Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Følbørnehave
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 19:41

Pt. står mit føl med hoppen og en ældre vallak.. Egentlig var planen at jeg ville lade ham blive hos den gamle når hoppen blev flyttet til vinter, men er nu blevet i tvivl om det både er skidt for ham og den gamle.

Planen var, hvis han ikke bliver solgt, at jeg skulle finde en børnehave til ham næste sommer.

 

Nu overvejer jeg om jeg enten skal sende ham afsted som 1/2 års ud til jævnaldrene eller finde en lille ven til ham, dog har vi ikke de størst løbefolde om vinteren og ikke så meget græs om sommeren.

 

Til jer andre hvad gør i med jeres små banditter? og hvor finder i disse børnehaver (gerne med både unge og gamle)? Man kan jo ikke længere søge herinde :(

 

Håber i har et par råd :)





¤Sara¤.

 

Under uddannelse i Hestefysioterapi/osteopati.

Behandling og akupunktur tilbydes til både hest og rytter.

Se mere under min profil eller på www.facebook.com/pages/Hestefysio/ 488331697945330

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Banditten
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 19:50

Video

 

Banditten og den gamle tålmodige





¤Sara¤.

 

Under uddannelse i Hestefysioterapi/osteopati.

Behandling og akupunktur tilbydes til både hest og rytter.

Se mere under min profil eller på www.facebook.com/pages/Hestefysio/ 488331697945330

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hahaha
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 19:52

normalt er de knap så deforme





¤Sara¤.

 

Under uddannelse i Hestefysioterapi/osteopati.

Behandling og akupunktur tilbydes til både hest og rytter.

Se mere under min profil eller på www.facebook.com/pages/Hestefysio/ 488331697945330

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 08:39

Jeg kender flere (i Jylland) der tager hingsteføl ind, så du er velkommen til at skrive til mig hvis du vil have lidt navne.

 

Mit råd er, at han lukkes sammen med de andre hingsteføl når han er ca. 6-7 måneder, og på den dag hvor alle de andre også ankommer til stedet. Det sidste er vigtigt, for selvom de er små er det ikke sjovt at være sidst ankomne i en allerede etableret flok. Og så bør der kun være de små fravænnede føl i flokken, ingen store 2-års hingste som man desværre nogle gange hører om. Det skal være et sted med fri grovfoder af god kvalitet, og styr på fodringen af ungheste, for de vokser rigtig meget frem til de er halvandet, så fodringen er meget vigtig.

 

Alternativt kan du vente til om sommeren, men der bør han kun lukkes i en lille flok på en kæmpe græsmark. Flokken vil nok jagte ham noget for at hilse, og det kan være træls og gøre ham ret forskrækket. Hvis man kan tage dem ind og stille ham ved siden af i nogle timer inden introduktionen er dette at foretrække.

 

Jeg ser flest problemer i den sidste måde (som 1-års), for jo mindre de er jo nemmere er de at sætte sammen.


Sælges: Skøn 2-års hoppe efter L'Espoir/Gold Away xx. Smuk, rigtig velgående, enormt sød at arbejde med, og sund og rask. Se mere på min hjemmeside, under afkom - Krones Goldie.

 

www.stutterikrone.dk ...

2
0
Svar på denne tråd
 
 fornuftigt
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 10:06

Lyder fornuftigt det du skriver.

 

Dog står han på sjælland, så hvis et sted kunne findes her ville det være perfekt :)





¤Sara¤.

 

Under uddannelse i Hestefysioterapi/osteopati.

Behandling og akupunktur tilbydes til både hest og rytter.

Se mere under min profil eller på www.facebook.com/pages/Hestefysio/ 488331697945330

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingsteløsdrift
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 20:27

Vi bor ved Frederikssund og har plads til 2 hingsteføl mere fra 2014. Se mere på http://www.almroth.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 21:12

Tak for tilbudet.

har dog fået muligheden for at beholde ham hjemme hos min far, da en opstalder er flytter.

Så søger selv en legekammerat til opstaldning





¤Sara¤.

 

Under uddannelse i Hestefysioterapi/osteopati.

Behandling og akupunktur tilbydes til både hest og rytter.

Se mere under min profil eller på www.facebook.com/pages/Hestefysio/ 488331697945330

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider