Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 GOLDBERG HINGST
Forfatter: 
Dato:  29-09-2014 22:09

Jeg siger woooow sikke en lækker sag!!

 

www.youtube.com/watch?v=MmKs-XTU_cg

 

www.youtube.com/watch?v=Qi5ksYkEVp8

 

Jeg vil høre om nogle kan se hvilke karakter han har fået til kåring? Jeg kan ikke finde det, han er desværre ikke kåret i dansk varmblod, men derfor kan han jo godt bruges :)

 


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 ".."...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 22:17

Slet ingen der ved hvordan man ser karakter på denne hingst?


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen karakter
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 07:24

Den eneste der kender karakterne er ejeren på kårringstidspunktet. Stort set alle andre forbund uden for dk offentligtgører ikke karakterne.


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Venter 4 welsh føl i 2015 alle er til salg

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smag og behag
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 08:42

Smag og behag er heldigvis forskellig, jeg synes dener meget smuk i stilstand, men den arbejder bagud i traven, så ikke en hingst der står øverst på min liste

 

Som metjen siger så offentligør de tyske forbund aldrig kåringskrakterer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:10

Nå så er det derfor jeg ikke kan finde karakter. Han er pt en af de mest omtalte og populære hingste i Tyskland, jeg synes han er lækker, ædel, højtstillede, super eksteriør og tre godt gangearter. Men det er jo svært der er så mange fine hingste at vælge imellem


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 17:32

Kontakt hingsteholder så kan du da få karakterne


Vh. Berit

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Goldberg prøve
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 18:00

Hej ( har svaret sweetstar)

Her lidt om goldberg og prøve,tror han går 30dage eller 70 dage lige nu,I tyskland kan man stadigvæk godt bruge kåret unghingst selv om den ikke har gået prøve den skal gå prøve inden den kan bedække næste år,i tyskland er det sådan at først fra 2015 skal unghingste have gået prøve før de må bedække, ser på ludger beerbaum hjemmeside at i august var goldberg ved at blive gjordt klar til prøve.

vi har selv her på nedergaard-dressage.com brugt ham til 3 hopper som nu er kåret i tysk oldenburger da han ikke er tilladt i tysk hannoveraner forbund som vi normalt avler i da han er kåret i westfalen. med hensyn til tyske hingstes prøver kan alle gå ind og se resultater på link (flere år tilbage også) jeg vil prøve at sende (skal lige finde ud af hvordan jeg gør er ikke verdens bedste på pc er ikke 25 mere smiler) det tjekker jeg selv hver eneste år med stor spænding.ja og rigtigt der er altid en risiko ved at ifole sine hopper med uprøvede hingste men med goldberg kunne jeg ikke lade være og rigtigt man kan altid finde fejl ved dem men lad dem lige komme igang under rytter først og få lidt bæring og muskler,(se ny video af goldberg på ludger beerbaum søg på google)og hvis man kender sin hoppe og den er god er jeg ikke så bange,men igen unghingste skal bruges med forsigtighed man får jo ikke en kopi af hingsten som mange tror KIG PÅ DIN HOPPE .

Nu vi er igang med unghingste har jeg gjordt det igen brugt en ung uprøvet hingst på 2 hopper den hedder FINEST furstenball/wie weltmeyer præmiehingst i hannoveraner sidste år står på gestut wm i (søg på google) kan jeg være behjælplig med noget om tyske hingste svarer jeg gerne vi har avlet der i mange år.

nedergaard dressage er også på facebook (jeg er ikke helt god endnu til det facebook)

mvh www.nedergaard-dressage.com

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hej nedergaard dressage
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 18:15

Tak for svar. Det lyder spændende med dine hopper i fol efter ham :)

Tror du kan bliver kåret i dv i 2015? Hvis du ikke kan kopier det ind, kan du så ikke skrive kort hvilke karakter han har fået?

 

 

God aften .. Mvh Mette Maria


Har er dejligt plag Don Santiago ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til sweetstar
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 19:54

Hej

Det skal du tro jeg nok skal gøre,har prøvet at sende link men skal være lidt mere dygtig

håber du vil gøre det vil du se de tyske hingste prøver kan du gøre på

www.hengstleistungpruefung.de håber det hjælper.godaften til dig også

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider