Han har helt sikkert mange kvaliteter ogjeg skal helt sikkert også nærstudere ham i Herning ;-). Dog virker skridten ikke helt god på de videoer jeg har set, men men men - det kan jo også være situationen der gør, at han spænder lidt op og skridter bedre "til daglig".

 

Hvis du kun har èn chance for føl på hoppen og er så heldig at få et hoppeføl til at føre stammen videre, ville jeg nok vægte en hingst du kan lide med blodlinjer du gerne vil føre videre i din avl højt. Nok næsten lige så højt som at hingsten passer til hoppen. For selvom man vælger en hingst "der passer" er man jo ikke garanteret, at det netop er de gener, hingsten videregiver til føllet.

Desuden vil jeg nok vælge en hingst,som jeg er sådan rimelig sikker på forbliver avlshingt (hvis du vælger en af de unge), kender flere der synes det er lidt "kedeligt" med en afkåret hingst i stammen. Dette er dog bare mine tanker - brug det kun, hvis du synes det giver mening...

 

Held og lykke med hoppen! Håber sådan det lykkes ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 20:15

Tak for rådene - du har helt ret i dine tanker. Jeg håber inderligt på et hoppe føl, så jeg kan avle videre ... Synes det er svært at beslutte mig endeligt til en kommende hingst. Min dyrelæge Jens kvist mener jeg skal bruge trekehner hingsten Millennium, han har virkelig lavet nogle fine afkom.. Men han siger også man skal følge sit eget hjerte og hjerne .. - jeg er ret grøn inden for avl, har kun avlet et afkom og der lyttede jeg til en erfaren avler, denne gang vil jeg følge hvad jeg tror passer til hoppen .. Men lytter stadig meget til jer erfarne avlere. Der er rigtig mange overvejelser og erfaringer som er vigtige ?

 


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 spændende
Forfatter: 
Dato:  19-02-2015 09:51

Var hun min ville jeg helt klart vælge Zack igen, eller en af hans sønner.

 

Zafetti her er lavet på din hoppe, og hende er jeg yderst tilfreds med.

Video

 


Stutteri Rosengården

____________________________

4
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa....
Forfatter: 
Dato:  19-02-2015 10:29

Jessie kan sagtens følge dig, jeg ville være temmelig sikker på et fint afkom hvis jeg brugte zack. Men hun er efterhånden brugt mange gange på schufro og zack og vi har aftalt fra start, at vi ville gå vores egne veje med fetti og ikke i de andres fodspor. Om det er er dumt valg finder jeg først id af når vi har føllet og når hun står med før skulle det være lettere at få hende i fol igen, så kan det være det bliver en zack eller en zack søn.

Men hun har jo også lavet en afkom efter furstenball som skulle være rigtig fin, døde ret tideligt desværre. Så tror ikke en søn er helt ved siden af ved fursten look får jeg 2 x World cup 1 i 2 og 5 led. Derudover er der donnerhall på forsiden ligesom zack har. ?

 

vi vil også gerne have en meget udtryksfuld og ædel afkom hvilke furstenball har vist at videregive om fursten look gør det vides jo ikke endnu.

Der er også langt fra alle zack efter fetti som er ligeså udtryksfuld som din ? der hvor vi hentede stod der en 1 års helt rød, ikke lige min kop the, men uden tvivl havde en fin eksteriør.


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

2
1
Svar på denne tråd
 
 hingste
Forfatter: 
Dato:  19-02-2015 11:02

jeg kan sagtens følge dig i at du har lyst til at prøve noget nyt.

Kunne Temptation være et bud ? Tror han kan forbedre både type og udtryk.

 

Fürstenball står bestemt også på min ønskeliste.

 


Stutteri Rosengården

____________________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fürsten-look
Forfatter: 
Dato:  19-02-2015 12:17

Du har World Cup I i 2,5 og 6 led ved brug af Fürsten-look hingsten har ham 2*. Det giver 2.55% indavl for kombinationen og det er ok.

 

Jeg kender ikke til World Cup I ift stærke og svage sider - den kan jo give begge egenskaber videre og det skal man jo især tænke over ved linieavl.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 22:05

Det er rigtigt, synes rigtig mange hingste har World cup 1 i deres tavle, dog længere ude, 4,5,6 led. Så linie avl er der risiko for, men så længe der ikke er over de 3,5 % mener jeg det kan gå an ?

 

Jeg skal snakke med Jørgen der ejer Antobello og håber på vi kan finde en god løsning med evt råsæd. Han har en lav første rate og jeg kender ham, vil ikke bruge for mange penge hvis det ikke lykkedes. Kan hurtig bruge 6000 yderligere ved at bruge fx fusten look.

også har antobello jo både, zack's og furstenball fædre i tavlen. Og Antobellos mor har lavet rigtige gode afkom(3 stk).

 


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 Antobello
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 22:22

Jeg syntes det lyder rigtige spændene, lykke til med projektet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 God løsning
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 09:02

Jeg synes det lyder som om du har taget en rigtig fornuftig beslutning. Held og lykke med ifolingen, krydser fingre for et lille hoppeføl til dig næste år.

 

Antobello er en rigtig fin hingst.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for det
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 09:27

Det betyder meget med opbakning fra andre avlere. Hvis der skulle være et lille men skulle det være at hans forædlingsgrad er 28 % ville gerne op på de 40%, men omvendt så fx furstenball er kun på 18% og han avler jo super feminine og moderne heste. Antobello er jo også feminin i det.

Det må blive næste år jeg kigger efter det ..


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  14-06-2015 22:32

World Fetti er drægtig med Hesselhøj Donkey Boy Nu venter jeg spændt på 1 april hvor hun har termin .. Tak for alle råd og opbakning ! :)


Ejer af to dejlige heste

Don Santiago efter Uno Don Diego

ESRDH hoppe Klosterhedens World-Fetti efter Wordcup 1

6
0
Svar på denne tråd
 
 Spændene...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2015 23:19

Den kære ventetid, men pludselig er tiden alligevel fløjet afsted, pøj, pøj med det videre forløb.

 

Jeg har brugt samme hingst på min BRDH hoppe, hun har fået et ædelt hingsteføl efter Zack i år - drægtighedsscanning på tirsdag så spændene om vi går en ventetid i møde eller vi skal have endnu en inseminering.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum!!
Forfatter: 
Dato:  15-06-2015 21:52

Hvis du laver et hoppeføl efter Fürstenball på din Jessie Ditlevsen, så stiller jeg mig i kø som køber? Jeg så godt salgsannoncen på Zafetti inden du købte hende og min første tanke var Fürstenball kunne være spændende på hende?

 

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider